Valken-avonturen: hier mag een slotje op!

Gestart door carco, 13 februari 2004, 01:05:54

« vorige - volgende »

carco

:o :o :o
Nou ja zeg, wil ik met Brutus uitgaan kijk ik nog een keer naar het blok en zie ik een koppie.Maar tegelijk denk ik wat klinkt dat geblaas toch dichtbij zit er één op de grond :o
Even gauw gespiekt: is het Shai!!
Ik heb hem maar gelijk even terug gezet, vraag me af of ie gevallen is ???

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

*Yvon

Ooooohw,wat zal ik die buurtsuper missen !!!  :'( :'(
Maar vind het verschrikkelijk voor de mensen die erboven wonen/woonde.  :-\

Zoooo,wat is Shai snel !!  :o
Net 24dgn oud toch ?
Dan hoort hij zeker nog wel een paar daagjes te wachten,tenzij het gewoon een snelle jongen is.  ;D

Mooie foto's trouwens.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

ManjaV

Hey Caroline,

Misschien is Shai er toch gewoon uitgegaan. Perly was namelijk ook heel vroeg met uit het blok komen: tussen de drie en vier weken. ;)
Wat een dapper valkje zeg. ;D
En Liron was degene die voor de ingang van het blok zat te kijken zeker?

Groetjes,
Manja

PS Ik zie nu net ook de foto's...wat lief zeg...misschien moeten we ze maar een gekleurd bandje omdoen dat we ze herkennen? :D :D

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

carco

Shai is zaterdag 3 weken geweest, dus erg vroeg:was wel een stom gezicht trouwens ;D

Ach erg triest, ik ben net langs de Super gelopen en ik kon er nu vrij dichtbij komen. Het ziet er echt niet uit. De huizen erboven zijn helemaal zwart, en aan de achterkant (heb ik gehoord) zitten er dus allemaal scheuren in de muren.
Ik sprak een vrouw die er vlakbij woont en die is er vannacht geweest. Er bleek nogal paniek te wezen bij de brandweer omdat ze er nergens door konden om te blussen. Er staan nl. overal paaltjes.
Het schijnt dat ze een stukje verderop buurtbewoners gevraagd hebben de outo's weg te zetten zodat ze daar langs konden en over het gras langs de waterkant er zo dicht mogelijk naar toe konden rijden :-\
Het heeft dus nogal een tijdje geduurd voor het echt bluswerk kon beginnen toen brandde het al flink.

http://cms.dordrecht.nl/dordt?waxtrapp=giajlEsHaKnPvBJiBfByC

Voor de geïnteresseerden hier een heleboel nieuws over de brand.

Mara

Hoi Carco

Wat een gedoe zeg. Bah, brand is vreselijk. En vooral als de brandweer er niet bij kan komen...

Mara

carco

Shai zat gisterenavond weer op de grond ;D
Ik heb hem vannacht nog terug gezet, maar als hij er vandaag weer uitkomt laat ik hem maar mooi zitten.
Liron is nog niet zo snel.
Derrick en Damali lijken haast met het volgende nestje te hebben, ze zitten constant in het blok en laten gelukkig de kleintjes met rust :)
Het is eigenlijk niet de bedoeling dat ze nog een ronde mogen, dus ik hoop dat Liron ook snel uit het blok komt zodat ik het blok er uit kan halen :-\

De laatste verhalen die ik gehoord heb van de brand is dat heel het blok plat moet, dus ook de huizen die er boven staan :-\

Straks moet ik naar het ziekenhuis, mijn schoonmoeder is gisterenavond opgenomen.
Hans was er gisteren en ze scheen heel de week al maagpijn te hebben en al 2 keer bij de huisarts geweest te zijn. Ze verging van de pijn en kon niet heen of weer. Hans vertelde me dat gisterenavond en ik zei dat ze dan maar hier moest komen omdat ze alleen is. Toen hij belde nam ze de telefoon niet op en is hij er heen gereden. Ze lag half op bed en was bijna niet aanspreekbaar zoveel pijn had ze. Ze zijn toen naar het ziekenhuis gegaan waar ze al een heleboel onderzoeken gehad heeft. De uitslag van haar bloed was in ieder geval niet goed. Voorlopig denken ze aan iets met haar gal of galblaas. Straks krijgt ze nog meer onderzoeken. Ik ga er zo even heen om wat spullen te brengen :-\

carco

Grr >:( vanmorgen leek Beau het op Damali voorzien te hebben, hij achtervolgde haar overal. Nu is dat tot daar aan toe, maar Derrick mocht dus niet in de buurt komen. Het gekke is dat het eigenlijk meer achter elkaar aanvliegen was en geen vechten of zo.
Hij lijkt het altijd op Derrick voorzien te hebben, want dat was toen met Charlie ook al, maar toen was hij echt aan het vechten.
Ik hoop niet dat dit zo blijft :-\
Toen D en D weer in de kooi zaten was er niets meer aan de hand en was hij gewoon weer Spongebob haar vriendje.
Hij snoept van 2 walletjes :-X

Gisteren was het mijn bedoeling als Shai weer uit het blok zou komen hem eruit te laten, maar omdat ik de kooi en blok schoon heb gemaakt was het wel even makkelijk ze samen in het blok te doen. Met als gevolg dat hij er nog steeds inzit en net Liron op de grond zat ;D Als ie je zo aankijkt is het echt net Derrick. Hij begint een beetje aan de beuksnippers te knabbelen :)
Als Shai er nu ook uit komt haal ik direct het blok weg en ben ik misschien nog op tijd voordag het eerste ei er weer is.

