16 juni 2025, 16:48:33

*~GRISHA EN HAAR BOY'S~*

Gestart door Gerda, 3 mei 2005, 20:24:18

« vorige - volgende »

Gerda

Dank jullie allemaal vor de lieve reacties!

Ik had Vicky er net even uit om druivensuikerwater te drinken, maar ze zat steeds naar de anderen te roepen. Die waren aan het eten, dus ik heb Vicky er even bij gezet. Ze begon goed van het eivoer en de pellets (ik heb wat nutribird b14 - pellets voor grasjes bij hun neergezet en ze eten het best wel, gemalen en heel) te eten.

Ze zit iets rechter en kan al iets beter bewegen. Ik ben er even 10 minuten bij bliven staan en toen heb ik haar weer in het reismandje gezet. Maar ik ben blij dat het iets beter gaat.

Hersenoedeem is natuurlijk tricky, dus nu de uitval iets minder is, hoop ik maar dat het goed doorzet en ze morgen weer een beetje beter is.

Ik was vanmiddag echt doodmoe. Omdat Ronald al sneller in paniek is, kan ik dat natuurljk niet zijn. En gelukkig ben ik ook iemand van eerst handelen en dan pas de emoties laten komen.
Maar vanmiddag zaten echt alle spieren in mijn rug vast.
Nu ben ik weer wat meer ontspannen!

Liefs, Gerda

Anke

Hoi Gerda,
Net lees ik pas wat er met Vicky is gebeud :'(
Gelukkig heb je haar goed op kunnen vangen en gaat het nu al ietsje beter.
Heel veel sterkte voor jou en Ronald en voor het kleine meisje een hele dikke knuffel :-* :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Gerda,

Dit zijn fijne berichten en we hopen dat het zo doorzet ! Neem ook maar even de rust die je op dit moment goed kan gebruiken ... ik ben in ieder geval blij dat je nu wat meer kan ontspannen ! Geef Vicky maar een super dikke knuffel als dat mag .... en anders een dikke virtuele  :-* :-*

Liefs Karin

*~Jeanine~*

Hoi Gerda,

Dat komt natuurlijk als donderslag bij heldere hemel.
Maar ongelukken zitten nu eenmaal in een klein hoekje.
Er valt jullie niks kwalijk te nmen en gelukkig denken Karin en Rick er ook zo over.
Vicky krijgt in ieder geval de beste zorg.
Ik hoop voor jullie allemaal dat Vicky weer helemaal opknapt.
Dat ze naar haar zusjes roept is toch wel een goed teken lijkt me.
Ik ga voor jullie (jij, Ronald, Karin en Rick) duimen dat Vicky volledig en snel hersteld.

Groetjes,
Jeanine.

bobbie

Tjeetje, dat is ook heftig zeg. :o

Jouw opleiding en ervaring als verpleegkundige kwam nu heel goed van pas Gerda. Je hebt gelijk goed gehandeld. En fijn dat Ronald je belde. Och ,arme ........... kan me voorstellen dat ie zich er rot onder voelt maar dit kan iedereen gebeuren.

Gelukkig gaat het weer iets beter met Vicky. Hopen dat het herstel zich gestaag voortzet.

Sterkte ermee en ook van mij een knuffel voor Vicky.

Ronald, jij een aai over je bol, je kan er niets aan doen.

Groetjes,  Nel :)

*Petra*

Hoi Gerda,

Wat een vervelend ongeluk zeg!
We duimen voor een spoedig herstel van Vicky, voor Karin en Rick, maar ook voor Ronald en jou natuurlijk!

Sterkte, Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

sandy

o arme vicky  ik hoop dat ze snel weer betewr word
heel veel sterkt
ook voor karin en rick

Anja

Hoi Gerda,

Fijn dat het al iets beter met Vicky gaat.

Groetjes Anja

Gerda

Hallo allemaal,

Vicky is gelukkig deze nacht ook goed doorgkomen.
Ik ga haar zo weer wat druivensuikerwater geven.

Ze zit nu niet meer in het reismandje maar in de ziekenkooi. Dan kan ze een beetje oefenen met lopen. Ze corrigeert nog erg veel met haar linkervleugel, omdat haar rechterpootje nog niet doet wat ze wil.

De kooi is wel afgedekt zodat ze nog wat donker zit.

Vandaag ga ik weer verder met zacht masseren en stimuleren.
Ze reageert alert op de geluiden van de anderen. Dus wat dat betreft gaat het goed. Nu de rechterkant nog!!

Iedereen bedankt voor de lieve reacties.
Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Gerda,

Ik heb heel veel aan de kleine Vicky en aan jullie moeten denken vannacht en heb dit topic al de tijd open laten staan sinds ik op ben. Ik ben heel erg blij om te lezen dat Vicky goed de nacht is doorgekomen !

Ook het feit dat ze goed op geluiden reageert geeft me volle moed,... ik blijf aan haar denken ... Bedankt voor de up-date  :-*

Liefs Karin

Mara

Hoi GErda

Ik lees nu pas wat er gebeurd is. Dat is niet niks, arme kleine Vicky. Maar gelukkig gaat het alweer wat beter met haar.

En wat iedereen al eens gezegd heeft zal ik ook nog eens zeggen, Ronald kan er helemaal niets aan doen. Ongelukjes gebeuren en ze zitten nu eenmaal in een klein hoekje maar ik snap dat hij helemaal overstuur was, dat is ook normaal. Maar gelukkig knapt Vicky op en ik hoop dat ze helemaal gaat opknappen.

Gerda, voor jou maar ook voor Ronald, Karin en Rick heel veel sterkte.

mara

Peggy

Hoi Gerda,  wat lees ik nu toch allemaal ?  Wat zielig zeg voor kleine Vicky. Ik schrik er best wel van.  Gelukkig gaat het nu heel langzaamaan weer wat beter met haar...Wat zullen jullie geschrokken zijn.
Sterkte voor jullie allemaal hoor ,  ook voor Karin en Rick natuurlijk.
Zet hem op hè lieve Vicky !

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Caroline

Nu ben ik een paar daagjes wat minder online .... heeft jullie lieve Vicky een zwaar ongeluk gehad .... ik schrik me rot.  :o

Sorry dat ik er niet eerder was om met jullie mee te leven  ::) maar nu wil ik jullie heel erg veel sterkte wensen en blijf het zeker volgen hoe het met Vicky gaat.

Lieve Vicky .... zet hem op .... er zijn zoveel mensen die van je houden.  :-*

Ik duim voor jullie.  
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anke

Hoi Gerda,
Fijn dat Vickie met kleine stapjes vooruit gaat!!
Duim,duim,duim
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Gerda,

Met lood in mijn schoenen kwam ik lezen. Maar gelukkig is Vicky de nacht goed doorgekomen.

Ze zit zelfs al in de ziekenkooi. Zet m op Vicky. ik weet dat je het kunt.

Groetjes en knuffels,

Anja