25 juli 2025, 06:11:33

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

Hoi Nel

heb maar twee valkjes frans  bijna 1 jaar en indy van 7 weken , frans heeft zo nog nooit eerder gedaan tegen ons , nou ja nooit is te veel gezegd ,maar zelden .maar hij zorgt heel goed voor indy , staat zijn vaste slaapplek af , zit haar constant te kroelen , enzv.

groetjes gonnie

bobbie

Hoi Gonnie,

Ja dat weet ik dat je er 2 hebt  :), en nog 2 schitterende valken ook  :-*.

Ook weet ik dat Fransje erg lief voor Indy is: Fransje is namelijk STAPELVERLIEFD op haar. Is toch leuk om van dichtbij mee te maken?

Dat is het mooiste wat er is: valkje gek op ander valkje  ;D

Groetjes, Nel :)

gonnie

Hoi nel

Zou het dat zijn , verliefd !!
Ik vind het wel heel leuk als dat zo is , het lijkt er wel op denk ik Nel
Ook geniet ik van ieder moment van allebei , en ze worden hier er niet goed van dat ik vaak met het fototoestel in me hand zit . maar heb het toestel pas sinds kort , en er kan zoveel mee .

Groetjes Gonnie

zazoe

Het zou best kunnen hoor, Gonnie.
Dat het een soort verdedigend iets is naar Indy toe.
Bailey en Milo hebben hier namelijk helemaal geen last van, en die zijn 100% niet verliefd op elkaar! ;)

Dus misschien toch wel een soort van goed nieuws. ::)
Als ik het zo hoor (ook dat Frans steeds naar de kooi gaat als Indy daar zit) zijn ze behoorlijk dol op elkaar.
Dat soort dingen doen ze hier echt niet hoor, dus wie weet heb je gewoon een verliefd koppeltje in huis? :)

gonnie

Hoi Sanne

Nu je het zo bekijkt jij en Nel kunnen wel eens gelijk hebben , ze roepen naar elkaar ook wanneer de een de ander niet ziet , ze vliegen samen op en neer , zoeken elkaar echt steeds op , maar ik dacht dat ze dat wel altijd zouden doen , maar als jij het bij jou valkje Sanne , niet ziet moet dat het wel zijn .

Zie je nu wel op het forum kun je altijd rekenen , zoveel lieve mensen die meedenken , echt heel toppie. :D :D

groetjes Gonnie

Kirsten

Hoi Gonnie,

Ik sluit me bij nel aan en denk zeker dat het verliefdheid is,.
Gedrag is heel herkenbaar.

Die laatste foto vind ik inderdaad ook prachtig, complimenten!
Je hebt de smaak te pakken met het fotograferen, jeh!, kunnen wij hier lekker genieten ;D :-*

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Petra en Cheeky

;) - Love is in the Air! -  ;)

Wat leuk Gonnie! Een verliefd koppeltje! Gefeliciteerd!

Dat verklaart inderdaad een hoop!
Ben blij dat je er achter bent wat de oorzaak is, dan kun je er ook beter op inspelen!

Liefs van Cheeky & Petra

gonnie

Hoi

nou dit kan bijna geen toeval meer zijn , nog nooit is frans uit zichzelf zo vroeg in de kooi terug gegaan maar na een uur ging Indy in de kooi en Frans volgde na 5 min , samen eten en samen op de stok IN DE KOOI , en inderdaad als dat geen echte liefde is , dan gaan we op cursus met zijn alle , ik stel voor bij Lique en Peter , inschrijven gebeurt per opbod , en de winst is voor de site  ;D ;D ;D

Groetjes Gonnie

gonnie

De keuken inspectie liet ons weten , dat vandaag de keuken nagekeken werd op diervriendelijk heid , en dat het goedgekeurd is  ,poeh,poeh gelukkig. ;D ;D

Groetjes Gonnie

Anita1

;D ;D ;D leuk hoor een echt verliefd stel!
die is er jong bij die indy.ahhaahaa
die denkt aaaandacht jippie!!!
echt schattig.knuff anita  ;D

~Natas~

5 juni 2005, 12:23:36 #235 Last Edit: 5 juni 2005, 12:25:17 by *Natas*
Hoi Gonnie,

Jee een verliefd stelletje.
Joepie nu weet je waar je aan toe bent.
Je handtekening is ook heel GAAF geworden zeg.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen???
Leuke foto's hoor.

Ps: Gonnie de foto's die ik maak zijn gewoon PUUR TOEVAL hoor.
Zodra Joepie die camera ziet houd hij op of vliegt hij letterlijk op MIJN camera.
Ik flits heel veel foto's en kies daar de mooiste uit.
Soms met veel succes en soms niet  ::)

Groetjes,

Natas

gonnie

Hoi Natas

die hantekening heeft Carine van het forum voor me gemaakt, dat doet ze geweldig hè  , dat vind jij dus ook , bedankt voor je lieve reaktie ,

Carine alle eer komt jou toe.

Groetjes Gonnie

Anita1

;D hoi hoi,
de handtekening is prachtig hoor!
ik ben ook al op zoek naar een fotoprogramma.
om te downloaden of zo.ik heb gekeken voor te downloaden picture it,maar mooi betalen hihi.
maar ik denk dat ik er toch eens aan ga geloven.lijk me ook heeel leuk,om zelf mooie foto's te bewerken.zeker ook voor mijn site.
heej leuk joh dat je stelletje verliefd is..
leuk om te zien vind ik dat.hier gaat het ook heeel goed met knoetie en jippie.maar ja..weet niet wat voor geslacht knoetie is.ach is ook een leuke verrassing,als het toch een man blijkt te zijn.of een pop..omdat het me niks uit maakt.als ze maar goed met elkaar overweg kunnen  ;D knuff anita :D

gonnie

Hoi Anita

Van mijn zwager had ii het advies gekregen om bij "fothofiltre.com" dit progamma te dounloaden , moet heel goed en eenvoudig zijn , stond in Computer totaal en kreeg maar leifs een 9 , als mijn zoon niet heel snel tijd voor me vrijmaakt , dounload ik het deze week alsnog , hij zei [Stefan] dat hij fotoschop wil en die heeft hij er opgezet [hij is in opleiding en houd niet van simpel  :-X ]Stefan zei mam ik leg je dat zèèr binnen kort wel uit dat snap jij ook wel , maar meneertje heeft gèèn tijd , en ik niet langer geduld , deze week nog en dan ga ik fotofiltre er gewoon op zetten .

Groetjes Gonnie

Anita1

;D hoi hoi gonnie
ik ga m ff loaden   :P
ff kijken.en als ik eruitkom leg ik JOU ALLES UIT!!
hihihi gaan we weeer lolz.
knuff anita :-*