28 juli 2025, 17:46:44

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Ankie

Hoi Gonnie

Maf he ,dat Fransje zo doet !!! Geen idee hoe het komt zeker?
Wel vervelend :(. Zazou heeft nog geen aanvalsgedrag vertoont. Het is wel zo dat als hij op de grond zit en zijn kooi in moet ,hij wat begint te blazen en te happen ,maar ik heb nog geen handdoek hoeven te gebruiken.
Fransje was tegen jou nog niet zo geweest toch? Vraag me toch af hoe het komt ,hoop dat iemand enig idee heeft.

Wel een sprekende foto ,dat is wel weer mooi ,maar we zien ze liever knuffelen toch?

Petra en Cheeky

Wat jammer Gonnie, en alwéér in die keuken!!! Is dat de enige plek waar Frans zich zo gedraagt? Want als dat zo is, beschouwt hij de keuken misschien als een soort van territorium of zo? Het is wel opvallend!

Het is een hele sprekende, heldere foto van Frans en Indy. Op zich heel mooi, maar wat Ankie zegt is waar, je ziet ze natuurlijk het liefst lief tegen elkaar doen!

Groetjes,
Peet

Rianne

Wow! Hoezo kwaad?
Het kan zijn dat Frans indruk op Indy wil maken. Door de baas over jou te spelen. Kan dominantie zijn. Niks van aantrekken, hij moet zijn plaats weten toch?

gonnie

Hoi

Ankie, nee tegen mij heeft ie zo nog niet echt gedaan , wel een klein beetje , maar dat kan toch wel eens.
Petra ,inderdaad alweer die keuken misschien inderdaad dat ie het als zijn domein ziet , ik gedroeg me toch heel rustig.
muppet, ik ben het met je eens hij moet wel zijn plaats weten, ik zal het nog eens met paul overleggen.

Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Is het beste inderdaad om Paul te raadplegen.
Leuk is het niet natuurlijk dat Fransje zich zo gedraagd :-[.
Misschien weet Paul wat je hiermee aanmoet.
Als je iets meer weet,laat je het dan zsm. weten?

Grote Groet van Ankie

~Natas~

Hai Gonnie,

Ik heb niet alles gelezen van je dagboek want dan wordt ik knettergek.
Maar wat ik gelezen was leuk om te lezen.
Geweldig zeg dat Frans je aanviel in de keuken  :P wat heb je gedaan met hem.
Was tie toevallig bezig met een nestje of zo......... :-*
Wat een geweldoge foto van Indy en Frans samen.

Groetjes,

Natas en Joepie

Ankie

Hoi Gonnie

Ben je nog wat wijzer geworden? Of heb je Paul nog niet gesproken?

Groeten van Ankie

gonnie

Hoi

Ankie , nee heb vanochtend pas iets neer kunnen zetten , ik heb zo van die kinderen die de p.c hele avonden claimen ,maar volgens mij heeft Natas het verkeerd begrepen ze denkt dat ik het geweldig vind dat frans me aanvalt , maar het tegendeel is waar .

Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ik denk dat Natas het ook even verkeerd begrepen heeft.
Vergissing is menselijk!!! Je kan de ingen wel eens verkeerd lezen ,dat is het nadeel van de dagboeken. Maar ze bedoel het goed ,daar twijfel ik niet aan.
Is Fransje nog los geweest of durf je niet zo goed meer.
Van die kinderen en pc.weet ik alles. Wij hebben 3 van die dingen staan en overdag kan ik Ed zijn pc. gebruiken ,maar s'avonds zijn ze alle 3 meestal bezet. Ik zou wel beneden een pc. kunnen neerzetten ,maar ik wil dat ding niet in de huiskamer. Staat zo lelijk bij mijn roze muren ;D ;).
We wachten maar weer rustig af en ik hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt

Groeten ,Ankie

gonnie

Hoi

I Know ,Iknow , ik moest er eigenlijk wel om lachen , als natas het terug leest denk ik dat ze ook wel lacht .

Groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Leuk om gebeten te worden is het natuurlijk nooit! Maar het is zo herkenbaar om dit per ongeluk zo te lezen!. Ik heb dat ook, als ik heel veel dagboeken achter elkaar doorlees, dat ik niet alles even goed lees! Dan krijg je soms  - onbedoeld - hele rare of hele grappige dingen....

Hoe is het met Frans vandaag?

Groetjes,
Petra

Rian

Jeetje die Frans. Misschien is het ook het warme weer. Ik las laatst een artikel dat beweerde dat mensen ook agressiever kunnen worden van warm weer. Maar met dit weer wordt ik juist lui'er.... anyways. Volgens mij is het wel goed dat je Fransje duidelijk hebt gemaakt dat je er niet van gediend bent. Hopelijk krijgt 'ie de hint  ;)

Groetjes Rianne

Ankie

Hoi Gonnie

De foto's van Nala zijn geplaatst ;D ;D ;D ;D.

Groeten Ankie

gonnie

Hoi
Nou vandaag is het weer als vanouds ,niks nada, gelukkig maar,het is zo grappig om te zien het eerste wat indy bijna altijd doet als ze uit de kooi komt ,is meteen in de ringen gaan zitten.

En toch ben ik vreselijk benieuwd of het nu een pop of man is , niet dat het wat uitmaakt maar ben  toch  benieuwd .
Groetjes Gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Geen peil op te trekken dus ;D ;D. Wat een rare vogels zijn het toch af en toe,maar ik ben blij dat hij ook zijn goeie dagen heeft en die hebben nog steeds de overhand toch?
Ik begrijp dat je nieuwsgierig bent ,zou ik ook zijn . ;) Ook al maakt het nix uit. Maar hoe is Indy met de fluitkunsten ,Fransje kan toch ook van alles fluiten?
Zazou fluit nu de hele dag door het bouwvakkers en aanvallluh fluitje en ik blijf het geweldig vinden. ;D. Het klinkt ook zo mooi en zacht ,heeeel lief ;D.
Geniet van je valkjes!!!!

:-*Zazou & Ankie