3 juni 2024, 22:46:15

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Marc van de Kuifjes

Wow Balou is mooi geworden zeg :-*! Ik ben helemaal jaloers ;D!
En het kleintje is helemaal geen kleintje meer :D. Goed dat die het heeft mogen halen :D!




De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Monky

Wat een schitterende valkjes zijn dat geworden zeg!!!
Ik ben benieuwd naar je volgende lichting  ;D Ik kan er zo heerlijk van genieten en er bij wegdromen  :)

Groetjes,
Monky





Karin

Ja, mooi is Balou geworden hè ?  :-* Niet zo bont als paps, maar je kunt niet alles hebben  ;D

Ja, nog even gedult en we hebben weer een babyboom  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Nog even snel voor het slapen gaan  ;D Net de valkjes nog even extra lang eruit gelaten, want morgenavond gaan we uit eten met ouders en broer + aanhang en dan kunnen ze niet veel los. Ook de jongen hebben natuurlijk weer een uitgebreide knuffelsessie gekregen  ;D Ze zijn weer erg leuk en dol op knuffen ! Hier vijf op een rij :



klik hier

De 2 cinnamon pareltjes :



klik hier

En de 3 gewone pareltjes :



klik hier

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Eugenie

Hoi Karin,

Wat leuk zeg, dat je de nieuwe eitjes hebt gependeld! Wie weet werkt het bij vogels ook, waarom niet eigenlijk ::)?! Ben benieuwd of je voorspellingen gaan uitkomen, zou wel leuk zijn! Gaat meteen iedere kweker pendelen, denk ik!!!!

Groetjes,
Eugenie  :D

Caroline

Hoi Eugenie,

Volgens mij heeft Karin juist de valkjes gependeld en niet de eitjes.  ::)

Groetjes!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Karin

Yep, jongen gependeld Eugenie, en ik kreeg ook hier jong 11 en 13 als popje eruit, wat ik zelf ook al een idee van had  ;D Dus wie weet wordt één van de twee jouw "popje"  ;D Vooral 13 was overtuigend.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Eugenie

Oh wat ben ik toch een  :censuur

Ik dacht dat je eitjes had gependeld! Maar ja, dat kan dan misschien ook wel toch ???
Maar leuk dat het pendelen je gevoel bevestigd!
Is het meest rechtse valkje op de geparelde foto toevallig ring nr13? (toen ik die foto zag, kreeg ik zo'n gevoel van 'Ja, dat is ze!' , misschien moet ik ook eens pendelen ;)).
Ik vind het wel fantastisch dat je zo begaan bent met je valkjes hoor, geweldig :-*!

Groetjes,
Eugenie :D

Rianne

Hoi Karin,

Marlies had voor mij ook gependeld bij Ayko, en ik heb het toen zelf ook gedaan. Daar kwam  uit dat het een man was, maar volgens DNA test is het een popje. ;D Dus het klopt niet altijd.

Karin

Dat weet Eugenie hoor Rianne  ;D Ik heb het voor de grap gedaan, wel grappig dat er wel juist uit komt wat ik denk dat ze zijn  ;)

Nee Eugenie, de rechter is nummer 12. Maar als je die wil mag dat ook hoor  ;) Jij hebt eerste keus van de gewone pareltjes. Maar ik denk juist dat dat een man is.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Hoi Karin,

Ze staan er weer geweldig op, net fotomodelletjes. 8)

Groetjes, Nel :)

Karin

En zóóóó lief Nel  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

13 maart 2006, 17:14:27 #1797 Last Edit: 13 maart 2006, 20:42:54 by Karin
Ik heb een nieuw baasje voor Malou ( alias het kleintje ) gevonden  ;D Ze nam al één van de vijfling, maar stond ook op de wachtlijst voor een jong uit het aankomende nest van Dimple of Dazzle. Maar nu neemt ze dus Malou. Eind deze week wordt ze opgehaald.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

bobbie

Citaat van: Karin op 13 maart 2006, 17:12:35
En zóóóó lief Nel ;D

Groetjes, Karin.




:D :D :D

Ik kriebel die van mij nu ook. Vooral de oudste reageert daarop. Ontspant helemaal en doet zijn oogjes dicht.

Heeeeeeel lief. :D

groetjes, Nel :)

Eugenie

Hoi Karin,

Ik heb je ook al gemaild, we kiezen ring nr. 13 het linkse valkje! Dat is Tinus voortaan!
Het is zo te zien (en op eerdere foto's) de donkerste van de vijfling! Maar inderdaad ze zijn allemaal héél mooi. Maar wat ons betreft is de keuze gemaakt. Kwibus zit hier nu bij me...ik zal haar zo eens even laten kennismaken ;D
Nu maar hopen dat het straks gaat klikken tussen die 2, maar daar vertrouwen we maar op :D

Groetjes,
Eugenie