23 mei 2024, 06:01:56

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

maveef

Hoi Karin,

Prachtige foto's weer :)
Wat een lief moedertje :D

ManjaV

Hoi Karin,

Ach, wat lief zeg. Ook zo mooi om te zien hoe mams zo goed voor haar kleintjes zorgt. Grappig, dat stukje zaagsel aan haar snaveltje.
Ze is zo zorgzaam, ik vind dit echt schattig.
Wat jammer van het kleintje dat overleden is.  :'( Helaas was er niets meer aan te doen, zoals je zelf al zei.
De foto's van het zestal zijn ook schitterend. Leuk dat je nu al kan zien welke mutaties het zijn. :D

Groetjes,
Manja


MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Karin

Mooie foto's, echt heel erg mooi!

Mara

kimmie

Heey Karin,

Mooie foto's!!
Jammer dat je dat andere kleintje niet meer kon helpen...
Leuk dat je al kan zien welke mutaties het worden...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Mandy

Dat ziet er allemaal weer goed uit Karin. ;)
En altijd weer leuk om zelf een valkje te houden.
Cuba is een beauty hoor. :)
Maar wat naar dat je die hond in heb moeten laten slapen. Wel het beste in dit geval, maar toch, zeker ook omdat het niet jullie hond was, erg vervelend. :-\
Succes verder met de jonkies. 8)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

*Yvon

Hoi hoi

Wat een leuke foto's weer van die kleine kontzittertjes. ;D
Vooral die van jong 2 en 5 vind ik zo leuk.  ;D
En foto's van verzorgende ouders doen het ook altijd goed.

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Little Cockatoo

Ow wat een schatjes. Jammer van dat ene jong.

Succes met de kleintjes.

Gr. Hanneke
Gr. Hanneke

Vogels: Vido, Chico en rosé kaketoe Yinka

Diaantje

Wat een lieverd die Cuba!  :-* :-*
Hij/zij is al weer mooier geworden!

Wat een poepies die kleintjes...
Een drukke boel!! :P :P

Tjippy is ook zijn stembandjes aan het uitproberen, is leuk om te horen... en hij wil de hele tijd alleen maar knuffelen..


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Citaat van: Snoepie op 13 februari 2007, 19:44:04
Wat een lieverd die Cuba! :-* :-*
Hij/zij is al weer mooier geworden!

Wat een poepies die kleintjes...
Een drukke boel!! :P :P

Tjippy is ook zijn stembandjes aan het uitproberen, is leuk om te horen... en hij wil de hele tijd alleen maar knuffelen..


;D ;D ;D Ik ben blij dat de jongen van Nessa en Kenya zo'n leuk karakter heeft, dat is altijd weer afwachten bij zo'n eerste nestje.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

Ja das waar inderdaad...
Ik had me geen leukere vogel kunnen wensen... :) :)
mijn ouders (die eigenlijk geen vogel willen) vinden het nu ook erg leuk.. ;)
Hij is ook heel erg vriendelijk tegen iedereen. ook iedereen mag hem kroelen, maakt allemaal niet uit..
trouwens zijn nagels zijn enorm scherp, kan ik daar nu al iets aan doen?


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Citaat van: Snoepie op 14 februari 2007, 20:48:23
Ja das waar inderdaad...
Ik had me geen leukere vogel kunnen wensen... :) :)
mijn ouders (die eigenlijk geen vogel willen) vinden het nu ook erg leuk.. ;)
Hij is ook heel erg vriendelijk tegen iedereen. ook iedereen mag hem kroelen, maakt allemaal niet uit..
trouwens zijn nagels zijn enorm scherp, kan ik daar nu al iets aan doen?


Als ze iet te lang zijn, maar alleen scherp, dan kun je er niks aan doen. Nagels van valkjes zijn altijd scherp. Moet je mijn handen eens zien als ik jonge valkje tam maak :D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Diaantje

O oke... nou pech dan maar...
Mijn handen zitten nu ook vol het krassen...  ;D
Nou ja heeft ook wel voordelen, want die kinderen wilde hem eerst ook op hun hand, toen zei ik dat zijn nagels heel scherp zijn, en nu willen ze het niet meer.  ;D ;D vind ik zelf wel beter ook...
Hoe gaat het met alle piepkuikens?
Zijn de veertjes al aan het doorkomen?

groetjes


Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Karin

Helaas heeft Lycos al ruim een week kuren en kan ik dus niet de foto's uploaden die ik vandaag van de piepkuikens gemaakt heb  ::) En ze zijn te groot om op valkparkiet.com up te loaden, dus ik hoop dat Lycos weer snel het ligt ziet  ;D

Met de 6 van Nessa en Kenya gaat het goed. Wel lekkere viespeuken, om de dag maak ik het blok schoon, maar dan ligt het al helemaal vol  :o Ik snap niet hoe kwekers het doen die de blokken niet schoon maken, dat wordt toch een shitzooi  ;D ;D ;D

Helaas is het jongste jong van Dimple en Magic overleden. Het groeide al niet zo lekker, maar had steeds een vol kropje, dus maakte me geen zorgen. Eergisterenavond was het kropje vrij leeg. Ik ben het dus wat pap gaan geven, maar het jong bedelde helemaal niet. Vreemd, want achterlopertjes zijn juist altijd de grootste bedelaars en slokken de pap binnen no time op, ook als ze het niet gewend zijn. Helaas lag het de volgende dag dood in het blok. Er was dus waarschijnlijk wat mis met het jong. De natuur is hard  ::) De andere 2 doen het verder goed, volle kropjes, inmiddels ook al een paar dagen geringt.

Met Cuba gaat het heel goed, maar wat een eigenwijs is dat zeg ! En brutaal ! Hij hangt ook steeds in mijn oren, wil er persé gaatjes in  ;D ;D ;D Hij zit nog steeds beneden. Zolang hij niet teveel lawaai gaat maken mag hij tot het eind van het broedseizoen hier blijven. Daarna gaat hij in de kamervolière met 4 dames  ;D ;D ;D
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Citaat van: Karin op 18 februari 2007, 22:35:58
Met Cuba gaat het heel goed, maar wat een eigenwijs is dat zeg ! En brutaal ! Hij hangt ook steeds in mijn oren, wil er persé gaatjes in  ;D ;D ;D Hij zit nog steeds beneden. Zolang hij niet teveel lawaai gaat maken mag hij tot het eind van het broedseizoen hier blijven. Daarna gaat hij in de kamervolière met 4 dames  ;D ;D ;D


Cuba? Brutaal? Misschien zou je hem beter Fidel Castro noemen!
;D ;D ;D




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Caroline

19 februari 2007, 13:20:47 #2984 Last Edit: 19 februari 2007, 13:40:43 by Caroline
Dat vroeg ik me ook vaak af, hoe doen sommige kwekers dat, 5 weken lang geen blok verschonen. Brrrhh!!

Ik maakte het blok van de vijfling van Pablo & Coco ook om de dag schoon en nu zelfs elke dag helemaal alles vers, het is dan echt smerig en stinkt verschrikkelijk!!  :P

Balen trouwens van je jong.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.