14 mei 2025, 16:12:30

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

31 januari 2009, 05:33:50 #405 Last Edit: 31 januari 2009, 05:36:46 by BaUkJe
Ja he kim! Hij zit mooi in de veren en ook een super kuif!

Hoi Gerdy, dus jij ook al zo'n sikkeneurig mannetje!? Stomme rui!

Ik heb gister even zijn kooitje verschoont en lekker weer houtsnippers op de bodem gedaan, maar meneer is mij aan het pesten om door de gaten die houtsnippers op de grond te gooien dusssssss -->> meer stofzuigen! :P Leuk zo'n smeerlap! Maar ik heb er wat op gevonden: gewoon een onderbord voor kaarsen neerzetten waar hij het goed met beetje lauw water, zodat meneer kan badderen! Maar ja dat is eerst allemaal eng en dan kan hij mooi geen snippers meer morsen! Haha! Nou ik zal zo naar me werk! Tis nog vroeg! Blegh.. maar ja dan ben je lekker om 13.00 weer vrij! Nou doei doei gr Baukje

Dierenfreackske

hihi, Baukje, ik heb genoten van je update en foto's; ja die rui he , hier is Yellow heel zijn kuif eraf, zielig hoor! Arme Yellow, ze was nu zo mooi! Grtjs Ann

*Manon*

Arie is inderdaad erg mooi zeg!
En dat is een handig idee zo'n kaarsenbord als zwembad gebruiken....   ;) ;D ;D

Groetjes Manon

BaUkJe

Het kaarsenzwembad is nog niet in gebruik genomen! Helaas... nou ja.. dan maar gewoon het bij af en toe douchen houden... gr Baukje en Arie

Dierenfreackske

Hoi Baukje, dat is ook leuk he  ;D ;D  grtjs Ann

BaUkJe

Achja Ann, we moeten toch wat he! ;P

Dierenfreackske

;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

BaUkJe

Hij heeft de schommel uitgevonden!!! Net foto's kunnen maken, alleen ja niet echt van goeie kwaliteit want het is donker! :(

Gr Baukje en Arie!

Dierenfreackske

Hoi Baukje, mooi hoor op die schommel, zit ie daar ook zo graag op? Grtjs Ann

BaUkJe

Nou hij hangt er al een tijdje in, maar nooit zat hij erop! Nu dus wel... maar hij sloopt hem meer dan dat ie erop zit te schommelen! hahaha...

*Manon*

Hoi Baukje,

Echt een mooierd is Arie zeg, en wat krijgt hij mooie lichte veertjes op zijn rug!!

Groejtes Manon

BaUkJe

8 februari 2009, 16:31:34 #416 Last Edit: 8 februari 2009, 16:41:09 by BaUkJe
Ja leuk he... maar hij zit behoorlijk in de rui, dus het gaat misschien wel verkleuren?

Foto's net 1min geleden gemaakt!

Beetje een ruierig vogeltje!

Kimm

hoi baukje,

leuk gezicht is dat he als ze gaan schommelen. ik vind dat toch zo leuk!

mooie foto;s trouwens :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Dankje Kim! ;)

Ohja ben midweekje weg vanaf morgen!!!
Heerlijk Center Parcs...
Dus word het ff rustig hier in mijn boekje!

Kimm

heel veel plezier :D
en gaat arie mee?  ;D  :P

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010