16 juni 2024, 13:49:08

Limburgse Tom en Gerrie. Valkjesterror

Gestart door Sjaak, 20 april 2008, 17:27:54

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hoi

Super ;D.
Je hebt echt het valkenvirus te pakken.
Weet wel dat daar nog geen geneesmiddel voor bestaat, en dat het allen maar erger wordt ;D.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

*Manon*

Hoi hoi,

Wat een goeie sprong heb je al gemaakt zeg met Gerrie!!
Ach en ja.. fouten maken we allemaal nog hoor, dan denk je achteraf, oeps, ik had het toch beter zo en zo kunnen doen, maar van je fouten leer je.

Inderdaad, geduld is een schone zaak en dan bereik je inderdaad goede vooruitgang.

Groetjes Manon

Sjaak

Helaas heeft Gerrie er de laatste 2 dagen niet meer zoveel zijn in. Ze is in staking volgens mij. Ik zal maar rustig aan doen en er niets extras bij doen de komende dagen.

Kimm

hoi sjaak,

is gerrie een beetje down ;)
doe maar kalm aan inderdaad, want jij komt er heus wel hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjaak

Citaat van: Kimm op 28 april 2008, 19:29:00
is gerrie een beetje down ;)


Vanwege Roda bedoel je??? Nou zij is er niet geweest, ik wel. Dus als hier iemand down zou moeten zijn dan ben ik het wel.  :P

Kimm

hoi sjaak,

nee ik bedoelde omdat gerrie er al 2 dagen geen zin heeft en in staking is. :D   :D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjaak

Ik weet het niet, het is misschien wat veel geweest de laatste dagen. Ach ja, komt wel weer goed, ze speelt in ieder geval heel veel en is monter.

Sjaak

Gerrie heeft er echt geen zin meer in. Ze wil wel nog uit mijn hand eten, na heel veel heen en weer gedraai en gedoe. Maar dat is dan ook alles.

Ze is heel erg monter, niet extreem angstig, speelt heel erg veel, maar trainen ho maar! Zodra ik mijn hand in haar kooi doe gaat ze 1001 dingen doen. Klimmen, spelen, op de grond zitten scharrelen, het is net of ze met een afleidingsmanoevre bezig is.

Ik zit echt een half uur voor Jan Joker en dan komt ze eindelijk eens aankakken om een pikje van de trosgiers te doen, met zon blik van: "nouja als het dan perse moet". Ook begint ze heel erg veel te hakken, het nog NOG geen pijn.

Ze was gisteren 2 weken bij ons.  Het gekke is dat ze wel prijs stelt op mijn gezelschap, als ik niet op mijn plaatsje zit dan meld ze zich.

Wil ik te snel???? Ik heb werkelijk geen flauw idee hoeveel tijd tussen de stappen moet zitten. Ze is een supervalkje hoor en tam of niet, ze blijft hier wonen. Maar het zou wel erg leuk zijn als..............

Wie van ons verdient een trap onder haar gatje, zij of ik?

Kimm

hoi sjaak,

ik zou het niet forseren en opdringen. wel gewoon lekker doorgaan zoals nu maar als gerrie geen zin heeft, lekker laten gaan. 2 weken is ook nog maar erg kort. mijn happy was pas 7 maanden toen hij helemaal tam was :o
haha schrik nu niet maar happy was en is ook een pittig ding. dus dat wil natuurlijk niet zeggen dat gerrie er zo lang over doet, maar echt geduld is in dit geval een schone zaak. ze komen vanzelf wel ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sjaak

Klimmen, klimmen klimmen. Dat is wat Gerrie doet. Ik heb haar 1 lang touw gekumihimiet en dat valt uitstekend in de smaak. Ze legt wat meters af op een dag zeg, doodmoe is ze savonds.

Ik probeer binnenkort weer wat foto's te plaatsen.

Anke

Hoi Sjaak,
Ik dacht ik zal ook eens in jouw boekje kijken :)
Gewoon volhouden hoor, met het stappenplan.
Tenminste..... als je echt gaat voor een heel tam valkje gaat.
Soms heeft een valkje niet zo'n zin en dan zit je voor  :censuur met je hand in de kooi ;D

Wat ik ook vaak doe is gewoon gezellig naast de kooi zitten, met een lekker bakje koffie en dan kletsen, zingen en fluiten,gewoon om ze aan mijn aanwezigheid te laten wennen.
Succes!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sjaak


Jij kunt met je vinger daar zitten wat je wilt, ik ga me eerst even wassen. Gerries afleidingsmanoevre!

Ik heb toch wel honger.

Kijk eens hoe dichtbij ik al durf!!!!!

Kimm

hoi sjaak,

mooie foto's hoor! leuk!
en wat anke zegt deed ik ook vaak bij happy. lekker een kop koffie en ik ging bij de kooi zitten en gewoon wat kletsen. werkt uitstekend ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Sjaak,

Wat een schitterende foto's zeg. En gewoon volhouden hoor. Ik zie op de foto wat je al hebt gewonnen dus doorgaan met tam maken.

Succes.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Sjaak

Denk maar zo, de aanhouder wint. Maar zoals de andere schrijfsters hier zeggen, niets forceren en gewoon doorgaan met het stappenplan.

Succes ermee!!! En leuke foto's zeg.

Mara