23 mei 2024, 07:55:54

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Mandy

Fijn dat het zo goed gaat met Mellody! ;D
Jammer alleen dat er nog geen mooie melodietjes op het krijsen na uit komt hahha! :D
Maar een mooie naam hoor, ik heb het al aangepast hier. :)

Bij jou is het ook al aardig leeg gestroomd met de jongen, hier nu ook.

Suske&Wiske hebben trouwens weer bevruchte eitjes, afwachten maar wat hier nu uit gaat komen. ;)

Fijn dat jullie toch vrij zijn het weekend, maar helaas is het alles behalve zomer, bah. Gisteren en vandaag was wel lekker maar daar heb je vh weekend niks aan natuurlijk.
Volgend weekend misschien, dan geven ze wel beter weer! 8)
Maar voor nu toch nog een fijn weekend. :)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Karin

Ach, het gekrijs klinkt als muziek in mijn oren hoor  ;D Zolang er gekrijst wordt gaat het goed  ;D Het grappige is dat ze het alleen doet als ik er ben. Marcel was vanmiddag eerder thuis dan ik en ze bleef stil, maar zodra ik binnen kwam zette ze een keel op waar je u tegen zegt !  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerda

Ja karin, jij bent mama. En bij mama roepen ze om eten  :D

Groetjes Gerda

Karin

11 juni 2005, 00:10:51 #438 Last Edit: 11 juni 2005, 13:34:08 by kazoo
En daar ben ik heel blij mee  ;D Toch wel leuk dat ze duidelijk de voorkeur voor mij heeft. Nu moet ze dit weekend in bad, maar of ze dat leuk gaat vinden....  ::)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Citaat van: kazoo op 11 juni 2005, 00:10:51
En daar ben ik heel blij mee ;D Toch wel leuk dat ze duidelijk de voorjeur voor mij heeft. Nu moet ze dit weekend in bad, maar of ze dat leuk gaat vinden.... ::)

Groetjes, karin.


Laat je ons ook meegenieten? ;)

Karin

Hahaha, om te melden hoe nat ik gespetterd word en hoe droog zij blijft ?  ;D Ik ben benieuwd hoe het gaat ! Summer en Willow hadden er altijd een hekel aan ! Ik hoop dit weekend over te kunnen gaan op 2 voedingen, dus daarna wat minder pap wat aan haar blijft kleven hoop ik  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Hele bijzondere foto's vandaag van... Summer ! Het is me eindelijk weer gelukt om foto's van haar te maken, want steeds als ik het fototoestel pak vliegt ze er meteen naar toe en gaat ze er bovenop zitten  ;D Hier is ze dan !





Mooi is ze hè ? Ze is inmiddels 8 maanden en ze is het jong wat vorig jaar als enige in het eerste nest van dat jaar van Jazzy en Dizzy zat en wat ik vanaf ruim 2 weken leeftijd met de hand heb groot gebracht omdat ze slecht gevoed en behoorlijk geplukt werd. Ze zou toen eerst naar iemand anders toe gaan, maar omdat ik zeker wist dat Summer een popje was wilde ze liever op een ander valkje wachten, omdat ze graag een man wilden ( wat uiteindelijk gelukt is, allebei blij  ;D ). Ze is supertam en zóóó leuk, heerlijk eigenwijs en wil altijd bij me zitten. Zelf als ik veeg en met stoffer en blik de troep op veeg gaat ze gewoon op het blik zitten  ;D Ik kan haar dan zo in de prullenbak gooien. doe ik niet hoor, is ze veel te lief voor. Ik ga ook niet met haar kweken, zonde van haar tamheid. Ik zag het bij Dazzle, ook supertam, maar sinds ze jongen heeft gehad wel wat minder, wil niet altijd meer gekroeld worden enz.

