## Binky's friends 3 ## ◄ 31 dec. 2012 ► ♫ Happy New Year!!! ♫

Gestart door Caroline, 30 september 2008, 23:39:24

« vorige - volgende »

Caroline

Nadat ik Ed had afgezet op de MARS had ik nog een kwartiertje om boodschappen voor het avondeten te halen want om half 4 moest ik weer bij school staan voor Sanne en Thomas.

Klokslag half 4, op het schoolplein gaat mijn GSM, de bedrijfsleider van BCC, mijn wasmachine is binnen, ik kan hem komen halen.

Maar, Thomas moet zwemmen en Ed is werken en .... had mijn bankpasje in zijn portemonnee, brrrrh!!!!

Snel even puzzelen en ....

 Ed gebeld op de MARS of hij het pasje aan de hoofdingang kan komen afgeven, ik mag niet met 4 kinderen het bedrijf in.

 Mijn ouders gebeld dat ik even Thomas zijn zwemtas oppik thuis en hem bij mijn ouders afzet om te gaan zwemmen.

 Mijn zwager gebeld, als ik de wasmachine haal, of hij mij wil helpen om hem dan in huis te zetten en aan wil sluiten??

Na mijn bankpasje, te hebben gehaald, Thomas te hebben "gedumpt" samen met Sanne, Jasper en Sophy weer terug gereden naar BCC, gevraagd of er een paar sterke mannen de was machine even in mijn auto konden zetten en uiteraard gepind. ;)

Vijf minuten voor vijf stond ik hier thuis voor de deur en belde ik mijn zwager, die er binnen een paar minuutjes was. :D

Maar .... hij staat, na eerst een klein wasje zonder was te draaien, is nu mijn tweede wasje klaar en ga ik de derde erin doen.

Maar jeetje, wat een dag. :-\

PS> Politie Almere heb ik dus ook gebeld voor de bekeuring.

Woensdag 26 november 2008 16.24 uur 134 km gereden waar 120 km mocht in Almere.

Nadat ik vertelde dat ik die dag om half 4 thuis kwam van de zwemles met mijn zoon en om 5 uur weer in de auto zat om naar streetdance te gaan en dat dus zowel mijn auto als ikzelf om 16.24 uur zeer zeker niet in Almere waren, 115 km van Veghel vandaan ging ze het even nakijken. Na 10 minuten in wachtstand kwam ze terug aan de lijn .... klopt, administratiefoutje, het was niet ons kenteken, ze hadden niet goed opgelet, ik hoef niks te doen, zij regelde het verder wel.

Op mijn vraag dat ik er ook 35 minuten voor hem moeten bellen hoe ze dat oplossen, is het antwoord dat ze hier niks aan kunnen doen, ik had ook aangetekend een bezwaarschrift in mogen dienen. :o Aangetekend .... dat had nog meer gekost waarschijnlijk.

Ik heb ze maar bedankt en het verder zo gelaten .... ik moest immers BCC gaan bellen. :p

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Valerie

Hoi Caroline,

Ik heb netjes gewacht tot je alles getypt en gepost had, alvorens te gaan antwoorden.
Stel dat je daardoor alles kwijt was geraakt en weer opnieuw beginnen.  :-X

Wat een reclame voor BCC!  >:( Schandalig!
Wat een gevlieg en een geren voor je! Maar fijn dat de wasmachine het doet. Ga er nu maar een keer lekker bij zitten. Je hebt het verdiend!

Ja, Politie... je beste vriend.  ::) Een zeer slordige fout!
Je telefoontje was waarschijnlijk net zo duur als de bekeuring.  ::)

Hermien

BCC, dat is toch die van : Every day low prices HIHG SERVICES?

Werk Ed op MARS? Wist ik ook niet, maar dan zal-ie wel veel tijd aan reizen kwijt zijn.....toch?

En een aangetekend bezwaarschrift komt op een slordige 8 euro te staan. Wat je dus zegt: twee keer zo duur.

Nou, ik ben helemaal moe geworden van jouw zware dag, maar jij beleeft tenminste nog wel wat! Ik zit hele dagen op een duf kantoor en elke dag is zo'n beetje hetzelfde......

Oké. Hier laat ik het bij. Ga maar gauw rusten,
dan zeg ik je vanuit Krimpen weltrusten!

christa

nou caroline
scei maar uit over bcc!!
als ik daar binnenkom(bij ons in hengelo)word ik spontaan misselijk allereerst al dat het zo donker daar binnen is en dan nog van die vreemde vloerbedekking en niet te vergeten die hijgende verkopers in je nek.

maar je hebt je machine en hij doet het das wel heel erg belangrijk!

