27 april 2024, 11:05:38

Mijn valken bende!FOTO'S!

Gestart door antoine, 8 mei 2005, 16:47:02

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Antoine
Kun je dat niet even voor ons vertalen?
Wij kennen Frans wel,maar hij ons niet ;D ;D ;D ;D
Groetjes Riny :D

antoine

Hoi,
hier ff laten vertalen op site;


GRIJS GEZICHT BLEEK (er blijven slechts beschikbare mannetjes, die split zijn of mogelijke split voor INO en OPALINE) 180? CREME-INO (INO GEZICHT-BLEEK) (er is een Mannetje van gemiddelde omvang en enkele mooie wijfjes) 220? OPALINES GRIJS BLEEK GEZICHT (ik heb 6 vogels dit jaar opgeheven, ik heb toegegeven erover een, houd ik 2 ervan, en 3 zijn dus beschikbaar) 250? Ik bereid voor 2006 CREME-INO voor OPALINE (LUTINO GEPARELD BLEEKMASKER), FALLO ASKLEURIG GEMAAKT BLEEK GEZICHT (ROODOOG RECESSIVE SILVER BLEEKMASKER) EN IK HOOP eveneens een EDGED GEZICHT-PALE (BLEEKMASKER ZWARTKOP) opheffen Ik kan een korting van 5% op het totaal vanaf de 4ie vogel en 10 doen % op het totaal vanaf 8ie. (ik moet controleren hoeveel ik heb momenteel van BLEEKMASKER beschikbaar maar ik geloof dat het moet zijn ingaat 8 en 10 heb ik een veehouder die een ervan binnen 10 dagen moet komen zoeken en ik moet twee ervan verzenden begin maart

(is wel heel erg letterlijk vertaald, maar je graakt er wel aan uit!)
Mvg, Antoine :D

Riny

                       

antoine

Hallo Allemaal!
Pff, drukke dagen gehad,
alle onze kippen/kalkoen en pauwen op hok ..
ook de valkjes zitten mooi overdekt!
Met hun gaat alles super! de mannetjes fluiten prachtig, en aventoe zie ik een koppeltje paren! jammer genoeg is het voor de nestkasten te vroeg..!
Ik probeer rap foto's te nemen!
Groetjes Antoine

antoine

Hallo allemaal! :)
Lang geleden weer!
Alles gaat super hier!
Zowel met de valkjes als met de kippen/kalkoenen/pauwen!
Bij de valkjes hangen 5 nestkasten op, en alle 5 zijn bezet!
hier even een stand van zaken:
nestkast 1: 3 eitjes, 3 bevrucht
nestkast 2: 3 eitjes, 3 bevrucht
nestkast 3: 4 eitjes, 3 bevrucht
nestkast 4: 2 jongen, 1 uitkoment eitje!
nestkast 5: 4 eitjes, 3 bevrucht
Ben heel erg blij nu!
gaat heel goed, koppel 4 voed de jonkies heel goed! en de andere broeden als de beste!
Ga onmiddelijk wat foto's nemen, en dan hier plaatsen!
Met de andere dieren alles ook super! de Kalkoenen broeden nu, maar wel op 11 kippen eieren!
De pauwen 1 van deze dagen beginnen met leggen, ze hebben al enkele keren gepaard, en het mannetje verdedigt zijn stukje grond met hand en tand!
De nieuwe volière is ook net af, en komende donderdag komen de eerste tropen daar in wonen! een koppeltje mandarijn spreeuwen!
Nu even foto's nemen, dan kunnen jullie mee genieten!
Mvg, Antoine ;D

antoine

Hallo allemaal, hier wat foto's!

broedende witmasker man :)

Lutino man met 2 lutino jongen! ;D

Mijn cinnamon geelwang popje! :D

Cinnamon bont geparde man/cinnamon geparelde pop, in broedkooi met 4 eitjes!

Ziezo, al enkele foto's, eindelijk kan ik ze zelf plaatsen!
Mvg, Antoine


Christine

16 mei 2006, 16:18:06 #156 Last Edit: 19 mei 2007, 08:07:03 by Riny
Hoi antoine
Wat leuk dat jeje foto's nu zelf kan plaatsen!! Ze zijn ook super mooi vooral je cinnamon geelwangetje :o :o

Het dagboek/ verhaal is gesloten omdat er een jaar niet meer is ingeschreven.
Wil je hem weer open, neem dan contact op.

Groetjes Riny / moderator

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**