2 augustus 2025, 23:39:53

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Die 2 gaan het vast samen goed vinden  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

carco

Citaat van: Karin op 13 maart 2006, 16:53:44
Dat weet Eugenie hoor Rianne  ;D Ik heb het voor de grap gedaan, wel grappig dat er wel juist uit komt wat ik denk dat ze zijn  ;)

Groetjes, karin.

Heb je zelf gependeld??
Want pendel is en denk dan eens dat het een man is.
Wedden dat het er dan ook één is ;D
Dat hebben wij hier ook gehad nl.
Maar het is wel leuk om te doen.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Karin

Noop, ik heb de pendel opgehangen, dus niet zelf vastgehouden  ;D ;D ;D Kan dus niet onbewust zijn geweest. Maar nogmaals, ik hecht er weinig waarde aan hoor, gewoon eens proberen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

anck

Ik volg dit dagboek al een tijdje en denk, ik zal me er nu ook maar eens in gaan mengen  ;). Ik ben binnenkort de trotse eigenaar van Malou en een van de vijfling, waarschijnlijk 'nummer 12'  ;D.
Kan bijna niet wachten totdat ik ze op kan halen, ben helemaal verliefd geworden op ze!

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Eugenie

14 maart 2006, 18:34:34 #1805 Last Edit: 14 maart 2006, 19:58:14 by Eugenie
Ha Karin,

Nou Kwibus heeft er al zin in hoor   :o....een maatje erbij! ;)
De laatste tijd zit ze flink te vrijen met haar belletje.
Het is zo'n belletje wat onder houten blokjes hangt. Ze laat het hele speeltje dan lekker op haar rug hangen en blijft heerlijk zitten genieten en soms wiebelt ze eens heen en weer ;D alsof ze wil zeggen.....ga door ::)
Dus die kleine Tinus staat nog wat te wachten :-\; die moet meteen (pas als ze bij elkaar zitten) aan het knuffelen denk ik ;D

We kijken er al naar uit.

Groetjes,
Eugenie

Monky

Hi Karin,

Mijn 1000ste berichtje is voor jou  ;D

Namens Whooshy, Gara(th) en mij  :)

Groetjes,
Monique
[/b][/i][/color][/size]

Karin

Dank je  ;D En ook voor de mooie foto's.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hoogtijd voor nieuwe foto's van de vijfling  ;D Laatste paar dagen er niet veel tijd voor gehad i.v.m. 2 zieke honden  ::)

De jongen zijn nu 4 1/2 week oud.

Zazou

klik hier

klik hier

Bliss :

klik hier

klik hier

Tinus :

klik hier

klik hier

Mellow

klik hier

klik hier

Dabou :

klik hier

klik hier

Morgen of overmorgen haal ik het broedblok weg voor Jazzy en Dizzy rare dingen in hun hoofd halen  ;D De jongen zitten nu toch al grotendeels van de dag uit het blok.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marc van de Kuifjes

Mooie foto's weer :)
Mellow doet me het meest aan Rikske denken :D!

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

anck

Karin

17 maart 2006, 02:07:29 #1811 Last Edit: 17 maart 2006, 02:10:05 by Karin
Ja, lief zijn ze hè ?  :-*

Vanavond heb ik ze "uit huis geplaatst"  ;D Dizzy zat ineens wel heel verdacht lang in het blok en ja hoor.... Ze had al weer een ei gelegt  :o :o :o Jammer maar helaas, dat grapje gaat niet door ! Dus snel het blok eraf gehaald, ook al zijn de jongen nu 4 1/2 week. Ze zaten toch het grootste gedeelte van de dag buiten het blok. Alleen Tinus en Bliss hadden nogal de neiging om lekker in het blok terug te kruipen.

Verder wordt het hier lekker spannend met de andere koppeltjes  ;D ( Dazzle - Chico en Magic - Dimple ) Dit zijn de laatste 2 nesten van dit seizoen voor mij. Hierna gaan alle blokken eraf.

Kazoo en Luna zitten zo ver ik kan zien of 3 onbevruchte eitjes  ::), dus dat wordt niks meer. En Breezers eitjes waren ook onbevrucht en zijn weer allemaal stuk gegaan ondanks de extra calcium in het water. De schaal blijft te dun.  Ik heb besloten om niet meer met Mystic en Breezer te gaan kweken. Het is zo sneu om te zien hoe ze hun best doen en steeds te eitjes stuk gaan. Ze zitten nu op 3 nepeitjes en als ze er van af gaan gaat het blok eraf. Misschien dat ik ze nog achter de hand hou als pleegkoppel, maar omdat Breezer nog nooit jongen heeft gehad en al 3 jaar is en ik het "ouderverleden" van Mystic niet weet ( ik heb hem als volwassen valk gekocht van een kweker die hem weer van een andere kweker had ) weet ik ook niet hoe ze het als ouders gaan doen. Grote kans dus dat ik ze gewoon met pensioen stuur in de grote volière  ;D Ze zijn zo dol op elkaar dat ik het zonde vind om voor Mystic ( wat toch een bijzonder mooi mannetje is ) een nieuw popje te zoeken. Ze mogen lekker bij elkaar blijven  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Wat een schoonheden zijn het weer  :-* :-* :-*
Ik geloof dat Jazzy en Dizzy er wel plezier in hebben hahaha.

Jammer dat het Mystic en Breezer niet wil lukken. En natuurlijk jammer dat de eitjes van Kazoo en Luna niet bevrucht zijn. Misschien moeten Jazzy en Dizzy het even voordoen  ;D

Ik ben benieuwd naar je laatste twee nestjes. Ik vind het altijd leuk om het bij je te volgen. Ook al zit er geen jong voor mij bij  ;D ;D ;D

Hoe gaat het ondertussen met je hondjes? Beginnen ze al iets beter te worden? Je bent altijd zo machteloos als je beestjes ziek zijn, vind ik. Nou, ik hoop echt dat ze snel weer zijn opgeknapt. Geef ze maar een knuffeltje van me  :-*

Groetjes,
Monky

Marc van de Kuifjes

Karin,
Had je nou ook geen eitje(s) van Kenzie (alias Alexje)?
Is daar iets van geworden?

De Kuifjes van Wilgendaal!

- De Kuifjes van Wilgendaal -

Karin

De honden krijgen nu om het uur "kippensoep", nou ja, gekookte kipfilet met een bouilionblokje  ;D En dat houden ze nu binnen. Alleen willen ze nog niks anders eten en Tessa heeft nog diarree  ::) Die krijgt daar nu weer een antibioticakuur voor. Bij zijn oude hond ga ik er niet op gokken dat het zonder goed gaat. Ik zal ze extra knuffelen  ;D

Straks ga ik Malou wegbrengen naar haar ( of zijn  ;)  ) nieuwe baasje. Ik zal Malou missen en Balou zeker ook, want die 2 zijn dol op elkaar... Maar goed, over 2 weken komt Bliss bij haar wonen dus dan heeft ze weer een maatje  ;D  En Balou gaat over een week of 2 gezellig bi Madelief, Nessa, Willow en Summer wonen  ;D

Groetjes, Karin.

Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves