1 augustus 2025, 23:54:28

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

zazoe

Hoi Gonnie,

Het is wat, al die hobby's. :)

Gelukkig heb je in ieder geval twee hele lieve valkjes in huis! :-*

Wat een leuk speeltje heeft Indy, al die kleuren zal ze inderdaad wel errug interessant vinden!
Hier willen ze soms gewoon niet uit de kooi omdat ze nog bezig zijn met spelen! ::)

Ik hoop dat Frans en Indy je een beetje kunnen afleiden tussen de ziekenhuisbezoeken door. :-*

Liefs, Sanne.

Valerie

Valko zingt hier ook niet veel. Het is heeeeeel soms dat hij wat brabbelt en fluit. Meestal is het krijsen, maar als ze er een tijdje uit zijn geweest, hebben ze zich altijd kapot gevlogen, dan gaat hun borst op en neer.
Maar als Valko een ander valkje hoort fluiten, gaat ie wel mee.
Ik is nieuwsgierig als Peppie 3 weekjes komt logeren.  ;D

Petra en Cheeky

Wat zijn jullie zolderhobbies dan? Ik ben niet nieuwsgierig hoor.... ik wil alleen altijd alles weten!  ;) ;D

gonnie

Hoi

Allebei een nogal oudbollige hobby ,maar ja het is maar net wat je leuk vind .
mijn man heeft een fleischmann modelspoorbaan die vanaf dat de kinderen de zolder inpalmde hem maar achter slot en grendel heeft gezet , wegens ruimte gebrek , maar zoals jullie weten heeft er een ons kinders nest verlaten en dus een kamer over dus komt de modelbaan uit de mottenballen, en ikzelf maakte graag felicitatie kaarten en was tevens een beetje mijn beroep, en door onze valkjes en ruimte gebrek , moest ik altijd alles weer opruimen , en dat werkte niet .
zo tevreden petra ;D

Groetjes Gonnie

Valerie

Mijn moeder heeft als hobby puzzelen. Toen ik het huis uit ging, had ze ook een kamer nu om te puzzelen, kan ze de puzzel lekker laten liggen, als die nog niet af is.
Hmmm felicitatiekaartjes? Zal ik alvast mijn adres geven voor 3 sept?  ;D Leue bezigheid, denk ik wel, maar moet je wel geduld voor hebben. Ik vind het altijd leuk als ik een kaartje krijg en dat is zelfgemaakt. :)

Ankie

Hoi Gonnie

Ik wil even laten weten dat ik vanavond reageer verder ,want ik ga nu naar de kapper....blond.

Groet van Ankie

Valerie

Ben je dan "legally blonde"?  ;D

Petra en Cheeky

Citaat van: gonnie op  1 juli 2005, 15:19:14
Hoi

Allebei een nogal oudbollige hobby ,maar ja het is maar net wat je leuk vind .
mijn man heeft een fleischmann modelspoorbaan die vanaf dat de kinderen de zolder inpalmde hem maar achter slot en grendel heeft gezet , wegens ruimte gebrek , maar zoals jullie weten heeft er een ons kinders nest verlaten en dus een kamer over dus komt de modelbaan uit de mottenballen, en ikzelf maakte graag felicitatie kaarten en was tevens een beetje mijn beroep, en door onze valkjes en ruimte gebrek , moest ik altijd alles weer opruimen , en dat werkte niet .
zo tevreden petra ;D

Groetjes Gonnie

Leuk toch?! Hoezo oubollig? Het is idd maar net wat je leuk vindt.... Kaartjes maken kan ook erg leuk zijn, alleen zou ik dat meer iets voor de lange winteravonden vinden, want bij ons is het zomers toch wel erg warm op zolder.....

Groetjes,
Petra

Pas op: Ankie wordt weer helemaal blond....! ALARM! ;) ;D

gonnie

Hoi
Valeri als ik je adres heb krijg jij een kaartje dat is beloofd ;D

Petra ja bij ons is het ook erg warm in de zomer op zolder maar in de lente en najaar valt het mee . en inderdaad doe je zoiets in het najaar winter.maar ik ga toch lekker bij me mannetje zitten.

o jee weer een blond iemand op het forum erbij, ik dacht dat een al genoeg was . krijgen we nog meer lol.
blonde mensen zijn altijd leuke mensen. ;D
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Heeeeeeee, donkerharigen zijn ook heeeeel lief en leuk hoor! ;D
Of moet ik me nu ook laten blonderen?  ::)

Valerie

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op  1 juli 2005, 20:08:31
Heeeeeeee, donkerharigen zijn ook heeeeel lief en leuk hoor! ;D
Of moet ik me nu ook laten blonderen?  ::)

Oefff Ben ik toch niet de enige. Begon al te vrezen hoor.  :-\ ;D

Ankie

Hoi

Zo ,daar was ik ,weer aardig blond geworden....2 uur kapper achter de rug....pffff,wordt je wat duffig van ,maar je moet er wat voor over hebben. Maar inderdaad blonde mensen zijn  geweldig ;D ;D ;D ,hebben geen kapsones en een goede zelfkennis ;D ;D ;D.Gna gna gniffel .
Oke...waar hadden we het over....uuuhhhh zolderhobby.
Ik slaap op zolder ,af en toe vreselijk warm. Nu ongeveer 27 graden...lekker.
Hobby's...af en toe maak ik een grote legpuzzel ,maar echt hobby heb ik niet...is dat erg? Moet ik nu een hobby gaan zoeken...gevonden....hier... ;D ;D. Ik geloof dat het blonde naar binnen is geslagen ???.

Hoe gaat het met de valkjes?

Groeten ,Ankie

Lin

Hey Gonnie,

Ik ben weer begonnen aan de dagboeken. Krijg nu weer tijd ervoor. Maar wat een gedoe van het aanvallen in de keuken hoe gaat dat nu? (zie je wel dat ik heel lang niet ben geweest) en wat een verhaal van de vriend van gwenda dat blijft dan echt door je hoofd spoken. is er al weer beter nieuws? En wat zijn die indy en Frans bezig. Ik vind ze echt leuk bij elkaar dat cinnamon valt echt op. Maar vliegen ze elkaar ook achterna en kroelen ze echt veel? Dan moet het wel een koppel zijn hoor. Maar ja Indy floot ook wel wat toch? Jammer dat je dan moet wachten tot de rui. Leuk om weer te lezen dat ze fijn bij elkaar willen zijn. Alelen wel jammer voor jou dat indy minder tam is. Moet je maar niet forum verslaafd zijn  ;)

misschien kan je ook een keer fotos maken van jullie hobby's?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Ankie

Hoi Gonnie

Gaat alles goed ????

Groet van Ankie

Valerie

Geen nieuws goed nieuws. Toch?  ???
Gonnie? Hoe gaat het nu? Is er al meer nieuws?