## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Gerdy

het zit je ook niet mee hé..gelukkig was je weer op tijd..maar je hart zal wel een aantal malen in je keel hebben gezeten toen je Olympia pakte..ik kreeg kippenvel bij het lezen.

gelukkig heeft Olympia het gered en nu duimen draaien dat Olympia er niets aan over houd..ik heb met jou mee een kaarsje aangestoken

liefs gerdy

Mario

He jeetje, wat een verhaal zeg!! :-[
Hopelijk gaat het helemaal goed komen met de kleine uk!

Ach, Nathan en Nick worden al zo groot! Helemaal zelf eten, knap hoor!
Fijn dat Migo de pap een beetje lekker begint te vinden, maar fluister hem maar in dat zaadjes óók heel lekker zijn, haha!

Groeien de veertjes van de Ennetjes alweer een beetje aan?

irma

Hoi Caroline,

Hè wat sneu voor je dat je nu al voor de tweede keer een valkje half dood treft maar je mag oprecht trots op je zelf zijn dat dit valkje het ook weer gered heeft. ;)

Groetjes,
Irma :)



Gloria en Lujo

Roxy

Hoi Caroline,

Ik wordt altijd al moe als ik je verhalen alleen al lees, wat een druk huishouden heb jij zeg ;D.
Wat vervelend dat je Olympia zo aantrof, maar gelukkig heb je hem weer opgelapt :D. Nou maar hopen dat hij er niks aan overhoud. Papa en/of mama moet maar wat voorzichtiger gaan worden.

Groetjes Roxanne

Anke

Hoi Caroline,
Arme Olympia, wat een geluk dat je toch nog optijd was!
Hopelijk houdt ze er niks aan over.
Oooh neeeee een Harry look al like :o :o :o
Hopelijk gaat deze wel IETS eerder zelf eten ;)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Wilma1

Je hebt Olympia op tijd gevonden het nog op te warmen in je handen.

Als de ouders het verder warm kunnen houden en wel voeren ??? Wie weet toch nog een kleine kans dat het goed gaat ???

Ik hoop het voor het diertje!
:-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

aad


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Caroline

Het zit je niet mee zeg. Poeh, hoop dat het donsje het gaat redden. Ik zal duimen!

Mara

Caroline



Dank je wel voor jullie lieve woordjes.  :-*

Met kleine Olympia gaat het goed, als ik niet beter wist zou ik niet aan hem/haar zien dat er zich vanmorgen een drama heeft afgespeeld.  :o Enkel dat zijn bekkie een beetje scheef staat, hopelijk trekt dit ook nog bij, het is nog allemaal zacht nu en op deze leeftijd staat het wel vaker anders dan normaal door een bepaalde manier van voeren door de ouders of door een bepaalde manier van pappen. Dit laatste heb ik de O-tjes nog nooit gedaan dus hier kan het niet door komen.  ;) Vanmorgen viel het me gelijk op en gisterenavond toen ik keek of het al geringd kon worden heb ik er helemaal niks van gezien.

Ik blijf het wel vreemd vinden dat het bij dit nest 2 x gebeurt is maar herinner me ook iets vaag maar kan er niks over terug vinden dat het bij Amor & Diégah een keer vaker is gebeurt, de vorige kweekronde.

Ik zat al te denken, misschien gebeurt het bij Diégah, zij heeft extreem lange veren, ook haar buikveren, daarin kan makkelijk een donsje blijven hangen als Diégah het nest verlaat.  :-\

Ik hou sowieso altijd div. keren per dag nestcontroles, dus ik hou Olympia goed in de gaten maar nogmaals, tot nu toe lijkt ik wederom geluk te hebben.  :D

Verder heb ik nog geen foto's gemaakt .... ben vanmiddag even wezen shoppen met mijn mannetje  ;) en .... ik wilde Olympia liever in het blok laten, heb ook vandaag het blok niet gereinigd.  :-[

Morgenochtend mogen de O-tjes even in het mandje en ontsmet ik gelijk het blok even .... in de tijd dat het droogt op de verwarming, kan ik mooi even foto's maken.  :D

Ik wilde graag een nieuwe merk spijkerbroek, een hele strakke die ik mooi in mijn laarzen kan dragen .... het was even zoeken maar ben geslaagd.  ;) :D Ben helemaal blij.  ;D ;D

Verder ben ik ontzettend moe, nog steeds niet fit na de buikgriep en heb al 4 dagen een gekneusde linker ringvinger.  :-\ Ik ben ook nog eens links.  :-\ Geforseerd met het dragen van de nieuwe wasmachine uit de auto op het steekwagentje samen met mijn zwager, afgelopen maandag.  :-X Niets ernstigs maar erg pijnlijk, vooral in het huishouden, met het dragen van de kids en met typen (dus .... minder berichtjes van mij  ;) ).

Ed is vandaag naar de dokter geweest, hij had pijn op zijn borst die steeds erger werd i.p.v. minder. Hij had vorige week een botsing gehad op het veld tegen een andere voetballer  ;) met hun schouder/borst tegen elkaar .... het is zo hard gegaan dat hij 2 zwaar gekneusde ribben heeft  :o .... kan wel 4 weken duren.  :-\ Hij mag gewoon werken ook hardlopen als de pijn het toelaat maar niet voetballen.  ::)

Ik ga weer offline .... morgen ben ik er wat langer  ;) en uiteraard met de beloofde foto's!!  :D

Groetjesssssssss



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Bello

pfffffffff

jeetje gelukkig was je er op tijd bij met het donsje.

Wens je manneke maar veel beterschap enne zeker niet voetballen!!


Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Sally

Hoi Caroline,

Gelukkig was je er optijd bij!
Hopen dat dit niet meer gebeurt nu eh! Eng is dat zeg...

Ik en mijn 3tal wensen jou en je familie

Kimm

hoi caroline,

ik ben heel erg blij dat het goed gaat met olympia. fijn hoor!!

verder wens ik jou heel veel beterschap en ook voor je man.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Ja, meis, met sporten kan je je lelijk blesseren... en met wasmachines blijkbaar ook  8)

Beide heel veel sterkte ermee. Kneuzingen duren altijd lang om te genezen  :-\

En doe maar rustig aan met die foto's. Die komen wel. Jij en je gezin gaan voor  :)

Groetjes,
Monky

Dierenfreackske

Hoi Caroline , oef , gelukkig gaat het weer goed met Olympia en heeft ze er niks aan overgehouden he ! Fijn dat het goed gaat met de valkjes en donsjes , en ook veel beterschap gewenst voor jou en je man hoor ! Grtjs Ann