Bailey, Noa, Zoë, Balou en Elmo *Leuk nieuws*

Gestart door Roxy, 13 april 2008, 13:04:04

« vorige - volgende »

Roxy

Hoi allemaal,

het is weer een tijdje geleden dus weer even een update.
Bailey heeft intussen drie eitjes gelegd. 's Morgens voelen de eitjes warm, maar overdag kijkt ze er niet naar om. Als ik ze allemaal los laat dan gaat ze samen met Noa in de grote kooi zitten en zitten ze met elkaar te kroelen. Ik vraag me alleen af of dat alleen is omdat ze broeds is of dat ze eindelijk is bijgedraaid.
Zoe en Noa heb ik afgelopen zondag meegenomen onder de douche. Zoe vond het heerlijk.

Groetjes Roxanne

Kimm

hoi wat leuk dat er eitjes liggen. en lekker kroelen met elkaar :D
leuk is dat he douchen met de valkjes.

ik heb happy net ook meegenomen met douchen en dan geniet hij toch zo! hij zit heerlijk met zijn oogjes dicht. om te zoenen!  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Ik heb eindelijk foto's kunnen maken van Bailey en Noa die met elkaar kroelen.

En nog een foto met z'n drieen

Groetjes Roxanne

p.s. Bailey heeft alweer vier eitjes

Roxy

Hoi hoi,

Hier nog wat foto's.

Ik probeer een leuke foto te maken voor een handtekening maar ze willen niet echt meewerken ;D
Bailey en Noa kroelen hier wat af maar soms gaan ze ook ineens zitten 'vechten'. Bailey doet nog steeds niks met haar eitjes, ik vraag me af of ik ze al weg kan halen. Iemand advies?

Groetjes Roxanne

*Esther*

Aaaaaah wat een leuke foto's!!

De eitjes zou ik nog even laten liggen tot je zeker weet dat ze niet meer er bij gaat leggen.

gr Esther

Roxy

Zit ik hier achter m'n computer denk ik op een gegeven moment, wat maakt Bailey toch voor rare geluiden, kijk ik op zie ik dit.......

Zoe moest ook even meekijken :).

Ze gingen door tot ze naar beneden vielen. Dit is de eerste keer dat ik ze dit zie doen en volgens mij was dat het ook, ze waren namelijk erg aan het klungelen ;D.

Groetjes Roxanne

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

kimmie

Hoi Roxanne,

Wat een lieve foto's heb je geplaatst...
Fijn dat Bailey en Noa toch nog vriendjes geworden zijn...

Leuk dat je eitjes hebt...!!
Jammer dat Bailey er niks mee doet...

:o Noa dus een man...
Ik zat er dus naast :-X
Groetjes Kim, Karel en Lady

Roxy

Hoi Kim,

Noa is inderdaad een echte man ;D. En Bailey dus een pop terwijl ik altijd dacht dat dat een man was.
Het heeft wel even geduurd voordat ze vriendjes werden, maar het is dan toch eindelijk gelukt :).

Groetjes Roxanne

*Manon*

beter laat dan nooit  ;D ;D ;D
Leuke foto's heb je geplaatst  :D

Dierenfreackske

Hoi hoi , .wat een mooie foto's en wat een leuke speelplank hebben de valkjes ook ! Ik heb ook heel erg genten hor ! Lekker spelen vinden ze super he ! Grtjs Ann

Roxy

Hoi kim,

Ik vind het trouwens niet erg dat Bailey er niks mee doet, want ik heb niet genoeg ruimte voor babyvalkjes ;D.

Hoi Manon,

Inderdaad beter laat dan nooit ;D. Alleen jammer dat Zoe nu alleen overblijft :(.

Hoi Ann,

Bedankt. Ze vinden spelen zeker leuk. Vooral dingen die niet mogen, lekker slopen :D.

Heb net even met Zoe op de wc gezeten, omdat ze nog niet echt tam is. Lekker tegen haar zitten kletsen en liedjes gezongen (klinkt wel hol daar). Ze vond het wel interessant, ze bleef in ieder geval bij me zitten. Maar uit de wc vliegt ze gelijk weer weg :). Eigenwijs.

Groetjes Roxanne
Groetjes Roxanne

Dierenfreackske

Hi hihi  , ja valkjes zijn soms zoooooo eigenwijs he ! Grtjs Ann

Patries

super toch :D elk valkje een uniek karakter!

((kom ook even buurten :P ))

leuke foto's!!

ow moet eten! Gr. Patries!

bezoek ons Dagboekje eens!

Roxy

Hoi Patries,

Leuk dat je even langskomt. Het is zeker leuk dat ze allemaal een eigen karakter hebben.

Groetjes Roxanne