Liron

Shai

Manja ik denk dat je echt naar de ruggetjes moet kijken om verschil te zien, anders zie je het niet meer geloof ik ::) :P :-[

ManjaV

Hey Caroline,

Als ik zo naar die twee lieve koppies kijk, zie ik wel wat verschil maar het zal best moeilijk zijn denk ik om ze uit elkaar te houden! Aan de ruggetjes kun je het gelukkig heel goed zien. :D

Grappig he dat Shai als eerste uit het blok kwam en nu Liron dus ook! :D

Nou, Beau lijkt dus wel op Sunny, want die zit ook twee popjes achterna. ;D ;D

Ik hoop dat het met je schoonmoeder weer wat beter gaat?

Hoe gaat het met Harry en Chinta boven?

Groetjes,
Manja

*Yvon

Hoi hoi

En dan zeg jij dat het bij mij in de voliére een soap is .  ::)  ;D ;D

Hebben je klonen ook hetzelfde plekje achterop het koppie?
Dan zou dat een herkenningsteken kunnen zijn.  :D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

imv

:o :-*
Wow! Wat een mooie mannen  :P

Groetjes,Irene

carco

Gisterenavond had ik Shai nog terug gezet in het blok omdat ik dacht dat hij niet gevoerd werd er buiten want Derrick en Damali zitten steeds in het blok.
Vandaag was ik wat langer thuis en kon ik goed in de gaten houden wat ze nu deden.
Shai kwam er natuurlijk weer uit toen ik niet keek, doe ik dat wel schiet steeds zijn koppie weer het gat in ;D
Afijn hij werd dus gewoon wèl gevoerd terwijl hij op de grond zat. Meneer had alleen geen zin om te blijven zitten daar en zit nu dus naast Derrick op stok!

Zo vader zo zoon :D

Bij mijn schoonmoeder moet haar galblaas verwijderd worden en ze heeft een echo van de nieren gehad want ze denken dat die ook niet goed werken :-\ Maar voorlopig ligt ze nog aan de anti-biotica en heeft ze nog steeds verhoging.

We hadden vandaag nog iets!
Jeroen zit met zijn arm in een mitella :o
We werden opgebeld vanaf het voetbalveld waar ze dachten dat zijn schouder uit de kom was en of we even naar het ziekenhuis konden met hem: hij had er een trap tegen aan gehad.
Er zijn foto's gemaakt, maar ze weten niet precies wat het is :-\
Bij je schouder zit een bot dat dichtgroeit op zijn leeftijd (15 jaar) , het bot staat dus nog open. Nu kan het zijn dat het nog niet dicht was of door de trap open gegaan is :(
Hij mag pijnstilling hebben en moet 2 keer per dag met zijn arm uit de mitella een beetje bungelen. Maandag over een week moet hij terug komen.
Ondertussen vergaat hij van de pijn, en kan niet overeind of wat dan ook.

Gaat buiten de valkjes om dus heel fijn hier op het moment :-\

valkchico

hey,

Gaat nog niet echt veel beter met Jeroen lees ik net. Bah Ik hoop dat de pijnstillers wel een beetje helpen om te kunnen slapen.
Hoe ga je het in bed doen met zijn arm? als hij een dunne trui heeft met lange mouwen kan je zijn arm vast binden met de mouw.... hoop dat je er wat aan hebt.

Het zijn wel mooie mannen geworden hoor bij jouw een stel om trots op te zijn en Damali moet maar even knijpen en ei ophouden ;) ;)

gr Esther (en mss tot dinsdag)

Mara

Hoi Carco

Wat vervelend zeg, zowel je schoonmoeder als Jeroen. Ja, een schouder kan heel naar pijn doen, vooral omdat ze er weinig aan kunnen doen. Ik hoop dat het gauw beter gaat, met beide. Sterkte gewenst.

En wat een leuke foto van vader en zoon.  ;D

Mara

ManjaV

Hey Caroline,

Wat goed he van Shai, ik wilde toch ook nog eventjes hier reageren. ;) Zit Liron ook vandaag nog in het blok? De jongste is dus sneller dan de oudste! Heel apart!
Wat een lieve foto he en inderdaad lijken Derrick en Shai op elkaar.

Wat vervelend zeg voor Jeroen ik hoop dat zijn arm snel weer geneest.

Groetjes,
Manja

Anke

Hallo,
Wat goed van Shai zeg dat hij al op stok zit. Een lekker bij de hand ventje dus ;D
Wat vervelend voor je zoon!
Ik hoop dat het vlug wat beter gaat met hem!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes