16 juni 2024, 06:23:14

De Bonte Parel

Gestart door Karin, 20 februari 2005, 01:17:24

« vorige - volgende »

Karin

Haha, ik ga in de hoek in de volière staan en maak foto´s, een heleboel  ;D En er zitten dan een paar leuke bij. Leve de digicam !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

7 juni 2005, 22:18:32 #421 Last Edit: 7 juni 2005, 22:38:23 by kazoo
Nou, ik hou het op Mellody hoor ! De naam was me van de week ineens te binnen geschoten en het blijft toch de naam die het beste bij haar past.... alhoewel.... koekiemonster zou ook heel goed bij haar passen ! Want o,o,o,o, wat kan ze eten ! Ze staat nu op 3 x daags pap, vanmorgen om 8 uur, vanmiddag om half 5 en ik wilde het dan nog doen vlak voordat ik naar bed ging, maar ze bleef de hele avond brullen ! Dus ik heb haar om kwart over 9 alvast voeding gegeven. Maar ze heeft echt pech gehad, want echt geen vierde voeding vandaag ! Ze is al bijna 6 weken dus ze gaat maar eens gewoon lekker op haar zaadjes knabbelen ! Ik heb een lekker vers broodje voor haar gebakken, maar ze denk : je eet het zelf maar  ::)

Morgenavond worden Jefke en Splinter opgehaald en overmorgen gaat Duncan weg. Alhoewel ik ze wel zal missen ben ik ook wel blij dat ik alle extra kooien op kan ruimen ! Want het is wel een volle bak boven hoor met al die jongen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

gonnie

Hoi karin

melody is een prachtige naam , mijn valkjes reageren wel op de namen als ik ze roep , en melody vind ik helmaal niet te lang hoor . super foto`s zijn het weer zo haarscherp , zoom jij veel in of ga je zo dichtbij staan .wil ook van zulke mooie foto`s maken , maar ik moet nog zoveel leren , en dus zal het nog wel even duren voordat ik ook zulke maak.

Groetjes Gonnie




Karin

Ik ga juist wat verder af staan, het is een macrolens  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Anita1

 :o sjees wat een foto's
lijken wel portret foto's
en dat doe jij van ver af?
nou inzoomen zeker,want ze zijn en punt 1: haarscherp
2:dichtbij.en 3 :lijken net portret.
echt heel mooi,en dan die bewerking erbij.leuk is dat toch he?
je hebt mooie valkjes hoor.pfff
*jaloers* grinnik.
veel plezier ermee
knuff anita  :-*

Karin

Op 1 1/2 -  2 meter afstand ongeveer, omdat dit geen tamme valkjes zijn. Maar omdat de foto tig miljoen pixels is moet ik hem na het uitsnijden ook nog eens verkleinen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Karin

Het wordt steeds stiller hier... vanavond zijn Jefke en Twister opgehaald. Morgen breng ik Duncan naar Sanne en dan is het even rust hier. Ik hoop dit weekend er dan ff 2 daagjes tussenuit te kunnen ( ligt aan het werk van manlief of dat kan ) nu er geen jongen meer zijn. Mellody gaat dan natuurlijk mee  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Urban Leopard

Wat zal dat wennen zijn, de stilte :)

Ik duim voor je dat het lukt van het weekend en erg leuk dat Mellody dan meegaat :)

Liefs,

Cor
(en Petra, Cheeky en Chara natuurlijk)

Marije

Hoi Karin!
Vandaag gaat Duncannetje weg.... :-\
Gelukkig kan je 'm wel heeeeel goed volgen op de site.... ;) ;D :D
Liefs,
Marije, P&S

Karin

Wauw Cor, wat een mooie bonte witmasker heb jij ! ( handtekening ) Ja, ik hoop ook dat het lukt dit weekend, maar ik ben bang van niet..... Marcel zit plots op een onderzoek ( hij zit bij de recherche ) en die neemt heel veel tijd inbeslag. Hij had morgen al vrij, maar helaas.... hij moet dan in ieder geval werken. Ik hoop dat hij toch het weekend nog vrij kan houden , maar we zullen zien.

