17 juni 2025, 11:41:34

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Ivy

Hoi Gerda.
Jeetje! Arme Vicky. Doet me zoooo aan Brokkie denken toen... maar hij heeft het ook gered, dus het komt vast goed met Vicky!
Ik zal voor jullie duimen  :)
Zeker een goed teken dat ze eet.
Liefs,
Ivana

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sharon

Hoi Gerda,
gelukkig maar dat het al de betere kant op lijkt te gaan met Vicky. Knap van haar dat ze nu al in de ziekenkooi zit (die deze keer dus wel echt een ziekenkooi is).

Missen haar ouders en zusjes haar niet?

Ik hoop dat ze er weer helemaal bovenopkomt, de lieve meid.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Anja

Gerda

Hallo allemaal,

Vandaag heeft Vicky in de ziekenkooi gezeten en daar wat rondgescharreld. Ze eet goed en kreeg van mij een paar keer per dag wat druivensuikerwater met een spuitje in haar snaveltje gedruppeld.

Ze heeft nog steeds flinke coordinatiestoornissen, maar het gaat al wel beter dan gisteren. Ze kan al poetsen zonder om te vallen.
Ook trekt ze haar rechterpootje al mat meer bij, in plaats van het achter haar aan te slepen.
Ze corrigeert heel veel door met haar vleugels te bewegen en ze kan opeens ook heel goed vliegen. Alleen niet zo goed landen, omdat ze nog slechte coordinatie heeft in haar rechter pootje.

Maar het gaat dus al wel beter.

Ze wordt niet meer door de ouders gevoerd (de andere twee nog heel sporadisch) en blijft toch rond de 90 gram wegen. Dus dat is goed.

Ze houd nu nog meer dan ooit van knuffelen en springt echt naar me toe als ze me ziet. Ze kruipt dan snel omhoog (met wat gefladder) om tegen mijn nek aan te gaan liggen!

Hopelijk gaat het iedere dag wat beter. Ze lijkt te leren om te gaan met de beperking die ze (hopelijk tijdelijk) heeft!

Tot zo ver de update!

Liefs, Gerda

sandy

ik ben wel blij dat het wat beter met vicky gaat ik brant nog steets een kaarsje

woor maar snel beter ook voor karin en rick en paco

Sanna

Hoi Gerda,

Het is goed om te horen dat ze nog steeds elke dag vooruitgaat. We hopen allemaal dat de stijgende lijn zicht voortzet. Gelukkig kan ze wel goed vliegen. Als uiteindelijk toch mocht blijken dat haar rechter pootje was slechter blijft, kan ze daar wel vlot mee om leren gaan, als de vleugeltjes maar goed zijn. Knuffel haar maar lekker hoor!

Groetjes, Sanna

Caroline

Gelukkig gaat ze nog steeds elke dag vooruit .... hopelijk geneest ze weer helemaal.

Ik duim voor haar.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Manon*

Hoi Gerda,

Sjee wat ik nu lees... Verschrikkelijk gewoon.
Ik ben blij te lezen dat er toch elke dag wat vooruitgang in zit en ik hoop en duim heel hard dat ze volledig hersteld!

Heel veel beterschap voor haar en ik wil jullie en Karin en Rick heel veel sterkte wensen.

Groetjes Manon

Peggy

Ach die kleine lieve Vicky toch. Ben zo blij om te lezen dat ze iedere dag vooruit gaat. Hoop natuurlijk dat ze helemaal geneest.
Wat een heerlijke kroelkont is ze toch  :-*
Wat ben je toch een goede valkenmama Gerda!

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Gerda

Dank jullie wel allemaal!

Vanochtend mocht Vicky weer even uit de kooi. Ze heeft heel even gelopen en dat gaat steeds een beetje beter. Alleen als er onverwachte dingen gebeuren, dan kan ze nog niet snel genoeg corrigeren.

Ze heeft ook weer even gevlogen (toen alleen G&N in de kamer waren, dus rustig) en dat ging goed. Alleen haar landing mist ze nog wel eens, want dan kan ze niet snel genoeg met haar rechterpootje vastgrijpen. Maae dat corrigeert ze heel snel door weer op te vliegen en opnieuw aan te vliegen.

Ze zit nu weer in de ziekenkooi. Ze mag vandaag een half uurtje samen met haar zusjes en ouders er uit en als dat goed gaat mag dat vanavond weer.

Ze woog in de ochtend 87 gram, maar ze zit nu al weer te eten. Haar kooi staat vol met bakjes met kleine pellets, eivoer, parkietenzaad en gierst. Dus er is genoeg te scharrelen.

Hier nog twee foto's van de kooi.

Misschien heb ik vandaag wel weer zin om foto's te maken van de rest!  ;)

Iedereen heel hartelijk bedankt voor het denken en kaarsjes branden! Het is echt heel lief!!

Liefs, Gerda

Monky

Hi Gerda,

Wat fijn dat het steeds beter gaat met Vicky  :)
Ik heb het wel gevolgd, maar had niet de puf om te reageren  :-[  Ik hoop voor jou en Karin dat ze weer snel de oude is  :-*

Maar ik blijf het zeggen... Het zijn echt prachtige jongen geworden. Je hebt daar het gouden koppel.

Groetjes,
Monky

♥Debby♥

Wat fijn dat het weer beter gaat met Vicky..de goede zorgen doen haar goed..

sterkte nog

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Hoi Monique,

Ja ik zou ook geen puf hebben om te reageren als een van mijn vogels dood was. Dus dat snap ik wel hoor!

Hoi Debby,

Ja, gelukkig gaat het de goede kant op.

Ik heb een filmpje gemaakt van pa en ma en de twee jongsten.

Klik maar op onderstaand 'shot'

Liefs, Gerda

♥Debby♥

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat fijn om Vicky weer even te hebben gezien en wat een fijne berichten, ik heb echt een warm gevoel van binnen ! Dat ze alleen maar meer van kroelen is gaan houden zal Rick geweldig vinden, en ik natuurlijk ook   :D

Dan wordt er hier straks heel wat afgekroeld en zorgen we gewoon voor heel veel aanpassingen zodat ze heel goed mee kan met Paco, Nienah en Xena ! Vicky heeft Rick en mijn hart al helemaal gestolen, vooral als ik haar zo lief zie zitten, het is plaatje en dan ook nog zo ontzettend lief, ... en daarnaast hebben we ook nog een hoop gemeen en dat maakt het plaatje eigenlijk helemaal compleet ! Het is een schatje en het blijft een schatje en ik hoop dat ze hier de tijd van haar lieve lange leventje zal krijgen want aan ons zal het niet liggen  :D

Bedankt voor het filmpje, echt heerlijk om naar te kijken, dotjes zijn het !!!

Liefs Karin