16 juni 2024, 01:54:53

Yeni's Vriendjes deel II...3 donsjes

Gestart door Anja, 17 oktober 2008, 20:40:44

« vorige - volgende »

Anja


Anja


Romy

Hoi Anja

Waauw zeg, echt mooi  :D
Je valkjes stralen gewoon écht uit dat ze supertevreden en gelukkig zijn bij jullie  :D
Hebben jullie die speeltjes zelf zo samengesteld?

Groetjes
Romy

♥Debby♥

Wat is het toch onwijs gaaf zo'n speelkleed.. echt waanzinnig!!

Superleuke foto's Anja.. en wat een lekkere verwennerij heb je ze voorgezet zeg.. wat een verwennerij!

Ik wil je een fijn weekend toewensen..  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Citaat van: Romy op 24 oktober 2008, 19:54:08
Hoi Anja

Waauw zeg, echt mooi  :D
Je valkjes stralen gewoon écht uit dat ze supertevreden en gelukkig zijn bij jullie  :D
Hebben jullie die speeltjes zelf zo samengesteld?

Groetjes
Romy


Dank je wel. Dat kleed heeft Hermien voor mijn valkjes gemaakt.

Citaat van: ♥Debby♥ op 24 oktober 2008, 19:54:28
Wat is het toch onwijs gaaf zo'n speelkleed.. echt waanzinnig!!

Superleuke foto's Anja.. en wat een lekkere verwennerij heb je ze voorgezet zeg.. wat een verwennerij!

Ik wil je een fijn weekend toewensen..  :-*


Dank je wel Debby. Jij ook een heel fijn weekend.

Liefs Anja

Kimm

geweldig!!!!! en die eerste foto, die vind ik helemaal prachtig! :D  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Leuke foto's zeg. Je ziet je valkjes gewoon genieten, en zelf ga je dan nog harder genieten om je valkjes zo te zien spelen.
Echt geweldig!

Ik ga toch wel eens ten rade bij Hermien moeten gaan om ook eens zo'n speelkleed te maken. :P Haha!

groetjes Sally

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

danielle

Hoi Anja,
Je dagboekje gaat weer als een speer  :o
Ik heb heel erg van je foto's genoten!
Wat kun je ze toch heerlijk verwennen.

Een knuf van mij  :-*

Hermien

Nou meid, ik ben superblij dat het kleed zó in de smaak valt! Prachtige foto's ook en ze zien er inderdaad heel erg gelukkig uit. Het wordt nog een hele opgave om de mooiste foto's er voor mijn privé collectie uit te halen.

En Sally, jij kunt dat zelf ook maken hoor! Inmiddels zijn hier de materialen en de centjes op. Ik heb ook nog andere hobby's en tegen betaling is het niet te doen. Ik zou niet weten wat ik ervoor rekenen moet.

Mocht ik ooit nog een bevlieging   ;D hoe kies ik het woord hè? ;D krijgen ben jij de tweede aan wie ik denk. Maar reken er niet te veel op.



Marian

Hoi Anja,

Nee hoor, ik heb hier geen dagboekje, ik geniet veel te veel van die van jou en anderen hier ;) :D
Sinds 2 weken ben ik wel helemaal voor "jullie" gevallen, hihi ;D....zoeken, zoeken naar een valkje....omdat mijn liefste chico is dood gegaan :'( :'(. 
En toen kwam ik "jullie" tegen. Kei leuke site, mooooiiiie foto's en iedereen gezellig met elkaar!! :D
Toppie 8)
En ondertussen zit mijn Gijsje in zijn mega paleisje en wacht ik nog een paar weekjes op zijn lieve popje Guusje :) :P

Ik heb er helemaal zin in...

Oeps maar nu moet ik snel weg, mijn zoontje ophalen van schoolfeest :D

Groetjes, Marian   (oh ja, kei leuk kleed)

Kimm

hey anja,

ik kom even koekeloeren bij jou! alles goed bij je valkjes?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Citaat van: Kimm op 24 oktober 2008, 20:05:25
geweldig!!!!! en die eerste foto, die vind ik helemaal prachtig! :D  :D

liefs kim



Dat was een geluksfoto hoor. Ik vind die zelf ook prachtig.

