Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

jolandaW

Hoi Mara,

Ik ben dit keer maar eens gaan lezen in het verhalen boekje van beau.
Leuk om te lezen vooral nu ik sinds een maand ook een pup heb.
Ik heb in iedergeval een begin gemaakt met lezen maar ben nog niet alles doorgeworsteld maar morgen lees ik weer verder.
Mocht je nog naar de verhalen van mijn pup en foto's van haar willen zien dan kan dat op www.jolandarichard.punt.nl
Daar probeer ik af en toe wat te schrijven over Jori mij pup.
Ik moet haar nu weer eten geven dus morgen ben ik er weer voor de rest van je verhalen en misschien leer ik er ook nog wat van want jouw pup is iets ouder dan die van mij

groetjes Jolanda

Kaatje

Hoi Mara,

Ik dacht ik kom even kijken want ik ben al zo'n tijd niet geweest en ik las in je andere boekje dat Beau een nieuw kapsel heeft  :D

Ik kom gewoon weer eens aanwaaien hier  :D

Succes met foto's plaatsen !

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Karin

De foto's komen er morgen of overmorgen aan. De foto's van gisteren zijn niet zo mooi geworden, dus moet even nieuwe foto's plaatsen. Jah, ze lijkt nu een echte boef.  ;D

Leuk dat je even komt aanwaaien.

Mara

Anja

We wachten nog steeds heel erg geduldig op de foto's. We willen nu toch wel de neiuwe coupe van Beau zien hoor.

Groetjes Anja

Mara

Hoi hoi

Even 2 foto's van Beau. Heb vandaag nog geen nieuwe foto's gemaakt, dus hoop morgen nieuwe foto's te maken want vanavond heb ik andere plannen.

Wat vinden jullie van de geknipte Beau?

Mara

Anja

Wat een knapperd zeg. Wat is ze groot geworden.

Geef haar maar een hele dikke knuffel.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Beau is gisteren een half jaar geworden en ze weegt bijna 23 kilo.

Ze is een flinke meid jah.  ;D Ik zal haar een dikke knuffel geven.

Liefs

Mara

Kaatje

Hoi Mara,

Onvoorstelbaar wat gaat het toch hard, .... het lijkt al bijna een volwassen dame !! Lekker hoor dat ze geknipt is, vooral nu met dat mooie weer !! Heel erg leuk om Beau weer even gezien te hebben   :D

Groetjes, Karin

Mara

HOi Karin

Dank je wel voor het compliment, het gaat ook hard hoor.  :o  ;D

Hoi iedereen

Zoals jullie misschien weten doen Beau en ik gehoorzaamheid. Dat bevalt heel goed en ze doet het ook goed. Gisteren kreeg ik een complimentje van de trainer, Beau en een border collie op de les zijn zijn favoriete honden omdat er juist zoveel pit in zit. Een hond is hartstikke bang voor zijn baas, dat zie je als ze samen oefeningen moeten doen. Het leukste was gisteren de oefening liggen blijven op de plaats. Alle honden moet afgelijnd worden, op hun plaats gaan liggen en blijven totdat baasje hun roept. Ik leg Beau neer, lijn haar af en loop weg. Maar op een gegeven moment duurt het haar te lang voordat anderen hun hond hebben liggen dat ze gewoon naar me toe loopt. Nogmaals neergelegd, het commando gegeven. Maar op een gegeven moment gaat er eentje er tussen uit, en de anderen volgen, behalve Beau en een andere hond. Beau liet zich heel fijn aanlijnen en bleef superfijn bij me zitten. Ben natuurlijk heel trots.

Mara

Romy

Hoi Mara

Waauw wat is Beau een flinke hond!
Ik verlang ontzettend naar een hond, vroeger hadden we een malthezertje, Filoe. Zij is jammergenoeg al een hele tijd geleden overleden. Maar van m'n vriend mag ik een hondje hebben als ik afstudeer, en ik ga een mini-malthezer nemen, omdat die makkelijk ergens mee naartoe kan en ik een malthezer heel mooi en lief vind.

Veel plezier nog met Beau!

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Romy

Kleine hondjes zijn leuk, maar ik zou niet meer kunnen wennen aan een kleine hond denk ik. Ben nu zo gewend aan mijn grote boefje.

Hoi iedereen

Beau en ik doen nu samen gehoorzaamheid beginners. Mijn trainer is ontzettend over ons te spreken en vooral over Beau. Gelukkig maar. Binnenkort hebben we examen, dan zomerstop. Ik ben heel erg benieuwd....

Mara

Caroline

Spannend!!  :D :D

Ga je nog verder met een vervolgcurcus??

Mocht ik hier niet meer komen .... heel veel succes 28 juni maar .... wat ik allemaal hier lees, dat gaat helemaal goed komen met jullie.  :D

Groetjessssss en knuffeltje voor lieve knappe Beautje.   :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Het is wel de bedoeling dat Beau en ik nog meer cursussen gaan volgen. Want ze vindt het tot nu toe heel erg leuk. Zelf denk ik eerst aan gehoorzaamheid, daarna breitensport of behendigheid. Maar dat ligt natuurlijk allemaal aan Beau zelf. Ze moet zelf interesse tonen maar ik denk dat het goed gaat komen.

Ik hoop er het beste van, ga me er nu nog niet echt druk over maken, want dat heeft geen zin. Ik vind examens altijd heel erg spannend...

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Spannend zeg een examen. Wat is breitensport voor iets?

Ik weet zeker dat jullie slagen met vlag en wimpel hoor.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Breitensport is een sport die eigenlijk heel veel facetten van hondensport bevat, maar volgens de stichting breitensport is het een combinatie van behendigheid en gehoorzaamheid. Als ik het goed gezien heb, is er binnenkort een demonstratie bij het centrum waar ik met Beau train, dus dan ga ik eens een keertje kijken, lijkt me wel heel erg leuk.

Als het goed is, heb ik vandaag nog foto's van Beau voor jullie, ze heeft een heel groot bot gekregen.

Mara