27 april 2024, 09:47:32

Mijn valken bende!FOTO'S!

Gestart door antoine, 8 mei 2005, 16:47:02

« vorige - volgende »

antoine

8 mei 2005, 16:47:02 Last Edit: 16 mei 2006, 16:15:45 by Antoine
hoi allemaal,
vandaag ben ik een nieuw dagboek begonnen,
omdat het andere op niet veel meer trok, er antwoorde bijna niemand meer, en met de ruzie die er was en zo...
DUS IK WIL GRAAG MET EEN NIEUWE LIJN STARTEN!! ;D
ik ben dus antoine persyn
en ik heb op dit moment 22 valkjes!
ze zitten in een grote volière buiten, en hebben nu ook al een hele boek eitjes gelegt, maar daar binnekort meer over!
ik ga ook proberen zo snel mogelijk nieuwe foto's te plaatsen, dan kunnen jullie mee genieten van mijn valken bende!
grtz antoine :D ;D :D

jacksmama

Hoi Antoine,
leuk een nieuw dagboekje om te volgen....
En 22!!! tjonge wij zijn nu aan het wachten op nr 2...die komt met wat geluk eind van deze maand..en dat zal al wel drukte geven. en dan heb je nog eitjes ook.............pffffffffffff.........een hoop werk lijkt mij. Doe je dat helemaal alleen???

Nou ik kom gauw weer eens kijken en wie weet komt eric ok nog wel even langs..

groetjes, Christa
Christa & De Rest

antoine

hoi,
ja hoor, ik verzorg men valkjes helemaal alleen!
natuurlijk steunen men ouders me hier wel in! ;)
ik had eigenlijk 30 eitjes, maar ik heb ze pas geschouwd, en daaruit  bleek, dat tog een deeltje eitjes niet bevrucht waren :'( maar goed, ik mag niet klagen eigenlijk! :)
in het totaal heb ik nu 24 eitjes ;D dat is ook een hele boel!!
grtz antoine ;D :D ;D

Riny

Hoy Antoine
Die ruzie die er was ben ik al lang vergeten hoor,wij twee hadden ook geen ruzie of wel?
Ik vind het heel erg jammer dat er daardoor niemand meer op je dagboek reageerde.Was dat ook zo of denk je dat maar?
Het doet er ook niet toe .
Ik reageer de laatste tijd helemaal niet veel op dagboeken en verhalen omdat ik er gewoon de tijd niet voor heb.
En eigenlijk vind ik de vragen op het forum veel belangrijker,maar dat is voor iedereen heel persoonlijk.
Ik wens je een heel goed broedseizoen en als ik niet reageer op je dagboek komt dat alleen omdat ik het zo druk heb.
Niet vergeten he!!
Groetjes en heel veel succes Riny ;D ;D ;D

jacksmama

Hoi Antoine..

Heb gelijk even je vorige dagboekje gelezen. Man ben jij nog maar 12???

Mijn complimenten hoor......jee wat knap van je. Ik zie hier mijn pubers van 15 niet voor 22 vakjes en 24 eitjes zorgen........
Ik zal al blij zijn als de 2 valkjes straks nog steeds goed verzorgd worden.

Nu moet ik wel eerlijk vertellen dat Eric ( mijn zoon van 15) wel heel fanatiek vrijwilligerswerk doet op kinderboerderij hier. Hij zorgt vrijwel altijd voor de vogels hier, dus hij kan het wel..daar ligt het niet aan!

Ik ga hem zeker jouw dagboekje tonen, kan ie wat van opsteken.

Groetjes van Christa,

( en Thun en Pino, de valkjes)
Christa & De Rest

antoine

hoi Riny,
fijn dat je niet boos bent ;D is een hele opluchting vind ik hoor :D ;)
hoi (ben je naam ff kwijt :-[ ;D)
ja, ik ben nog maar 12 jaar ;)
het is een hele verantwoordelijkheid al die valkjes, maar ik doe het graag! ;)
jou zoon van 15 zou het ook kunnen denk ik hoor, als hij valkjes maar leuk vind!
grtz antoine

Gerda

Hoi Antoine,

Ik heb gereageerd in je vorige dagboek, en zal dat zeker hier ook blijven doen. Ik heb in je vorige dagboek al geschreven dat ik erg veel bewondering voor je hebt, zo jong en dan zoveel weten over en liefde voor valkjes!!! ;)

En ik weet niets van Ruzie hoor!!! :D

Groetjes Gerda

bobbie

Hoi Antoine,

Toch dezelfde als Twan ???

