17 juni 2024, 10:53:45

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Zo, een heel verhaal stond klaar, maar toen sprong Grisha weer eens op het toetsenbord  ::)

Dus poging 2!

Vicky zit nu al ruim een uur samen met haar zusjes in de kamer. Ze zit wel veel meer bij mij dan anders, maar ze zit nu op de kast te spelen en heeft net zitten eten met Xena.

Hier een filmpje van de hele familie




Morgen weer foto's!!

OK, een paar dan  ;D

Xena en Vicky aan het eten







Dat was het voor vandaag!

Debby, leuk dat je langs kwam en beterschap!  Ik heb wel de dagboekjes een beetje doorgenomen, maar niet gereageerd! Niet in de stemming.

Karin, ik ben erg blij dat het goed gaat. Ze doet de anderen nu na en ze klimt ook weer op de mand. Maar het kost haar iets meer moeite natuurlijk

Maar ik ben blij dat het al wat beter gaat. Ze weet nu ook veilige plakken om te landen, zoals midden op de kooi. Dus als ze geen grip krijgt ergens anders, vliegt ze naar de kooi toe!


Zo, nu even aan het opruimen!
Liefs, Gerda



Kaatje

17 december 2007, 17:35:26 #4396 Last Edit: 18 december 2007, 12:17:54 by kaatje98
Hoi Gerda,

Het klinkt misschien absurd maar ik heb werkelijk met tranen van blijdschap in mijn ogen naar het filmpje zitten kijken, wat is Vicky toch prachtig en wat is ze toch enorm dapper !!

De foto's zeggen meer dan duizend woorden en betekenen voor mij nu meer dan wat dan ook ter wereld, wat ben ik blij dat ik haar even heb zien schooieren !!

Dank je wel meid, enuhhh niet in de stemming zijn dat kan de beste overkomen hoor ... alles mag en niks moet  ;)

Liefs Karin  :-*

Mara

Hoi Gerda

Hele mooie foto's, echt heel mooi en fijn om te zien en te lezen dat het beter gaat met Vicky. Ik hoop dat ze geen beperkingen er aan overhoudt!!

Mara

♥Debby♥

ze zitten lekker te eten hoor samen.. dat gaat echt goed hoor dat eten zo!

geeft niets hoor dat je even niet zo'n zin hebt.. dat snapt iedereen toch wel..

ik ben blij dat vicky er zo goed door blijkt te komen.. een echt kanjer!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Gerda,

Wat een mooie foto's en filmpjes.

Fijn dat het met Vicky de goede kant op gaat. Elke dag een stapje in de goede richting.

Geeft niks Gerda dat je niet in de stemming bent. Dat overkomt de beste. Desondanks vind ik je toch een


Toppertje

Groetjes Anja

Sharon

Hoi Gerda,
ik ben echt heel erg blij om te lezen dat het toch de goede kant lijkt uit te gaan met Vicky. Gelukkig zeg.

Ik vind het echt fantastisch zoals jullie hiermee omgaan, en dat heb ik ook al tegen Karin gezegd.
Jullie zijn echt super voor jullie dieren. (En dat geldt voor heel veel mensen hier op het forum).

Ik hoop uit het diepste van mijn hart dat Vicky volledig zal herstellen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


sandy

wat ben ik blij dat het zo goed gaat met vicky wat een kanjer

Anke

Hoi Gerda,
Fijn om te lezen dat het met Vickie weer beter gaat. Het is een vechtertje, ze komt er wel!
Ik heb genoten van je filmpjes en foto's :)
Veel sterkte met alles en geef de familie valkparkiet maar een dikke knuffel :-*
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerda

Hallo allemaal,

Ja het gaat de goede kant op met Vicky!
Ze kan al weer stappen van vinger op vinger. 't Gaat iets bedachtzamer, maar toch goed en het is een mooie oefening.

Vanavond ga ik haar een uurtje bij de andere twee in de kooi zetten, maar voor de nacht wil ik haar nog in de ziekenkooi, zodat ze niet middden in de nacht van haar stokje afvalt!

Steeds als ik er bij ben, mag ze of uit de ziekenkooi en lekker in de kamer, of even bij de anderen in de kooi.

Pa en ma voeren niet meer. Ze jagen de kinders weg! En dat is zoals het hoort, want ze zijn al ruim 6 weken oud en eigenlijk helemaal zelfstandig.

Vicky woog vanochtend weer 87 gram, maar net al weer 91. Dus da's mooi! En de poepjes zien er ook goed uit.

Dus, alleen maar goede berichten.

De twee andere dames doen het super. Op dit moment zit het drietal op de mand een beetje te slopen. Lekker hoog en droog,

Zo, even een klein rondje forum doen, dan het spul even in de kooi en dan ga ik koken. Vanavond mogen ze er allemaal weer uit.

Groetjes, Gerda


Anke

Hoi Gerda,
Dat zijn goede berichten!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Hoi Gerda,

Ik ben blij dat Vicky het al weer zo weer zo goed doet. Dat verdient een feestje ;D ;D. Geef haar maar een lekker knuffel ;).

Groetjes, Sanna

Anja

Joepie

Wat goed van Vicky. Ga zo door meid.

Knuffie,

Anja

Gerda



Zo allemaal,

Vandaag geen nieuwe foto's, maar een serie foto's vanaf de eerste dagen tot nu.

Bij de foto staat de dag aangegeven. Dit is het aantal dagen dat Vicky en Nienah oud zijn. Xena is twee dagen jonger!
Dag 3 is dus de geboortedag van Xena.

Dag 3


Dag 4


Dag 5


Dag 7


Dag 8


Dag 9


Dag 10


Dag 11


Dag 12


Dag 13


Dag 14


Dag 15


Dag 16


Dag 17


Dag 18


Dag 19


Dag 21


Dag 22


Dag 23


Dag 24


Dag 26


Dag 27


Dag 31


Dag 32


Dag 34


Dag 35


Dag 38


Dag 40


Dag 41


Dat waren ze. Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Wat leuk om de kleintjes zo te zien groeien ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sanna

Ow wat leuk Gerda! Van kuiken tot valkje, prachtige foto's ;).

Groetjes, Sanna