16 juni 2024, 04:51:08

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Bianca

Ik weet nog wel dat punky klein was, die zat ook aan de pap.
Toen we kort daarop Cocktail kochten ging hij het wel even "zachtjes" verwijderen.
Echt pesterig snap je, elke keer als Punky niet oplette dan greep cocktail dat klontje en trok er heel hard aan.
Echt zielig.....maar wel grappig als ik eraan terug denk.........hihihihihihihi


Oh hier de foto's van Novaatje

Net voor dat ze wilde gaan uitschudden.......


Hier lonkt ze echt naar de camera  ;)


Wat is dat?

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Valerie

Wat lief die foto's zeg! :)



gonnie

Hoi Karin

Fijn dat je je gewone naam gebruikt , het brengt je altijd zo in verwaring , er zijn er meer , ook Bonnie heeft haar eigen naam zag ik .
Wat een leuke serie foto`s van melody , en wat vind ik het toch een prachtige naam .
Mijn Indy is 8 weken , in bad gaan doet ze niet ,sproeiien vind ze ook niks , zou ik haar gewoon vast houden en erin stoppen of moet dat uit haarzelf gaan ,ik wil niks forseren , ben bang dat ze me dadelijk niet meer aardig vind, wat denk jij ?

Groetjes Gonnie




Rianne

Tja, die papresten... Bij Tinco hangen er nog 2 klontjes aan z'n veren maar ik hoop dat die er de volgende keer met douchen uitgaan.
Gelukkig vond je valkje het badderen niet erg, stel je voor dat ze wild was gaan fladderen!

Petra en Cheeky

Ha Karin!

Wat een prachtige papfoto! Lief joh!

Nou ik kan je één ding verzekeren, je kunt beter pap van een valkje moeten afpoetsen dan een ingedroogde flats van een ander valkje (zoals ik van 't weekend moest doen toen Cheeky onze nieuwe aanwinst Chara op haar kopje had geflatst)  ;D

Groetjes,
Petra

zazoe

Hoi Karin,

Wat een lieve foto's van het dametje met papbekkie! :)

Heeft ze nou zo'n lange staart of lijkt dat maar zo door het badje??

Karin

Allemaal bedankt voor jullie reacties ! Mellody in bad maakt wat los  ;D

Wat een leuke foto´s van Nova Bianca ! Het blijft een moppie hoor ! Toch wel speciaal, zo´n jong uit mijn allerallereerste nestje  ;D

Gonnie, gewoon in een lauwwarm badje zetten en je hand zachtjes over het ruggetje houden. En dan zachtjes weken met een stevig keukenpapiertje.

Ze heeft wel een lange staart Sanne, alleen niet extreem lang hoor. Misschien lijkt dat zo door de foto´s.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi Karin

Nou eigenlijk bedoel ik in het algemeen het badderen , frans mijn andere valk heeft het ook nooit gedaan , en alles wat frans doet doet indy ook ,frans gaat niet in bad en indy ook al niet , iedere dag zet ik een lauw bad klaar alleen even er doorheen lopen en dat is alles ,ook sproeien heeft geen kans ,ze eten geen pap meer indy is 8 weken nu ,vandaar mijn vraag of ik indy gewoon in zal zetten en wat wassen of aan ze zelf overlaten ?

Groetjes Gonnie




Karin

Ik badder mijn andere valkjes ook niet hoor, die besproei ik met de plantenspuit ( zachte nevel, lauwwarm water. beetje aloë veragel erin en dan sproei ik in het begin net boven ze zodat het naar beneden dwarreld, vinden ze minder eng ). Maar ik heb een plantenbak met water in het raamkozijn staan ( voor de luchtvochtigheid, hoef ik niet dag en nacht de luchtbevochtiger aan te zetten ) en daar duiken ze uit zichzelf wel eens in, kijk maar :



Hier komt Dimple net "uit bad"  ;D Van de planten zelf is niet veel over, maar dat mag de pret niet drukken  ;)

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Marije

Wat heeft Dimple een donker koppie vergeleken met Snowy!
Als je Snowy zo ziet:


Apart dat daar zulke grote verschillen in kunnen zitten! :D
Ik vind ze allebei heeeel mooi.... ;D
Liefs,
Marije, P&S

Karin

15 juni 2005, 22:57:39 #460 Last Edit: 16 juni 2005, 00:46:10 by Karin
Kan ook een beetje aan het lichtval liggen hoor  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi karin

bedankt voor je reaktie , ik ga het uit proberen.
je hoort het nog wel of het werkt .

Groetjes gonnie




Karin

Er zijn er 2 jarig hoera, hoera ! Een dagje te laat, maar dat mag de pret niet drukken  ;D Nessa en Jipper zijn gisteren 1 jaar geworden ! Mijn 2 knappe vrijgezelle ventjes  :-*



En als kadootje krijgen ze beide een lief popje, Mellody en hopelijk binnenkort nog een lief popje  ;D Ik dacht aan de naam Madelief  ;D Kijken of dat bij het toekomstige popje past  :-* Ze mogen dan beide eind volgend jaar een gezinnetje stichten.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Ik zag net dat Mellody uitgebreid een zaadje zat te pellen ! Her werd tijd, de kleine muts  ;D Trosgierst deed ze al, maar nu begint ze gelukkig een beetje aan het zaad. Na het weekend ga ik over op 1 voeding per dag. En als ze helemaal zelfstandig is verhuisd ze naar de vogelzolder.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

hey Karin,

Je hebt je naam aangepast zie ik. maar ik had nog niet hier gereageerd vanwege school. maar ik zie dat je veel plezier hebt met Mellody. Het duurde even voordat je de naam zeker wist, maar ik vind de naam wel passen. maar wat een lieve fotos maak je toch altijd. zo groot en zo helder en dan ingezoomd. echt vertederend.

Hoor je nog wel eens wat van je vorige nestje (op sanne na natuurlijk)? Mijn favoriet was toch jefke zo mooi vind ik die. Maar veel succes met de nieuwe ronde!

Groeten, Lin

ps nog gefeliciteerd met nessa en jipper


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)