Citaat van: Sally op 24 oktober 2008, 20:08:21
Leuke foto's zeg. Je ziet je valkjes gewoon genieten, en zelf ga je dan nog harder genieten om je valkjes zo te zien spelen.
Echt geweldig!

Ik ga toch wel eens ten rade bij Hermien moeten gaan om ook eens zo'n speelkleed te maken. :P Haha!

groetjes Sally


Ze genieten er zo van geweldig gewoon.
Denk niet dat Hermien dat nog gaat doen maar je weet het maar nooit.


Citaat van: Caroline op 24 oktober 2008, 21:03:26
Geweldig!!!

Hier vinden ze het ook zo leuk!!  :D


Echt wel. Helemaal perfect hoor.

Citaat van: danielle op 24 oktober 2008, 21:34:55
Hoi Anja,
Je dagboekje gaat weer als een speer  :o
Ik heb heel erg van je foto's genoten!
Wat kun je ze toch heerlijk verwennen.

Een knuf van mij  :-*


Kan het zelf amper bijhouden :P :P :P
Daar heb ik ze toch ook voor om heerlijk te verwennen.
[/b]

Citaat van: Hermien op 25 oktober 2008, 00:05:29
Nou meid, ik ben superblij dat het kleed zó in de smaak valt! Prachtige foto's ook en ze zien er inderdaad heel erg gelukkig uit. Het wordt nog een hele opgave om de mooiste foto's er voor mijn privé collectie uit te halen.

En Sally, jij kunt dat zelf ook maken hoor! Inmiddels zijn hier de materialen en de centjes op. Ik heb ook nog andere hobby's en tegen betaling is het niet te doen. Ik zou niet weten wat ik ervoor rekenen moet.

Mocht ik ooit nog een bevlieging  ;Dhoe kies ik het woord hè? ;D krijgen ben jij de tweede aan wie ik denk. Maar reken er niet te veel op.





Je mag ze ook alle foto's kiezen hoor.
Schrijf net dat jij wrs wel geen kleed meer zult maken. Toen had ik deze reactie nog niet gezien.
Mooie foto van je vliegtuig.


Citaat van: Chico op 25 oktober 2008, 00:28:05
Hoi Anja,

Nee hoor, ik heb hier geen dagboekje, ik geniet veel te veel van die van jou en anderen hier ;) :D
Sinds 2 weken ben ik wel helemaal voor "jullie" gevallen, hihi ;D....zoeken, zoeken naar een valkje....omdat mijn liefste chico is dood gegaan :'( :'(. 
En toen kwam ik "jullie" tegen. Kei leuke site, mooooiiiie foto's en iedereen gezellig met elkaar!! :D
Toppie 8)
En ondertussen zit mijn Gijsje in zijn mega paleisje en wacht ik nog een paar weekjes op zijn lieve popje Guusje :) :P

Ik heb er helemaal zin in...

Oeps maar nu moet ik snel weg, mijn zoontje ophalen van schoolfeest :D

Groetjes, Marian   (oh ja, kei leuk kleed)


Dank je wel.

Heb je ook geen behoefte om een boekje bij te gaan houden? 1 lezer heb je al :D :D :D :D
Heb je mss een foto van je valkje en toekomstige valkje?



Citaat van: Kimm op 25 oktober 2008, 10:10:22
hey anja,

ik kom even koekeloeren bij jou! alles goed bij je valkjes?

liefs kim



Met de valkjes gaat het goed. Ze gaan zo badderen omdat we morgen geen tijd hebben. We gaan brunchen dus dan wordt het vandaag badderen voor ze. Foto's zullen waarschijnlijk vanavond volgen omdat we vanmiddag naar mijn vader gaan. Hij is namelijk jarig vandaag.

Liefs Anja


Kimm

van harte gefeliciteerd met jouw vader en ik wens jullie een hele fijne leuke dag!  :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sally

Hallo Anja en Hermien,

Ik denk dat jullie mij verkeerd verstaan hebben... Ik bedoel dus gewoon om "ten rade" bij Hermien te gaan, zodat ik zelf zo'n kleed kan maken. Eens even horen hoe Hermien dat in elkaar geknutseld heeft... ik zou nog niet eens willen dat Hermien da voor mij maakte, wil ik zelf doen.. ;)

Groetjes Sally