Caroline

Nog even on-topic!!!!  :P ;) ;D

Vanmorgen zoals ik gisteren al schreef is er een kleine kooiendans geweest .... Van Gils & Oilily zitten nu samen in de tweede grote kooi in de huiskamer en gaan gewoon lekker hun eigen gangetje.  :D

Unique (verliefd op Coco) & Queenie zitten nu in mijn kweekkamertje in een kweekkooi en na een half uurtje floot Unique de sterren van de hemel voor .... Queenie, die haar geluk niet op kon.  ;)

En in de kooi in de huiskamer bleven dus achter, Kouros (verliefd op Queenie) & Lou Lou en deze zaten vanmiddag saampies te kroelen.  ::)

Komt dus helemaal goed (denk ik), dit was de bedoeling van de verhuizing.  :D

Anaïs verraste me gisterenavond door zwaarder te zijn als gisterenochtend, wat dus betekend dat ze zelfstandig is.  :D Ze eet nu alleen 's avonds nog een paar hapjes voor de lekker.  :P

De Ennetjes blijven ook goed op gewicht, alleen MET pap.  ;D Neal vreet de spuit er bijna bij op, Nick doet het redelijk, Nathan en Migo moet ik echt onder dwang voeren, helaas onder dwang want ze willen echt niet en ze eten nog lang niet voldoende zaadjes om ervan te kunnen blijven leven.  :-\

Kleine Oceane, het donsje wat ik gisteren ijskoud en meer dood dan levend 15 cm van papa, mama en broertjes en zusjes vond, het is op tijd gevonden en lijkt niks aan het verschrikkelijk avontuur over te hebben gehouden, ze is vandaag gewoon aan gekomen.  :D

Ook Olly, Omega, Olympia en Orphan doen het meer dan goed.  :D Ik ben danook weer supertrots op Amor & Diégah.  :-* Olly, Omega en Olympia hebben hun oogjes open en krijgen al een tekening op hun vleugeltjes.

De tweede, Omega is vanmorgen geringd en woog net 42 gram!!!!  :o Kleine Orphan woog 11 gram, wat een verschil hè??  ::)

Omega, trots met zijn ring.  ;D ;D

Verder alles goed hier.  :D

PS> de beloofde foto's moeten wachten .... ik heb er namelijk helemaal geen zin meer in.  :-[ :-X

Trusten voor straks.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Tja,soms heb je van die dagen waarvan je hoopt dat ze maar snel voorbij zijn.  :-\  ;)
Gelukkig gaat het verders goed met al je jonge grut.  ;D
En de bekeuring is ook gelukkig al geregeld.  :D

Morgen weer een nieuwe dag en hopelijk heb je dan een beetje een relaxed dagje.  :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

*Manon*

Fijn dat het hier naar omstandigheden allemaal goed gaat en wat een geluk dat je die kleine Oceane op tijd gevonden hebt... hij was een beetje verdwaald???

Tekeningetjes op de rugjes... yes yes yes laat de veertjes maar komen ;D ;D ;D

Gerdy

Ik kan me voorstellen dat je de dag van gister zeker niet meer over wil doen..wat een toestanden allemaal.

gelukkig dat je Oceane op tijd hebt gevonden en dat alles nu weer goed is met hem/haar

Wat een gedoe zeg met die wasmachine en juist nu je allemaal zieke thuis hebt had hem je hem zo hard nodig..maar je hebt hem eindelijk in huis en hij werkt..dat zal je een stuk meer rust geven.

ik heb weer genoten van je heerlijke foto's..het is gewoon jammer dat ik weer tot het voorjaar moet wachten voordat er weer kleintjes komen.

liefs gerdy

Kimm

hoi caroline,

ik hoop dat deze dag beter verloopt.

gelukkig gaat het goed met oceane.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*~Jeanine~*

Hoi Caroline,

Wat een zenuwslopende dag gisteren zeg. :o

Hoop dat hij vandaag beter gaat ;)

En al tekeningen op de ruggetjes te zien wauw  :o :o Dat gaat snel.
Ben benieuwd.
Zit nu al te stuiteren ;D

Liefs Jeanine

Anke

Hoi Caroline,
Wat een verhaal weer rond de wasmachine ::)
Gelukkig heb je hem nu toch en kan je weer de o zo nodige wasjes draaien :)
Ik ben heel benieuwd naar de foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Caroline

100 pagina's bij lezen is wel heel erg veel van het goede  :-[ dus ik hoop dat je het me vergeeft dat ik dat niet heb gedaan.

Maar ik begrijp wel dat je donsjes hebt, gefeliciteerd!

Groetjes

Mara

Mario

Kleine wasjes, grote wasjes, doe ze in je wasmachine,
Laat maar lekker draaien, steeds meer in die wasmachine!

Blij met je nieuwe wasmachine? :)

Fijn te lezen dat de Ennetjes (en al het andere grut) het goed doen!!
Wat een kleine draken Migo en Nathan, niet willen eten..o o o!
Dat ze maar snel zaadjes mogen gaan eten, hahaha!

Dierenfreackske

Hoi Caroline , wat een geluk dat je kleine Oceade op tijd hebt gevonden en je het snel hebt kunnen warm, dat arme donsje, ach , ik hoop dat het gewoon weer aan komt enzo en ze het donsje blijven voeren samen met de andere O-tjes !
Fijn  dat alles goed gaat met de andere donsjes , ik geloof graag dat je het druk hebt met de kids , en je hebt dan ook nog de hondjes en andere beestjes he ! Kerst is een hele drukke periode ook he , cadeautjes kopen en zo , hhihi !
Wij wachten wel gewoon hoor voor de foto's  , wij zijn geduldig he  :o :o ;D ;D
Grtjs Ann

Roxy

Hoi Caroline,

Wat fijn dat je eindelijk je wasmachine hebt, he duurt ff maar dan heb je ook wat ;).
Wel jammer dat het zoveel moeite moet kosten.
En gelukkig is het met de bekeuring ook geregeld.
Fijn dat alles goed gaat met de donsjes.

Groetjes Roxanne