23 juli 2025, 23:31:50

VALKENDORP

Gestart door gonnie, 14 mei 2005, 13:47:19

« vorige - volgende »

gonnie

4 juni 2005, 10:40:03 #210 Last Edit: 4 juni 2005, 10:48:18 by gonnie

Toevals treffer hoor deze , alhoewel ik hem heel mooie vind.
Frans heeft Antoon zojuist weer aangevallen , in zijn oor gebeten , het is gewoon niet te geloven ,en in zijn nek , meteen de kooi in gedaan wel met hulp van een doek ,want anders hadden we naar de eerste hulp gemoeten denk ik ;D en dat terwijl frans heel erg naar Antoon trekt hij mag frans altijd kroelen , we snappen er echt niks van zo kennen we frans niet , hij zit nu in een hoekje v.d kooi zijn zonde knarsetend te overwegen ,ik vind het gewoon zielig voor frans.
heeft iemand trouwens enig idee of indy een pop of man is ?
essie denkt popje .

Groetjes Gonnie

Anita1

;D ;D ;D je fotorecord is bereikt!!
wat een GEWELDIGE MOOIE FOTO!!
echt waar meiss goed gedaan ze is heeel mooi zo!
knuff anita

gonnie

Hoi Anita

dank u,dank,u
Groetjes Gonnie

Anita1

;D hoi gonnie.ik weet niet of het een pop of man is..
kan je nu echt nog niks van zeggen.
na de rui wel..
goh dat is wel heel erg met fransje zeg..
ik denk dat hij heeel erg moet wennen dat hij de aandacht moet delen,en dat hij echt zeer jaloers is.
maar dit is wel een probleem zeg! als je bijna naar de 1e hulp moet.pffff
ik zou niet weten wat je hier kan doen eerlijk gezegd..
ik denk dat je fransje beter even met rust kunt laten.en samen gaat het wel goed? indy en fransje?
knuff anita

gonnie

Hoi Anita

ja met hun twee gaat het heel goed ,en dat is het belangrijkste , vind ik .
maar straks is frans alles weer vergeten en is hij weer poeslief . en we doen ons best ze alle twee evenveel aandacht te geven .
bedankt voor je snelle reaktie weer .je bent een kanjer.

Groetjes Gonnie

gonnie

vind hem zo mooi moest effen nog een keer.
Groetjes Gonnie

Petra en Cheeky

Heeee Gonnie!

Je krijgt een dikke 10 voor die superfoto van je hoor! En dan maar beweren dat je een beginneling bent, geloven wij niks van  ;) ;D ;D

Wat sneu voor Frans zeg! Ik moest echt even slikken toen ik je verhaal las. Ik kan alleen maar zeggen, geef 'm de ruimte en de tijd en vooral: blijf extra lief voor hem! Als hij zich niet wil laten knuffelen, praat dan gewoon lief tegen hem apart of zo, zodat hij het gevoel heeft dat hij er ook nog steeds helemaal bij hoort. Waarschijnlijk doen jullie dit al, maar dit klinkt echt alsof hij zichzelf een beetje teveel wegcijfert en dat kan nooit goed zijn. Misschien kun je 'm wel knuffelen als Indy bv. in de kooi zit en hij eruit of zo. Dat geeft hem dan misschien het gevoel dat hij extra speciaal is voor jullie. ;)

Succes ermee!

Petra & Cheeky

gonnie

Petra en Cheeky

bedankt voor je hele lieve woorden , ik vind het fijn dat je er de tijd even voor hebt genomen , want ik vind het echt wel rottig . Maar dat laatste van je vind ik een goed idee , ga hem er wel apart uitlaten, en dat indy in de kooi blijft , goed idee.

Groetjes gonnie

Petra en Cheeky

Laat dan weten hoe het gaat, ik ben écht heel benieuwd... ik leef zo met jou en Fransje mee! Zeker na jouw wanhopige verhaal, had ik écht zoiets van: wat kan ik doen om te helpen?!  Hopelijk werkt het een beetje op die manier! Bij mensen/kinderen helpt dit meestal wel, dus hopelijk ook bij valkparkietjes!
Sterkte,
Cheeky & Petra

Tara

Citaat van: gonnie op  4 juni 2005, 11:29:49

Hoi Gonnie,

Indy is erg mooi hoor zeg, prachtige foto,
ik vind wel dat ze een beetje de reflexen heeft van mijn Sergio (gepareld mannelijk jong) maar wel het prachtige uitzicht van Ukkie (gepareld vrouwelijk jong).

