19 juni 2025, 07:50:52

Huize Heksenketel

Gestart door jacksmama, 2 mei 2005, 08:48:17

« vorige - volgende »

Wilma1

Citaat van: kimberley op 11 januari 2007, 18:56:36

de leguanen!!!

Heb je meer foto's van je leguanen ??? Ik vind ze mooi!!!!

Msschien nog een dagboekje  ::) * hint*  ;D
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

Hoi Kimberly...

Het gaat erg goed met Gaya, ze is al behoorlijk ondeugend en het is een dame met karakter zullen we maar zeggen ...

Ze weet heel goed wat ze wil en wanneer ze het wil .. en dat laat ze dan heel duidelijk weten ....  ;D ;D

Hier heeft ze vriendschap gesloten met mijn kikkertje

Of Gaya idd een dame is weten we nog niet.. we vermoeden het.
Idd pas na de rui zou je het misschien kunnen zien, maar je kunt het ook aan ander dingen zien: als ze eitjes gaan leggen... is het ene pop... als ze vreselijk gaan fluiten.. is het een man...

Gaya legt (nog) geen eieren, maar ze brabbelt wel.. wat weer op ene man zou kunnen duiden. Maar ze is zo lief, knuffelig en fijn gebouwd dat je dan weer denkt aan een pop. We wachten het af, en heel eerlijk maakt het me niet uit, ik heb geen vaste plannen om met haar te gaan kweken.
En zolas ik al eerder in mijn dagbokje vertelde: ze heft van beide sexen wat... misschien is het stiekum wel een Gordon...  ;D ;D

Wilma: ik wil idd ook wel meer zien van die leguanen ..... hihi

Christa & de Rest

Christa & De Rest

Wilma1

Wat een lief ding zo op die kikker......om te knuffen!!!

Ik heb Veronica gesproken...ze had me al gebeld en weer belde iK niet terug  ::) tja Piet had gekeken in mijn foontje en toen kon IK niet meer vinden WIE mijn  had gebeld....de bemoeial  ::) ;D....hij krijgt WATER als ie weer langskomt , zegt ze  ;D ;D ;D

Ik hoorde Ricky op de achtergrond fluiten leuk!!!!!! Net of ie dichtbij was  :D

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

kimberley

Nou meiden hier een foto van onze andere leguaan, deze heet spyke is een man en helemaal niet lief!!!!!!!!!
hij is niet tam omdat hij verscheept is uit brazillie, en heeft geen goede start gehad met zn vorige eigenaar.
hij is nu 6 jaar bij Ronald (mijn vriend) maar hij wordt niet meer tam. Dat geeft niks, de kleine (fritz) is een vrouwtje die roon al vanaf de geboorte heeft en die is wel supertam.
echt een schatje.

Nou dit is hem dan onze superdraak!!!

en dit is de minidraak!!!

Wilma1

Waaaaauwwwww......jammer dat Spyke niet tam is...geeft dat geen moeilijkheden met verschonen, want ik weet dat ze HELE scherpe nagels hebben en goed avtshouden als ze "beet" hebben  :-\ ze kunnen ook VER springen!!!

Gaaaf hoor....

We plakken je boekje ff vol  ::) Christa met leguanen  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jacksmama

wow wat een plaaaaaaaaatje die Spyke.. als Jack hem zou zien zou ie zeggen : kijk ma een dino!!

Je plakt maar voor hoor Wilma.,.. vind ik niet erg....\

Enne... bedankt voor de foto's.... ;)

Christa & de Rest
Christa & De Rest

Lin

Hey Christa,

Die Gaya op die kikker. Het zal zeker wel lekker zitten dan. Ik ben ook wel benieuwd wat Gaya is natuurlijk ik hoop dat je er snel achter bent. En wat voor maatje wil je dan voor Gaya "uitzoeken"?

Kimberley, mooi fotos zeg. echt gaaf!

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

jacksmama

Hoi..

Ik had me vandaag toch een toevalstreffer...

kijk maar:

Verder heeft Gaya het een tikkie in de bol gekregen... ze wil niet meer kroelen.. begint ze echt te bijten.. dus dn gaat ze gelijk terug in detentie.."jammer, het had anders gekund, het was niet nodig... later proberen we het weer"

En ik bedenk me net, dat de ukken haar wellicht wat geplaagd hebben.. dus die ga ik straf in de gaten houden..

@LIn..

Ik heb nog geen flauw idee aan wat voor maatje ik Gaya wil koppelen, maar ik heb wel begrepen dat het niet slim is om dr tegenover een ander roodoogje te zetten.... ik dacht zelf aan een bontje of gepareld .. wellicht iets met cinnamon?

En wat ze is? GEEEEEEEEEEEEN idee .. ik gok op een Gordon.. het is een echte diva, met heel veel noten op haar zang.. maar fluiten doet ze nog niet.. wel heel veel geluidjes maken... nu zit ze ook te mopperen... grinnik...

Christa & de Rest, met morgen nog meer foto's!!

Christa & De Rest

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Quendi

Hoi Christa en de rest,

Wat een mooie valkjes heb je  ;D! Gaya is een heel mooi beestje. en wat een mazzel dat je zo'n foto van hem hebt kunnen nemen  ;D.

Gr Sietske

kimberley

wat een ontzettend mooie actiefoto van gaya!!!

*Patricia*

hoi christa,

geweldige foto zeg. echjt heel mooi.

mooie vogel ook!!!!

groetjes Patricia

jacksmama

Zoals beloofd ...

FOTO'S!!!

Kiki en Koko, met een nieuw zittouw.. hun takkie zoals je ziet hebben ze helemaal stuk gewipwapt....

Gaya op haar favo zitplaats... en nee het word niet echt warm, maar warm genoeg voor haar om lekker te zitten:

Gaya's nieuwe speeltje, en ook nog een zittouw....

en last ...

Ricky en Nikki.. aka Rocky en Nikki

Helaas maar 2 foto's... batterijen waren leeg... dat overkomt mij nogal eens.... :-[ :-[

Wilde ook nog een foto maken van die soepkip, maar Lorre had dus mazzel dat de batterijen op waren.. ik mocht d'r wel heel even kroelen :D :D

Christa & de Rest, met ... nieuwe FIETS!!!  ;D ;D ;D ;D

Christa & De Rest

Mara

Hoi Christa

Wat een mooie foto's!! Echt mooi. Wat een schatjes zeg!

Mara

Wilma1

;D Heb je al je vngers nog met die  soepkip ???  ;D Ik mocht hem OK eens aaien, hij deed zijn koppie naar de tralies, zo lief, van "kom maar, mag wel..." en .....HAP  :o...zit ie daarna te glimlachen, leek het  ::)

Leuk een foto van Ricky en Nikki te zien...en natuurlijk mijn eerste koppel trots  :D ;)......Kiki en Koko zo wipwappen dat de stok  ::)  het heeft begeven  :o :o :o DAT deden ze hier niet hoor  ::) :P alles bleef heel  ;D Ze wilden gewoon een ander interieurtje  ;D

De aktiefoto van Gaya valt weing over te zeggen natuurlijk...FANTASTISCH.....mzzl dat je dan je camera "in aanslag" hebt....het is natuurlijk al eenbijzonder mooi diertjem, net als Dusty haar grote broer  :censuur...die floot al heel snel eigenlijk, deed allerlei deuntjes na, maar ook eigen geluidjes...MIJN indruk is dat Gaya een POPJE is!!!!

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3