Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

margreet

hallo Mara,

Wat is hij toch mooi, zie ik het goed, likt hij aan een ijsblok?

groetjes Margreet

Mara

Hoi Margreet

Beau likt aan een waterornament wat wij in de tuin hebben staan. De cementkuip zit in de grond ingegraven dus het water is altijd lekker koel.

Beau is een pracht van een meid, ben ook heel trots op haar.

Liefs

Mara en Beau

Caroline

Wel koel Mara maar natuurlijk niet echt vers en fris dat water. Toch?? Ben je niet bang voor bacteriën??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Hoi eugenie,

Wat een lieve foto zeg. Een schatje is het hoor.
Idd zou Beau er niet ziek van kunnen worden zoals Caroline aangeeft?

Groetjes Anja

Mara

Citaat van: Caroline op  8 juni 2008, 16:35:52
Wel koel Mara maar natuurlijk niet echt vers en fris dat water. Toch?? Ben je niet bang voor bacteriën??

Hoi Caroline

Nee hoor, daar ben ik niet bang voor, het water is constant in beweging en wordt nu om de twee dagen in principe bijgevuld. Verder mag Beau er niet veel van drinken hoor omdat het best wel fris is. Daar letten we heel goed op hoor.

Hoi Anja

Zie bovenstaande bij Caroline. Ik let er echt wel goed op dat Beau niet ziek wordt hoor.

Groetjes

Mara

Anja

Hoi Eugenie,

Jou kennende had ik het eigenlijk kunnen weten.

Groetejs Anja

Mara

Citaat van: Anja op 10 juni 2008, 14:57:22
Hoi Eugenie,

Jou kennende had ik het eigenlijk kunnen weten.

Groetejs Anja

Hoi Anja

Bij twijfel kun je het beter altijd even navragen.  ;D

Groetjes

Mara

Coco en Chantal

En bouviers zijn bikkels die kunnen wel ergens tegen he Mara ;) ;D

Groetjes Chantal en de valkjes

Mara

Citaat van: Coco en Chantal op 11 juni 2008, 10:57:37
En bouviers zijn bikkels die kunnen wel ergens tegen he Mara ;) ;D

Hoi Chantal

Inderdaad, het zijn echt bikkels.  ;D

Groetjes

Mara

p.s. en wat groeien ze hard.  :o

Kaatje

Hoi Mara,

Wat is Beau toch een plaatje om te zien ! Hihi, ... ik dacht ook dat Beau in eerste instantie aan soort van ijsblokje zat te likken  :D

Een heerlijk mooie meid zoals je zelf ook al zegt en hele leuke foto's  :D

Groetjes, Karin

Mara

Hoi Karin

Leuk dat je ook even in het boekje van Beau komt kijken. Ja, ze is echt een mooie en ook lieve meid.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ....mooi hoor ! Wat een hond is Beau ook , en wat is ie lief he ! Leuk ! Grtjs Ann

Lisa

En En En!!!!!!

Hoe is het verlopen! is beau geslaagt^^.?

Liefs Lisa

Caroline

Ik was ook heel erg nieuwsgierig .... had vanavond nog wel verwacht iets van je te horen.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mara

Hoi iedereen

Sorry voor het lange wachten maar we kregen gisteren pas om 21.30 de uitslag van Beau's groep en tja, voordat we thuis waren....ik was keikapot want had 's morgens nog eerst gewerkt, daarna vlug een boterham gegeten en daarna naar het examen, even hier een berichtje geplaatst....Maar goed....

Om het nog spannend te maken.......

BEAU IS GESLAAGD MET 106,5 PUNTEN!!!!!!

Misschien in de ogen van de meesten erg weinig punten, maar goed, de punten die we verloren hebben kwamen (vermoed ik) toch doordat ik misschien te zenuwachtig ben. Terwijl ik dus echt niet het idee had dat ik zenuwachtig was...

Maar goed, dan nu even het verhaal over het hoe en wat van Beau's eerste examen.....

Zoals gezegd, ik heb eerst moeten werken tot 12.30 en werd natuurlijk opgehouden door mijn baas en een collega, was tegen 12.40 thuis, eten en toen gauw even hier een berichtje geplaatst. Daarna moesten we meteen gaan want we moesten dik 5 km omrijden om in Sevenum te komen.

We waren om 13.45 aanwezig en moesten nog tot ongeveer 14.30 wachten voordat we eindelijk aan het examen mochten beginnen. Want.....de groep voor ons was behoorlijk uitgelopen.....En natuurlijk had Beau daarna dus geen zin meer.

Ik heb het zelf niet zo goed gedaan, ik was schijnbaar ontzettend zenuwachtig zoals al gezegd en ik was me daar dus ook niet van bewust, krijg er nu nog een akelig gevoel van dat Beau door mij minder heeft gescoord, want ik weet dat ze gewoon beter kan.

Omgang ten opzichte van andere honden en betasten daar heeft ze een 10 voor. Verder heb ik alleen maar voldoendes op de lijst, alleen bij de oefening blijven liggen in zicht heeft ze 0 punten gescoord omdat ze meteen opstond toen ik me omdraaide. Maar goed, daar gaan we aan oefenen zodat ze bij de volgende cursus wel blijft liggen.

Maar het belangrijkste is, ze is geslaagd. Ik heb er dus gisteren wel over gedacht om te stoppen met zelf Beau te trainen en dat aan mijn vader over te dragen maar mijn trainer vindt het juist goed dat ik met Beau verder train, want wij zijn juist een goed koppel wat dat betreft en ik ben hard op de goede weg om met Beau een heel goed team te vormen. Dus we gaan door en ik weet nu wat ik op zo'n examen kan verwachten. Dus nu kan ik ook gericht mezelf daarop gaan trainen en niet meer zo zenuwachtig zijn. Maar het is wat mijn trainer zegt, het is een momentopname en we hadden dus pech dat we zowel lang moesten wachten als dat het dus gisteren heel heet op het veld was.....

Maar goed, ik vind het nog steeds heel rot dat Beau eigenlijk zo weinig punten heeft gescoord door mij :'(. Maar ze is geslaagd en we gaan door naar gehoorzaamheid gevorderden, en dan zien we wel. Als we daar mee klaar zijn is Beau bijna een jaar en dan weet ik niet of ik door ga met gehoorzaamheid of breitensport...

Ik vind het wel jammer dat de omgeving en mijn familie iets minder enthousiast is over het feit dat Beau geslaagd is. Ze zijn teleurgesteld dat ze niet hoger is gekomen maar ik ben er al heel erg tevreden mee. Beau wordt soms nog wel heel erg vergeleken met mijn andere bouvier Oscar, en dat gaat gewoon niet, het zijn twee verschillende honden met twee totaal verschillende karakters....

Ach ja, op naar het volgende examen maar nu eerst vakantie tot 20 augustus, dan gaan we weer beginnen. En ik heb er ondanks alles, heel erg veel zin in.

Groetjes

een hele trotse Mara en Beau