Willow is ook 8 maanden en bracht ik toen tegelijk met de hand groot, ook een popje en de zus van Duncan die bij Sanne zit  ;D Ook heel tam, maar dan nóg eigenwijzer  ;D ;D ;D Zit nog graag bij de volière van paps en mams. Ook met Willow ga ik niet kweken, gewoon gezellige mutsjes  ;D



Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

Mooie foto's weer karin.
Echt ik moet meer gaan oefenen met m'n digi.
Ik heb 'm nog wel eens op de verkeerde instelling staan ;)
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Hahahaha, ja, dat moet je natuurlijk niet doen  ;D En het wordt hoog tijd dat ik weer mooie foto's van Nova te zien krijg  ;D De volle zus van Summer. Hoe is het eigelijk met haar eitjes afgelopen ? Ik zag wel dat je veel babies had, maar niet van Nova hè ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Petra en Cheeky

Prachtige foto's Karin! (maar ik ben niet anders van je gewend!). Grappig dat jij nu ook je eigen naam weer kunt gebruiken, klinkt toch ff anders!  ;)

Karin

Hahaha, ja, ik moet er zelf ook nog ff aan wennen hoor. Ik zit steeds Kazoo te zoeken  ;) Maar ik vind het wel fijner dat ik nu mijn eigen naam kan gebruiken, vind dat toch persoonlijker dan een nickname  ;)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

Citaat van: Karin op 12 juni 2005, 13:32:54
Hahahaha, ja, dat moet je natuurlijk niet doen  ;D En het wordt hoog tijd dat ik weer mooie foto's van Nova te zien krijg  ;D De volle zus van Summer. Hoe is het eigelijk met haar eitjes afgelopen ? Ik zag wel dat je veel babies had, maar niet van Nova hè ?

Groetjes, Karin.


Klopt ze heeft ze helaas niet goed warm gehouden samen met haar mannetje.
ze hebben er zelfs twee opgegeten! :o
Ik wil ze in het najaar nog een kans geven......mischien dat het dan wel lukt want het was vooral in het begin dat ze er niet opging, of maar heel even.........
Ik zal weer eens mooie foto's van haar maken en ze hier neerzetten voor je...........

groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Karin

Jammer, terwijl haar broertje uit hetzelfde nest echt een voorbeeldige vader is ! Eerste nest alle 4 op stok ! Zelfs zijn "ervaren pa en ma" verprutst nog wel eens een eitje, of 2  ;D Ik hoop dat het in het najaar beter lukt met Nova !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Vanavond heb ik Mellody in bad gestopt. Dat was wel nodig, want ze is een grote knoeier met pap eten en ze vindt het vreselijk om naderhand schoon gemaakt te worden met een doekje. Dan brult ze het uit  ::) Vanaf vandaag krijgt ze nog maar 2 voedingen per dag ( tot groot ongenoegen van mevrouw ), dus dacht ik dat het nu tijd werd voor een grote schoonmaakbeurt en hopen dat ze de volgende voedingen wat rustiger aan doet en dus schoner blijft  ;D

Eerst even lekker weken in lauwwarm water. Doordat de pap nat is gemaakt ziet de papbaard er nog dramatischer uit dan het is  ;D



Ff lekker met een nat doekje wassen



Tussendoor een beetje pulken, stukje bij beetje de pap eraf halen



Toch wel leuk dat badderen... tegelijkertijd ff vrouwtjes vinger proeven  ;D



En dan het grote pulkwerk.....



Tussentijds weer met een nat doekje de pap verder zacht maken....



Nog een keer kijken of vingers ook lekker zijn... mmmmmm



Kijkt bijna op kriebelen, dus eigelijk best lekker  ;D



En dan het grote opdroogwerk  ;D Lekker op de borst van het vrouwtje onder het dekentje opdrogen... lekker warm. Vrouwtje had ook de verwarming op 25 gezet, dus dat zit wel goed  ;D Dat laatste beetje pap wat je op deze foto ziet heb ik uiteindelijk ook los kunnen krijgen. Dat wel een restje van een megaklont wat aan haar hing !



Ik hoop dat ze nu een beetje schoon blijft  ::) Maar ze heeft nog wel eens de neiging om ineens haar kop naar links of rechts te draaien als je net de pap met het spuitje naar binnen aan het spuiten bent  :o Vanmiddag zat het zelfs bijna op de muur  ;D ;D ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

patty_dordtse valkjes

Hoi,

Wat leuk zeg die foto's in het badje zeg ahaha echt leuk.
Heel veel badder plezier met het mooie valkje,

groetjes patricia
Buster,Mandy,Zero,Angel,Kovu,Kiara,Balou,Bijou,Diesel(Lucky&Diego4Life)
jonge valkjes te koop





Klik op de foto voor onze website