Ik heb volgens mij nog nooit naar jou gereageerd dus wordt het nu toch hoog tijd.

Hoe is ie met jou en je vogels en je grote voliere. Net wel even je oude dagboek opgezocht maar zag inderdaad geen enkele reactie van mij :-[

Je weet dat ik gek ben op foto´s he. Dus als het effe kan ;)

Ik blijf je volgen Antoine.

Groetjes, nel :)

antoine

8 mei 2005, 20:13:14 #8 Last Edit: 8 mei 2005, 20:16:15 by antoine
hoi Nel,
ja hoor, het is Twan! ;D
ik probeer zo veel mogelijk foto's te maken hoor!
maar het foto toestel is van men broer, en het is bijna nooit opgeladen :-\ maar ik ga hem nu dwingen!! ;D
de foto's zijn wel nogal vaag, want het is een oud fototoestel, maar er komt en nieuw ;)
en met de vogels gaat her reuze goed nu!! ;D
grtz antoine

Anita1

 ;D heeej antoine kanjerrrrr
ruzie waar wanneer???
zooo lekker veel reacties heb je nu zeg!! goed gedaan twanneke hahaahaha
heej maar je hebt het mooi voor elkaar hoor.22 valkjes pfffff
dat zou ik niet kunnen hoor..ben nu al keidruk!
leuk hoor al die eitjes enzooo.
en idd vraag maar een goede camera,want die heb je hier wel nodig! wil fotoooo's zien!!
dikke knufff anita :-*

gonnie

Hoi

jeetje zeg 12 jaar en dan al zoveel valkjes , mijn complimenten , en dan nog foto`s zodra het kan , heel fijn dan kunnen we hier allemaal genieten , dan heb je ook zo vele pagina`s vol want we willen ze natuurlijk allemaal zien.
veel sucses.

Groetjes Gonnie




~Natas~

Hoi Antoine,

Tjee zeg 22 valkjes................wat ben ik dan wel niet met 1 valkje.
Leuk dat je hier ook een dagboek gaat bijhouden.
Hebben we weer wat om te lezen en bij te houden  ;D
Ben wel erg benieuwd naar de foto's hoor en vooral naar al je valkjes  :)
Nou succes ermee en ik ga ja dagboek volgen.

Groetjes,

Natas en Joepie

antoine

hoi allemaal,
thx voor de reaksies! :D
vandaag gaat alles nog steeds goed!
de valkjes nog steeds eiverig broeden!! ;D
vandaag hebben ook nog 2 popjes een eitje gelegt, allen denk ik dat het alleenstaande mamas zijn, dus binnekort de eitjes wegpakken!
ik heb een gewoonte, dat is elke keer als ik in de volière ben, dat ik een deuntje fluit!
vandaag kwam ik dus weer binnen, en ik begon te fluiten, toen ik rustig de valkjes aan het bekijken was, en aan het fluiten ook natuurlijk, kwam opeens een van de matcho mannetjes (een bonte, echt een lievert) opeens op de tak voor me zitten ( hij is helemaal niet tam) en hij floot het deuntje gewoon na ;D :D vond ik fantastisch!!
ik ben nu nog een leuke naam voor hem aan het verzinnen!
hihi, hopelijk komt ie morgen weer bij me zitten!
;D ;D
grtz antoine :D ;D :D

Rianne

Ik had je vorige dagboek ook af en toe gelezen, er stond me nog wat van bij dat je zoveel eitjes had. Heb je er wel tijd voor dan, als de eitjes uitkomen? Want je zit ook nog op school. En wat vinden je vrienden ervan? Houden die ook van valkjes? Ik zou het onwijs gaaf vinden als een van mijn vrienden een voliere had. Maar ja dat hebben ze niet. Dus neem ik zelf wel een valkje. ;D

antoine

9 mei 2005, 20:39:50 #14 Last Edit: 9 mei 2005, 20:54:26 by antoine
hoi Muppet,
ja hoor, vele eitjes hier,
en ik moet nog naar school ja,
maar ik maar er elke ochtend en avond tijd voor! ;)
men vrienden vinden het gaaf dat ik een volière heb, en ook men andere dieren vinden ze ook heel leuk, ik fok ook met dwerhamsters ;)
elke keer als ze komen , vinden ze men valkjes toch zo spectaculair!! en men hamsters zo lief!!haha
grtz antoine