## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Caroline , alles goed daar ook , druk druk zeker he , maar da's gelukkig een gezellige drukte he met de kerst en nieuwjaar in het voorruitzicht , grtjs Ann

Caroline

Pfffffffffffh, ik kan (even) gaan zitten!!!!

We zijn net een uurtje thuis van de kerstmusical op school en de kindertjes liggen na een snel frietje net in bed.  ;)

Ik ben vanaf vanmorgen half 7 bezig geweest en ook nu draait mijn laatste was in de machine en één na laatste in de droger.  ::)

We zijn alleen maar op en neer gereden overal naar toe en ik ben alleen tussen de middag even 3/4 uur thuis geweest. In die tijd heb ik even snel de jongen gepapt en een bammetje  gegeten, mijn eerste vandaag.  :-[

Alles gaat hier goed, Anaïs is volledig zelfstandig, de Ennetjes eten nu allemaal redelijk tot goed pap en de 2 oudste, Nick en Nathan beginnen al rustig aan een beetje zaadjes te eten.  :D

De O-tjes doen het ook super de super, oogjes gaan open, gele kuifjes komen door en ook kleur wordt bekend in de pennetjes op hun lijfjes.  ;) Straks even kijken of ik Olly en Olympia al kan ringen anders wordt het morgen.  :D

Verder niet zo heel erg veel nieuws .... alleen dat ik even tijd te kort kom deze week .... ik moet nog kerstkaarten schrijven, een kerstboom halen, 7 kooien verschonen, nieuwe foto's maken van de Ennetjes en de O-tjes ....  :P

Morgen is het gelukkig een beetje rustiger .... dan zal ik ook even mijn mailtjes en Immetjes beantwoorden .... vandaag komt er niks meer van, het zijn er teveel, ik moet zo weer naar mijn was en ik moet de papkinders nog voeren en val  nu al bijna om.  8)

Bedankt voor de lieve berichtjes en tot gauw!!!!

Liefs  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

christa

ha caroline
het is wel een drukke tijd maar ozo gezellig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
groeten christa

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat druk druk druk ook bij jou ! Hier net hetzelfde , maar goed , gelukkig gaat alles goed met de N-netjes en de O-tjes he ! Wat super dat de oogjes al open gaan bij de O-tjes he ! Grtjs Ann

Kimm

geen nieuws goed nieuws :D  :D

ben blij dat het goed gaat met de o tjes!!! lekker hoor!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Caroline

Grrrrh, niet weer ......

Vanmorgen kwam ik om kwart voor 7 mijn vogelkamertje binnen, altijd mijn eerste gang, hoor ik ergens een soort piepend geluid wat ik niet kon thuis brengen, geen bedelen, geen pijn, geen angst .... een gekerm van .... ik weet het eigenlijk niet. ???

In eerste instantie kon ik de plek waar het geluid vandaan  kwam helemaal niet vinden, bij het openen van het blok van de O-tjes begonnen die te blazen tegen me, bij de kooi van Eros & Perle begon Perle tegen me te krijsen, die wil nog steeds naar haar kinders  :'( de kooi daarnaast zitten de Ennetjes en zien die mij gaan ze bedelen als een gek, daar om heen in alle kooien wakker wordende valkjes, kortom ik moest echt op inspectie uit.  :-\

Wat me wel opviel waren zowel in de huiskamer als in mijn kweekkamertje kleine korte veertjes .... er was lichte paniek geweest. Waarom een lichte?? Bij een kleine paniekaanval zie je dat alleen de donsveertjes van de bodem uit de kooi zijn gefladderd .... bij een grote paniek ligt rondom de kooien ook zaad schilfertjes en beukensnippers uit de kooi gefladderd.  ;)

In het blok van de O-tjes zag ik het al meteen .... er lag weer een jong te weinig in het kuiltje ....  :o Bij de ingang vond ik Olympia.  :-\ Mogelijk in een nog slechtere conditie als dan ik van de week Oceane vond. Potverrrr, hoe kan dit nou .... of pa of ma vliegt denk ik steeds met grof geweld het blok uit, een jongen mee slepend.  >:(

Olympia was al stervende  :'( :'( :'(  helemaal verkampt (de pootjes, het koppie en zijn bekkie) lag het op mijn hand .... ik zei al meteen tegen Ed: "Voor deze ben ik te laat, deze redt het niet meer."  :'(  Het was zo ijkoud dat ik het niet eens met mijn nog warme slaaphanden warm kreeg.  :-\ Met 2 theedoeken die ik steeds omstebeurt verwamde op de verwarming om hem heen ben ik bij de verwarming gaan zitten met het idee dat het in ieder geval zo warm en niet alleen hoefde te sterven.  :'( :'( :'( Het bleef het vreemde onbekende piepje maken, op deze manier wist ik dat het nog leefde .... tot het piepje ophield.  :o

