12 mei 2025, 12:43:23

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi , ik hoop dat je heel veel plezier hebt gehad in centerparc's...en is Arie ook mee gegaan? Grtjs Ann ;D

BaUkJe

Nee me broertje gaat weer ff mid-weekje op zichzelf wonen in mijn huis, dus bij de dieren! Oppas broertje haha... Maar zal nog snel ff wat inpakken en dan wegwezen! Op naar Center Parcs...

TOEDELSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Citaat van: Dierenfreackske op  8 februari 2009, 21:22:39
Hoi , ik hoop dat je heel veel plezier hebt gehad in centerparc's...en is Arie ook mee gegaan? Grtjs Ann ;D

We gaan nu zo vertrekken! Dus nog niet geweest! Tot snel! Doei doei gr Baukje en Arie

Kimm

hey baukje,

wat doe je nog op het forum?  ;D
straks mis jij je midweekje! ;D

veel plezier meid!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Ow, meiss...ik dacht dat je al weg was ....hiihihi ! Veel plezier miess! Grtjs Ann

BaUkJe

Baukje is weer home!!! Twas gezellig! En arie is goed verzorgd... en niet alleen arie, maar ook de rest van de dieren! Zal nu de rommel op gaan ruimen! Doei

Dierenfreackske

Hoi Baukje, fijn dat alles goed is verlopen met de dieren terwijl je weg was! En gelukkig is Arie ook goed opgevangen he, grtjs Ann

BaUkJe

Arie is goed verzorgd! Maar daar zat ik niet over in! Hij heeft veel aandacht gekregen... eerst moest ie ff wennen weer aan me broertje, maar toch alles goed gekomen... Mijn moeder was gister ff hier beetje stofzuigen voordat ik weer thuis kwam, maar arie wou smorgens niet bij me broertje in de kooi, dus mijn moeder stofzuigen, komt arie bij der op schouder terwijl ze stofzuigt dom beest ook he! haha.. doet ie bij mij ook altijd dus ja dan ook bij iemand anders die aan het stofzuigen is!

Kimm

hoi baukje,

fijn dat alles goed is gegaan! lekker hoor!
dat met het stofzuigen dat ken ik. Happy doet dat ook ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

BaUkJe

Paar foto's van de vakantie:

INGANG

IN HET PARK WAS EEN SOORT VAN VIJVERTJE MET ALLEMAAL LEUKE SCHILDPADDEN, VISSEN EN EENDEN!

OOK MOESTEN WE NATUURLIJK MET HET BOEMELTJE!!

TOT SLOT IK NOG AAN HET ROER! ;)

Natuurlijk nog wel meer foto's gemaakt... maar als ik alles wil neerzetten dan ben ik morgen nog wel bezig! ;) Uploaden gaat niet zo heel snel!

Gr Baukje

BaUkJe

Citaat van: Kimm op 13 februari 2009, 10:54:46
hoi baukje,

fijn dat alles goed is gegaan! lekker hoor!
dat met het stofzuigen dat ken ik. Happy doet dat ook ;D

liefs kim

Dan is Arie dus niet de enige Kim! ;)

*Manon*

Leuk dat je er weer bent Baukje en wat fijn dat Arie zo makkelijk is en iedereen op m mag passen...

Dat stofzuigen en er komt een valkje bij je.... ja dat doet Tibeau hier ook, voor ik het weet springt ie op mijn rug en gaat de hele kamer meer door.... wel gezellig!

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi hoi, leuke en mooie foto's, leuk om te zien met de schildpadden hoor! Grtjs Ann

BaUkJe

Ja erg leuk de schildpadden.. moest elke keer er ff bij blijven staan als we er langs liepen! ;)

BaUkJe

Hallo allemaal!!!! Weer leuke foto's gemaakt:

Issie te dik?? Of...?? Is het gewoon een vreetzak! ;)

Lief he.. met de cavia haha

Sally

HOi Baukje,

Kom hier ook nogmaar eens even piepen. ;)
Fijn dat alles goed gaat met Arie, hij ziet er erg goed uit hoor. ;)

Leuke foto met de cavia. ;D

Groetjes Sally