Ja Marije, gelukkig "zie" ik Duncan nog  ;D Ik ga ff wat eten en dan gaan we rijden ! O nee, eerst Mellody nog pap geven, maar dat is zo gebeurt, die vreetzak slobbert alles zo naar binnen  ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Wat spannend voor Sanne! Je zult er nu zo ongeveer wel zijn denk ik. :)
Zoals gezegd kun je Duncan mooi volgen op het forum. En je weet dat Sanne altijd leuke foto's maakt dus dat zit wel goed!

Karin

Inmiddels zit Duncan dus al bij Sanne, gezellig in de kamer met de andere 2 valkjes. Dat gaat helemaal goedkomen  ;D

Het is wel ineens heel stil hoor, ik heb de 3 extra kooien nu buiten staan, dan kan ik die morgen of overmorgen even lekker goed schoonspuiten. Weer klaar voor de 2e en laatste ronde  ;D Ik ben benieuwd wat voor mooie kleurtjes er dit keer uitkomen, maar jullie krijgen pas wat te horen als alles geboren is  ;D Ik hou geen updaten van bevrucht enz. , want als ik dat doe gaat er altijd iets mis  ::) Jullie zien ze vanzelf wel verschijnen.

Met mellody gaat het erg goed, alleen schreeuwen dat ze kan  ! Ik had haar vanmiddag om 5 uur haar 2e voeding gegeven en vanaf half 8 tot 9 uur heeft ze staan schreeuwen om haar pap ! Om kwart over 9 heb ik haar haar derde voeding gegeven, maar ik wil dit weekend af gaan bouwen naar 2 voedingen. Ik hoop dat het lukt  ::)  Dan wil ik haar ook een badje geven, want ze ziet er niet uit ! De pap vliegt rond  je oren als je haar voert en ze vind poetsen maar niks. En omdat ik haar natuurlijk goed tam wil hebben ga ik niks forseren. Ik zet haar dan in een lauwwarm badje met water, hopen dat ik het er een beetje af kan weken. Zo niet dan jammer, dan moet het maar slijten.

Nessa is helemaal verliefd op Summer, maar dat is helemaal niet de bedoeling  ::) Met Summer ga ik nml helemaal niet kweken. Dat is een huisvalkje. Summer moet er ook helemaal niks van weten, dat geflirt  ;D Maar dat liefde blind maakt is wel duidelijk, want Nessa is helemaal niet zo tam. Hij gaat net op mijn vinger zitten als ik hem in en uit de kooi zet en soms wil hij een kusje of moet ik hem even kriebelen, maar dan hebben we het wel gehad. Maar nu zat hij constant richting mij te leunen ( Summer zat op mijn schouder ) zo van "pak me dan op"en toe ik dat deed bleef hij gewoon op mijn schouder zitten en bleef flirten met Summer  ;D Het is de bedoeling dat Mellody voor Nessa of Jipper is en het volgende bonte witmaskertje wat ik krijg dan voor de ander. Maar ja, laat hem maar lekker flirten, Jipper flirt bijvoorbeeld ook met Dizzy, de pop van Jazzy en zolang het bij flirten blijft vind ik het geen probleem.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Bianca

Blij te horen dat alles goed gaat, ik hoop voor je dat je mannetje lekker vrij heeft dit weekend!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Petra en Cheeky

Heeee Karin!

Zal wel stil zijn zonder Duncan bij jou! Maar volgens mij heeft hij het goed naar zijn zin bij Sanne.

Enne, de tweede ronde gaat nu beginnen, lees ik? Ben heel benieuwd...

Wat grappig dat geflirt om je heen van de valkjes...  !
Nu hoop ik helemaal voor je dat je man dit weekend vrij mag zijn... heb je iemand anders om je heen dan alleen de valkjes...  ;) ;D

Groetjes,
Petra, Cheeky & Chara

Karin

Nou, manlief  is gelukkig wel vrij, maar we blijven toch maar thuis. Het weer is niet zo goed dit weekend en om dan in een klein vakantiehuisje te zitten en amper naar buiten te kunnen is niet zo´n succes  ;D Doen we dan wel na het volgende nest.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves