28 juli 2025, 00:08:19

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi

sanne bedankt , vind ik een fijn compliment .
Cor  bevalt het wel die verandering ?
kirsten bedanktleive woorden.

Petra ben er nog niet aan toe. ;D :P
Ankie ben het helemaal met je eens petra moet maar geduld hebben.
Groetjes gonnie

Rianne

Ah Gonnie, het is maar goed dat we er allemaal anders uitzien. :) En die extra pondjes, dat is dan toch alleen maar meer mens om van te houden?
Dat is het fijne van dieren, die zullen je nooit naar je uiterlijk beoordelen. :)

gonnie

Hoi
Muppet daar heb je een goed punt,
raar eigenlijk gister zei ik nog tegen antoon, oo wat is die frans weer lief en vandaag ging hij flink tekeer tegen mijn dochter die de vaatwasser leeghaalde , het valt me wel op dat het steeds in de keuken is als hij zo boos wordt , de keuken vindt ie heel interresant, dat weet ik, want als ie de kans krijgt zit ie in de vaatwasser of kasten e.d
groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Rare Fransje!!!!Misschien is hij in zijn vorige leven kok geweest of afwasser en trekt de keuken hem nog steeds.
Maar even zonder dollen....ze flikken het iedere keer,als je zegt dat ze badderen leuk vinden,dan willen ze ineens niet meer.Gisteravond wilde ik Zazou nog even loslaten ,maar zodra ik met mijn hand bij de kooi kwam werd hij boos en ging blazen.Mafkees, dan maar niet los.Vanmorgen is hij lekker een poos uit zijn kooi geweest en was hij weer superlief....Geen peil op te trekken ,zijn net kinderen ;D ;D.

:-*Zazou & Ankie

Ik heb geeeen pondje te veel,maar hoop wel dat mensen van mij houden.Want als het, houden van, op gewicht gaat,ziet het er slecht voor me uit :'( :'(.

gonnie

Hoi

Dat zijn weer wijze woorden Ankie.dank je
dus zazou heeft ook zo nu en dan kuren ?
Ze laten zich hier sinds deze week gewillig sproeien,ik sta er echt van te kijken , zal welicht door de warmte pomen.

Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Wat heb ik allemaal losgemaakt bij jullie, terwijl ik alleen maar om een knuffelfoto van jou met Indy vroeg!  ;) ;D

Wat heerlijk dat jullie valkjes wel douchen! Ik ga het straks maar eens proberen met Cheeky & Chara... als ik zin heb tenminste, want ik ben net uit mijn werk en ben zo loom als ik weet niet wat!

Wat een heerlijke keukenfreak is Fransje! Heeft Indy ook haar favoriete plek in huis?

gonnie

hoi

Petra  de favorieten plek van indy is ook al de keuken , bovenop het hoogste kastje, zodat ik er bijna niet bij kan , de guit.
maar ik heb donkere vermoedens dat indy wel eens een jongetje kan zijn , ze was [hij] aan het oefenen echt van alles en nog wat kwam er uit , had frans ook in zijn jonge jaren.

Groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Ooops Gonnie, en dan? Nog een derde valkje erbij?  ;) ;D

Ankie

Hoi Gonnie

Jeeee ,daar had ik nog ff niet bij stilgestaan :( :(.Maar maakt het je wat uit? Nestje wordt wel wat lastig dan,maar dat weet je zelf ook ,je bent nu niet blond meer ;D ;D.

Even serieus ,vindt je het erg jammer? Kan me voorstellen dat er wel iets van teleurstelling is als je graag een nestje wil ,toch. Derde valkje erbij is ook weer zoiets.

Zazou vond het vanmiddag weer heerlijk om te douchen....ben benieuwd naar de volgende keer ,want je weet het maar nooit met die valkjes. :-\.

Grote Groet van Ankie

gonnie

Hoi
nee hoor vind ik niet erg , daar heb ik toch al die tijd rekening mee gehouden , Gwenda vind het niet kunnen ze wil graag jonkies , we zien het wel voorlopig geen derde nee , ik denk als ik jonkies wil volgend jaar , dat ik er gewoon een voilere bij gooi in de tuin is wel plaats voor nog een voilere, want het risco dat ze dan mischien niet meer tam zullen zijn [misschien]  wil ik toch niet lopen .

groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

Ben blij dat je er zo over denkt. Voor jongelui (kinderen zijn het niet echt meer) ,is zoiets altijd wel een teleurstelling.
Ook zij moeten een beetje geduld kunnen opbrengen.

Geinig he ,wat Carine nu weer gedaan heeft in ons dagboek?
Die is echt een beetje gestoord hoor , maar wel prettig ;D ;D
Bij Dianne komt dat ook nog wel.Van wie zouden ze dat toch hebben???? ???

Grote Groet ,Ankie

Petra en Cheeky

Kan me wel voorstellen dat ze een beetje teleurgesteld is. Als ze zich al helemaal op jonkies had verheugd, dan valt dat even tegen!

Tja, als je echt graag jonkies had gewild, dan is dat natuurlijk even jammer. Maar het allerbelangrijkste is dat ze het samen goed kunnen vinden! Ben benieuwd, wie weet is het toch gewoon een popje met een speciaal talent!!  ;D :o

gonnie

Hoi
Petra , ik vind het geen teleursteling hoor , mijn dochter wel , maar komt goed , als ik in het voorjaar graag wil koop ik er wel voor te kweken , voor buiten

Groetjes Gonnie

gonnie

Hoi

Nou vanochtend viel frans me aan in de keuken , steeds als ik iets wilde doen kwam ie met z`n bek open op me af , hij heeft niet gebeten omdat ie niet de kans kreeg maar was wel effen schrikken, heb hem met een handoek meteen in zijn kooi gezet , ja en indy wil er dan ook in. ik moet zeggen dat het dan net is alsof ie dan schuld bekend, want zo kijkt ie dan wel, raar hoor terwijl ik zo rustig in de keuken bezig was .

Groetjes Gonnie

gonnie

hier waren ze aan het bekvechten , ik vind dat je dat aan indy nog goed kan zien.