27 april 2024, 08:21:34

Mijn valken bende!FOTO'S!

Gestart door antoine, 8 mei 2005, 16:47:02

« vorige - volgende »

Rianne

Wij hadden vroeger een russische dwerghamster, die op je hand poepte en pieste en aan de tralies knaagde. De hele dag! Dus die  hoef ik niet meer!
Mijn vriend en ik hebben nu een ratje, Smokey. Ze is ongeveer 2,5 jaar en dat is best oud voor een tamme rat. Alleen  haar achterpootjes worden slecht en met eten steunt ze op het voerbakje ;D echt een oud wijffie.

antoine

9 mei 2005, 20:59:09 #16 Last Edit: 10 mei 2005, 20:22:10 by antoine
hoi Muppet,
ratjes zijn heel lief!
rusjes, daar mee begin ik binnekort, er is een nieuwe kleurmutant ondekt! ik zelf fok campbelli dwerhamsters!
maar dit was ff of toppic! ;D
grtz antoine

Valerie

Het wordt hoog tijd dat ik hier ook maar eens reageer. Ik moet ook mijn petje afdoen hoor. 12 en zo goed en verantwoordelijk voor 22 valkjes en 24 eitjes zorgen en dan nog een boel andere beestjes. Knap hoor! ;)
Maareh...Waar blijven die foto's?  ;D
Groetjes,

Valerie



margreet

hai Antoine,

Nou jij bent voorlopig wel van de straat als de jongen geboren worden, Ze doen het natuurlijk wel zelf maar je moet toch alles goed in de gaten houden, Lees heel veel hier maar heb ik niet de tijd om overal op te reageren. Veel succes de komende tijd en wacht op je foto's want daar ben ik gek op.

groetjes Margreet

antoine

hoi valerie,
er komen zo rap mogelijk foto's,
maar ik kan niets beloven
grtz antoine

antoine

hoi allemaal,
ik ben super blij vandag ;D
men eerste jonkie is geboren!!!!!!
een wildkleurtje, van men koppel fallowman + geparelde pop!
jeeeeeeeeeeeeej!!, ben echt super blij!! :D ;D
en het andere eitje, daar zit al een gaatje in, en ik hoor het kuikentje piepen!! ;D :D
grtz van een super blije antoine!! ;D :D ;D

antoine

Citaat van: antoine op  8 mei 2005, 16:47:02
hoi allemaal,
vandaag ben ik een nieuw dagboek begonnen,
omdat het andere op niet veel meer trok, er antwoorde bijna niemand meer, en met de ruzie die er was en zo...
DUS IK WIL GRAAG MET EEN NIEUWE LIJN STARTEN!! ;D
ik ben dus antoine persyn
en ik heb op dit moment 22 valkjes!
ze zitten in een grote volière buiten, en hebben nu ook al een hele boek eitjes gelegt, maar daar binnekort meer over!
ik ga ook proberen zo snel mogelijk nieuwe foto's te plaatsen, dan kunnen jullie mee genieten van mijn valken bende!
grtz antoine :D ;D :D

~Natas~

hoi hoi,

GEFELICITEERD[/color]
met je eerste jong.
Nu nog afwachten wanneer de andere worden geboren.
Spannend hoor en succes met je baby valkje

Groetjes,

Natas

antoine


antoine

hoi allemaal,
ik ben super blij, vandaag ik het tweede jonkie geboren! ;D :D ;D
en ja hoor, het is nog wel een fallow ook!! :D ;D :D
wieuuuuuuuuuuuuwww, ben super blij!!!!!! ;D
met het andere jonkie gaat het ook goed, en het derde eitje is nu aan het uitkomen, ik hoop dat het ook een fallow is ;D
ondertussen heb ik de twee jonkies al Eva en Jullie gedoopt (namen van 2 vriendinnen van school) dat wouwen ze perse! :D
en het derde jonkie, dat nu aan het uitkomen is, noem ik beau! vind ik een prachtige naam! ;D
grtz antoine

Tara

Hoi Antoine,

ben benieuwd of het een fallow is, en geen lutino, wie weet is paps split lutino ;D

Je merkt het wel,
gefeliciteerd hoor!

Groetjes, Tara

Rianne


trienke

Gefeliciteerd

Groetjes Trienke

Anita1

 ;D ;D ;D haha wat leuk dat je er 1 beau noemt zeg!
leuk hoor zulke mooie valkjes.fallows zijn prachtig vind ik.ik heb nu 5 eitjes.maar jij hebt ze nu al als jonkie pff .
ik ben superblij voor je.
hou je ze zelf dat je ze namen geeft?
gr anita

antoine

hoi Anita,
nee hoor, ik hou ze niet zelf, nou, beau'tje hou ik wel als het een fallow is, en anders hou ik het ander fallow jonkie :D maar de andere twee mogen ergens anders heen ;) ik vind het gewoon heel erg leuk ze een naam te geven!
thx voor de felicitaties van de anderen ;D
er is ook slecht nieuws vandaag :( :'(
mijn koppel witmasker gepareld+witmasker cinnamon gepareld pop hebben hun nestje verlaten, en zijn opnieuw aan het wipwappen :'( waarom wet ik niet, maar de eitjes gingen net uitkomen, ik heb ze overgelegt, maar de andere valkjes wilde de eitjes niet.., en het is een te groot leeftijdsverschil :'(
grtz antoine