Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Eugenie,

Dank je wel voor de uitleg. Ik ben benieuwd naar de foto's dus kom maar op.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Anja

Graag gedaan hoor, dat weet je toch.  :-*

Ik moet even kijken of ik het nog ga redden met de foto's, krijg zo meteen visite en heb zojuist een zonnenscherm opgehaald voor de voliere.

Groetjes

mara

Wilma1

Wat is ie GROOT geworden zeg  :o het hele pup zijn is eruit, mss niet uit het koppie  ;D

Zo een cursus is leuk voor baas en hond, ik heb het ook gedaan, alleen de sport nier. Rocky had last van zijn ellebogen kon mocht en kon niet te veel rennen en springen. Al wilde hij het wel, tja als je pup bent  ::)

Ik ben benieuwd wat jij ervan gaat vinden, als je het ziet. met mooi weer zalig, maar als het regent  ::) :-\ blehhh!

Rocky heeft zijn A en B gehaald, toen zijn we gestopt! Hij was een prima luisterende en lieve rottweiler  :D

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Wilma

Qua uiterlijk lijkt Beau idd nog maar weinig op een pup, maar voor de rest. Tjonge jonge, ze heeft energie voor wel tien hoor. Nu sta ik ook regelmatig met regen op het veld en vindt het echt niet erg hoor. Ook dat hoort erbij.

Rottweilers vind ik ook heel erg lief, een kennis van me heeft er ook eentje gehad, superlief beestje hoor.

Mara

Anja

Nog geen foto's  >:( >:( >:( >:(

Dierenfreackske

Hoi Mara ...ik kom ook eens spieken , haha ! Grtjs Ann

Mara

Hoi hoi

Vandaag veel foto's van Beau.....

Week 19:

Mara

Mara

Mara

Week 22:

Week 23:

Week 25:

Week 26:

En foto's van afgelopen week:

Dat waren ze.

Groetjes

Mara

Romy

Hoi Mara

Ik vertelde je al dat ik het niet zo heb voor grote honden. Maar ik vind dat Beau, ondanks haar grootte, toch heel lief, snoezig en knuffelig is  :D
Je hebt hele mooie foto's van haar gemaakt!

Groetjes
Romy

Coco en Chantal

Hallo Mara

jeetje wat is Beau toch gegroeit zeg, het is al een hele dame geworden  ;D

Mooie foto's hoor en dat lieve koppie van Beau  :-*

Prachtig boeffie  :D
Groetjes Chantal en de valkjes

Anja

Hoi Eugenie,

Dat was het wachten meer dan waard hoor.

Wat is ze gegroeid zeg. En wat heeft ze een heerlijk bot zeg.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Romy

Dank je wel voor het compliment. En dan moet je denken, Beau moet nog groeien. Voor de duidelijkheid, het muurtje is 60 cm, dat is ook ongeveer Beau's schofthoogte.....

HoI Chantal

Ja, ze wordt een echte dame.  ;D

Hoi Anja

Ze waren inderdaad het wachten waard, of niet? Heb van vandaag ook nog foto's. Zal er eens een par leuke foto's uitzoeken.

Mara

Mara

Hoi hoi

Ik zal niet te veel zeggen...laat de foto voor zichzelf spreken...