Weet je de ouders van Indy?

Groetjes, Tara

gonnie

Hoi Tara

de mutatie van de ouders van Indy is bont split gep. en gep chinamon. meer weet ik niet , essie heeft Indy bij een kweker gehaald voor mij.

Groetjes Gonnie

gonnie

4 juni 2005, 19:55:54 #221 Last Edit: 4 juni 2005, 20:02:36 by gonnie
Ho

hoe vinden jullie mijn nieuwe handtekening ,gemaakt door Carine , leuk hè , en erg lief van Carine.

Petra
We hebben jou idee strakjes toegepast ,frans kwam meteen bij me zitten en ik mocht hem kroelen , ik al hoopvol , maar vrijwel meteen vloog hij terug naar zijn kooi en begon te roepen , wij hadden meteen door dat het wel de bedoeling van frans was dat ook indy er uit moest , en indy riep terug , frans vloog van de kooi naar mij en weer gelijk terug , en maar roepen , hij week niet meer van de kooi , echt je had het moeten zien , mijn hele gezin zei ooch laat indy er a.u.b uit , want dit is ook erg zielig ,ja dat was het ook dus de kooi ging open en als twee trouwe kameraden vlogen ze rondjes door de huiskamer , nou je begrijpt , we gaan frans heel bewust veel aandacht geven misschien gaat het dan over , frans zat zojuist op mijn schuoder en ging me helpen bij mijn profiel om mijn nieuwe hantekening te plaatsen, meteen ging frans weer blazen en happen naar mijn zoon , voor de rest is hij lief hoor , wel een beetje raar toch!!

Groetjes gonnie

Anita1

;D hele gave en mooie handtekening!
even over of indy een pop is...
ik heb gekeken bij de mutatietabel voor je even.
maar de papa is dan een bonte man split gepareld,en de mams is dan een cinamon geparelde.
daar komt zowel bij man als pop jonkies cinamon gepareld uit.
dus je weet niet of het een man of pop is.kan je niet zien,
knuff anita  ;D

Anita1

:-\ huh ..klopt niet gonnie.dat kunnen de ouders niet zijn,want dan krijg je geen cinnamon eruit...
ik denk eerder dat het dit is:

Moeder:cinnamon gepareld
Vader:bont cinnamon split voor {X1:  gepareld}

man afkomst:
50% cinnamon gepareld split voor bont
50% cinnamon split voor bont {X2: gepareld}

pop afkomst:
50% cinnamon gepareld split voor bont
50% cinnamon split voor bont
ook dan kan je niet zien of je een man of pop hebt.
knuff anita  ;D

bobbie

Hoi Gonnie,

Mijn complimenten voor de laatste foto. Geweldig. Van mij mag je hem nog een keer plaatsen hoor  ;D

Wat sneu zeg, het gedrag van Fransje. Klinkt als koppel. Hij doet het alleen bij mannen begrijp ik? Ik als leek zou dan denken dat Indy een popje is en dat Fransje haar toegeëigend heeft en de mannen duidelijk maakt dat ze geen kans maken bij Indy. Pin je er niet op vast hoor Gonnie, maar zo komt het op mij over.

Wees maar lief voor hem en Indy. Komt wel goed joh, als Fransje eenmaal door heeft dat niemand Indy van hem af wil pikken. Het is wel een rotervaring voor jullie.

Misschien is het de grootste onzin wat ik hier neerzet, maar ja .............het zij zo dan.

Ik heb het met Kanoni gehad. Die is gek op Cobus/Cootje. Als die wilde kroelen met mij joeg hij Cobus/Cootje weg bij mij. Hij durfde mij niet te bijten anders had ie het gedaan. Later gebeurde het dat ie naar mijn vinger pikte maar meer om te kijken of ik wel veilig was. Daarna pikte hij naar mijn vinger en ging dan heel even met zijn koppie naar beneden. Nu accepteert hij af en toe dat ik Cobus/Cootje aai. Hij volgt haar ook overal waar ze gaat.

Het vergt wat tijd maar het komt echt wel weer goed hoor Gonnie. Niet van wakker liggen.

Groetjes, Nel :)