30 juli 2025, 18:35:35

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

Kirsten

Citaat van: Valerie op 30 juni 2005, 13:33:02
Als je in Duitsland een ongeval hebt en je blijkt dronken te zijn, betaald de verzekering niks. Is dat hier dan niet zo? Is in Belgie ook zo, dacht ik.  ???

Hoi Valerie,

In nederland wordt het slachtoffer beschermd door de WAM (wet aansprakelijkheid motorrijtuigen) wat inhoud dat de verzekeraar altijd de schade aan het slachtoffer moet betalen (op een paar kleine uitzonderingen na) De verzekering heeft wel het recht om zelf regels tbv zijn eigen verzekerden op te stellen en alcoholgebruik is er ééntje van.Ze kunnen dus na het betalen deze kosten verhalen op hun eigen verzekerde.
Op zich is deze wetregel wel erg goed, het zou anders kunnen inhouden, dat als de veroorzaker het geld niet heeft, het slachtoffer met lege handen blijft,. Het wel bekende spreekwoord, ´van een kale kip kan je niet plukken´

Ik weet niet hoe dit in het buitenland zit overigens

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Valerie

Maar zo is hij niet gestraft.
Toch zou er een oplossing daarvoor moeten komen vind ik.

Kirsten

Als de verzekeraar besluit de kosten niet te verhalen, kan hij inderdaad alleen door het recht veroordeeld worden en dat is zoals jij en ik weten, altijd te weinig,.

Sorry gonnie voor het off topic in je dagboek,. Als je liever hebt dat we het wissen, geef maar een seintje hoor :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

gonnie

Hoi
we waren tegelijk kirsten dus mijn bericht heb ik maar weggedaan de jouwe is zo wie zo duidelijker, bedankt
nu zit valerie tegelijk met me ;D nou daar ben ik het voledig mee eens ,net als rijden onder invloed van verdovende middelen.
hèè ben ik nog een keer ;D
Groetjes Gonnie

Valerie

Ik tegelijk met jou, Gonnie?? Maar mijn berichtje was toch lekker eerst.  ;D

gonnie

30 juni 2005, 17:55:16 #470 Last Edit: 30 juni 2005, 20:01:50 by gonnie
hoi
Ja dat was wel geinig daarstraks, ben een bericht aan het maken , zie ik ,zit ik gelijk met kirsten, ;D mijn berichtje gelijk aangepast , zie ik dat valerie,reageert ,nou mijn berichtje maar weer aanpassen ;D ben ik net weer klaar is het kirsten , ;D nou drie maal is scheepsrecht nietwaar.
Maar wel goed dat zoiets bestaat op het forum die waarschuwing.
Groetjes Gonnie

gonnie

Hier even een foto van indy met haar lievelings speeltje.

Ankie

He Gonnie

Indy ziet er lekker fanatiek uit :D. Leuk speeltje...wij hebben van de week voor Nala ook een speeltje gekocht. Ik had het even op tafel laten liggen ,keek even laten en toen lag het aangevreten op de grond....honden schijnen het ook lekker te vinden dat spul. Nix is meer veilig voor Kel ,als ik weg ga of ik ga slapen ,moet ik de prullenbak in het halletje zetten ,zodat ze er niet bij kan. Zelfs het caviavoer heeft ze te pakken gehad. Honger kan ze niet hebben ,want ze krijgt genoeg.
Een dwangmatig iets. :o

Groet van Ankie

gonnie

Hoi
Was het jullie hond niet een tijdje terug die af moest vallen ,Ankie of is het iemand anders , weet het niet meer.

ooo wat is dit leuk hier fransje loopt zingend voor het toetsenbord ,hij blijft maar zingen ,het liedje van happy cockatiel het eerste liedje op het forum hier. heel gaaf ,moet ik eens proberen op te nemen dat zit ook op mijn toestel maar heb het nog niet gevonden.

Groetjes gonnie

Ankie

Hoi Gonnie

We wisselen elkaar leuk af zo ,Gonnie ;D ;D

Helemaal goed , Kel moet inderdaad afvallen en dat lukt prima. Ze is in 4 weken, 8 ons kwijtgeraakt. Maar ze heeft gewoon een tik en wil lekkere dingen . Moet er gewoon rekening mee houden dat we alles opbergen wat maar enigsins eetbaar is. De yoghertsnoepjes van Zazou vond ze ook lekker...Zazou zelf mag ook wel uitkijken.

Leuk is dat he,als je valkje zo aan het fluiten is . Ik vind het altijd zooooo lief klinken. Zazou fluit heel veel het aanvallen fluitje en het bouwvakkerfluitje. Ik fluit nu de hele tijd het deuntje van de 7 dwergen ,maar het wil er nog niet in bij hem. Ik hoop dat het je lukt om het op te nemen en dat we het eens kunnen horen , want ik wil meegenieten ;D ;D.

Groet , Ankie

gonnie

Hoi

Als ik de nieuwe memery stick heb kan ik eindelijk experimenteren , met wat ik nu aan mb heb is dat niet te doen, nog eventjes wachten , volgende week zou die binnenkomen, was niet leverbaar meer tijdelijk.

Groetjes Gonnie

Ankie

Er is ook altijd wat he ,als je iets besteld.
Maar we zijn het inmiddels wel gewend om te wachten :P :P.

Weer Groet van mij ;D

Petra en Cheeky

Wat heerlijk Gonnie, een zingende Fransje! Volgens mij zou ik daar helemaal happy van worden! Chara en Cheeky kwetteren heel wat af, maar van zingen is geen sprake! Bij Cheeky hooguit het bouwvakkersriedeltje, maar verder ? ::)
Misschien komt het nog.... Cor is druk aan het oefenen met hem met Roodkapje, maar zelfs dat lukt nog niet erg!

Ben wel heel benieuwd naar een filmpje straks....

Groetjes,
Petra

Gerda

Hoi Gonnie,

Ik had heel wat bij te lezen. Wat een toestand met je dochter en haar vriend. Vreselijk als je leven door een dronken persoon zo op z'n kop wordt gezet. Jullie hebben heel wat te verstouwen de laatste tijd he? Veel sterkte hoor!!!

Leuk dat het zo goed gaat met Frans en Indy. Ik ben benieuwd of Indy een popje is. Misschien zijn het wel twee erg goede vrienden!! Maar een koppeltje zou wel grappig zijn!!!

Groetjes Gerda

gonnie

Hoi
Ja Gerda vriendjes zijn het in ieder geval, een koppel ja ,inderdaad ben wel heel benieuwd ,uiteindelijk maakt het me niet uit, want als ik echt wil gaan kweken , dan maak ik buiten een voilere heb ik besloten , maar daar heb ik nog steeds mijn twijfels over ,en dan zet ik daar andere valkjes in en houd deze twee voor de tamheid ,lekker binnen, het zijn zulke lieverds. maar omdat mijn man op zolder zijn oude hobby weer gaat oppakken ,denk ik er ook over mijn oude hobby ook weer op te pakken en gezellig op de zolder genieten samen van elkaar en onze hobby, het kan dus nog alle kanten op .

Groetjes Gonnie