Na een paar minuutjes durfde ik de theedoek te openen .... mijn verbazing was heel erg groot, Olympia kon nog niet op zijn pootjes staan maar was wel aan het opknappen .... langzaam aan begon het lauw aan te voelen, de oogjes gingen weer glinsteren en het dons wat helemaal tegen het huidje geplakt zat werd weer pluizig.  :D

Toen het een paar druppies druivensuikerwater had gekregen heb ik hem/haar lekker tussen de andere O-tjes gelegd en Diégah ging er gelijk op liggen .... meer kon ik niet doen .... ik moest me ook gaan haasten .... de kids moesten naar school en Jasper en Thomas moesten tevens 5 stukjes onbijt mee nemen, die hebben kerstontbijt op school en moeten allemaal 5 dingen mee nemen met het idee om te delen met elkaar.  ;)

Toen ik om 9 uur thuis kwam zat Diégah nog steeds op de O-tjes en heb ik haar laten zitten .... voor Olympia kan ik persoonlijk niet meer doen, de warmte van zijn moeder is warmer dan die van mijn handen.  ;)

Nadat ik alles eten had gegeven, ging Diégah eten en heb ik Olympia even bij me gepakt, hij/zij was niet meer verkrampt, kon ook weer op zijn pootjes staan en hield het koppie goed overeind.  :D Het kropje wat toen ik het vond wel goed gevuld was maar ook ijskoud en best hard, voelde nu ook lekker warm en soepel .... ik ben weer NET op tijd geweest lijkt het wel.  :D

Olympia was echt heel veel verder heen als Oceane, het piepje was duidelijk een stervende geluidje.  :'( Oceane is helemaal opgeknapt, haar lichaampje werkt gewoon, ze heeft geen achterstand erdoor opgelopen, zij had geluk.  :-*

Of Olympia ook zoveel geluk heeft .... de tijd zal het uit moeten wijzen, hij/zij heeft echt een grote klap gehad, het is even afwachten of haar ingewanden en spijsvertering nog gewoon werken .... ik hoop het zo.  :-\

Ik heb een kaarsje met een batterijtje voor haar aangezet in de kweekkamer naast hun kerstboomje.  ;)

Ik hou jullie op de hoogte ....

PS> Gisterenavond waren Nick en Natahan op gewicht gebleven zonder pap, ook weigerde zij pap .... ik ga ze nu pappen, deze 2 krijgen dus nu ook niks.  ;)

Migo heeft eindelijk ontdekt dat pap lekker is en eet nu ook goed met het spuitje .... Neal eet hééééééééél enthousiast en maakt me af en toe ene beetje bang .... hij lijkt wel hééééél erg veel op zijn broer .... HARRIE!!!!  :o ;D ;D :P

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Jeetje, het zit weer eens niet mee. :-\
Gelukkig was je nog op tijd.

Als ik je verhaal zo lees, was LM nog iets verder weg als Olympia.
Hij bewoog niet meer en maakte ook geen geluidjes meer.
Het is dat ik een hele kleine beweging met z'n vleugeltje zag, anders had ik gedacht dat hij dood was.

Als je die dondersteen nu ziet, heeft hij er helemaal niks aan over gehouden. :D
Hopelijk gaat het met Olympia ook goed komen.

Groetjes Marlies ;)

Kimm

hoi caroline,

brrrrrrr ik word een beetje naar van je verhaal.
gelukkig heeft hij het gered en ik hoop ook dat het goed komt met hem :-\ ik vind dat zo verdrietig...

meis ik duim voor je hoor.
liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Hoi Hoi

Gelukkig was je optijd zeg  :-* arme kleine ukkie en arme jij.
Ik hoop dat je het niet meer mee hoef te maken. Bah wat een naar idee.

Hou je taai  :-*

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Mijn god Caroline  :o :o :o
Wat een toestand weer.
Om gek van te worden.
Gelukkig was je er wederom op tijd bij.
Hopelijk heeft de kleine er niks aan over gehouden.

Sterkte.

Ik hoop echt dat het de laatste keer was.

Liefs Jeanine

Monky

Hi Caroline,

Wat een toestand zeg...
Hoop dat hij er inderdaad niets aan over houdt.
Je hebt het er maar druk mee met zoveel jongen en dan ook nog je eigen kinderen.

Ik hoop dat je nu een beetje welverdiende rust krijgt.

Liefs,
Monique

*~Jeanine~*

Anja

Wat een geluk dat je op tijd was Caroline. Nu gaan we duimen dat ze er niets aan over houdt en dat het niet meer voorkomt.

Liefs Anja