-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*Esther*

Vette pech!

Nu maar duimen draaien voor geen witmaskers  ;D

•=Bonnie=•

Citaat van: Pita op 25 april 2008, 07:53:29
Oow wat een liefjes , en jha ze komen prachtig uit op die donkere achtergrond.
Groetjes Petra.


Hoi Petra :)

Je ziet ze ook groeien nu, erg leuk :)

Citaat van: *~Jeanine~* op 25 april 2008, 08:52:56
Hoi Bonnie,

Jammer dat het niet allemaal zo voorspoedig loopt :-\

Mork en Mindy dus iets te slim. Sneu dat je de eitjes van Bingo en Belle niet daar kan leggen.

Kan je ze dan ook niet aan iemand anders geven. Zo toch sneu zijn als ze bevrucht zijn en ze worden niet uitgebroed.

En tuurlijk gefeliciteerd met het eerste donsje van Bauke en Surprise :D



Ik zou niet weten wie er nu net een nestje heeft met onbevruchte eitjes en een klein beetje in de buurt zit. Maar voor de eitjes maakt het niet uit hoor, zolang ze niet bebroed zijn merken ze er niets van, alleen jammer voor mij en voor Belle.

Citaat van: *Esther* op 25 april 2008, 08:58:59
Vette pech!

Nu maar duimen draaien voor geen witmaskers  ;D

Jah, maar dan zou ik wel heel veel mazzel hebben, dus ik reken nergens op. Als er wel witmasker uit komt, dan misschien wel een albino popje. Ook altijd leuk  ;)



•=Bonnie=•

Grr, spannend, er liggen 2 aangepikte eitjes bij Bauke & Suprise...

*Yvon

Hoi hoi

Hmm ik zie expres geen parels .  ::)  :P ;D ;D



Ze worden mooooooiiii !!  :-* :-*

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

•=Bonnie=•

Citaat van: *Yvon op 25 april 2008, 11:26:35
Hoi hoi

Hmm ik zie expres geen parels .  ::)  :P ;D ;D

Ze worden mooooooiiii !!  :-* :-*

Groetjes Yvon


LOL sorry, ik wel... Zeker nu ze weer een dag verder zijn. De eerste twee worden opaline  ;)


♪ Marlies

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 april 2008, 10:57:35
Grr, spannend, er liggen 2 aangepikte eitjes bij Bauke & Suprise...


Kun je de spanning nog wel aan ? ::) :P

Ik ben trouwens ook heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel benieuwd. :D

Groetjes Marlies ;)

•=Bonnie=•

Nou... d'r ligt een witmasker. So much voor de spanning  ::)

Back to the real world  ;D

♪ Marlies

Sh*t !! :-\

Je hebt de berekening al aangepast ?
Dan kunnen er toch nog hele mooie popjes uitkomen, als ze dan ook nog net zo fors zijn als ma.

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 april 2008, 16:46:00
Nou... d'r ligt een witmasker. So much voor de spanning  ::)

Back to the real world  ;D



jammer joh,
wat voor popjes zullen het kunnen worden dan?
Oh ik zie het al je hebt het al aangepast  ;)

Wat ga je nu met het koppel doen?

gr Esther

Anke

Hoi Bonnie,
Ik heb genoten van je foto's. Ze zijn echt prachtig de kleintjes!!
Wat jammer dat de eitjes van Jelle en Beauty afgestorven zijn.
Nu maar duimen dan voor de jongen van Extran en Extreme ;)

Gefeliciteerd met je witmaskertje ;D
Het voordeel is dat je je tijd nu nuttig kan besteden inplaats van naar wangen te turen ;D
Groetjes Anke






Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: Marlies op 25 april 2008, 16:59:44
Sh*t !! :-\

Je hebt de berekening al aangepast ?
Dan kunnen er toch nog hele mooie popjes uitkomen, als ze dan ook nog net zo fors zijn als ma.


Ja heb de berekening al aangepast ;) Het zullen vast wel grote jongen jongen worden want het zijn knoeperts van eitjes. Er kunnen wel hele leuke popjes uit komen maar ook gewone wildkleuren en daar krijg ik er al zat van via Mork & Mindy en ook via Baukje als die mag gaan beginnen.  :-\ Misschien heb ik mazzel en komt er nog een albino popje uit...


Citaat van: *Esther* op 25 april 2008, 17:41:50
Citaat van: -•=Bonnie=•- op 25 april 2008, 16:46:00
Nou... d'r ligt een witmasker. So much voor de spanning  ::)

Back to the real world  ;D



jammer joh,
wat voor popjes zullen het kunnen worden dan?
Oh ik zie het al je hebt het al aangepast  ;)

Wat ga je nu met het koppel doen?

gr Esther


Hoi Esther :)

Voorlopig zijn ze wel zoet met hun jongen, ze hebben 7 eitjes en die zijn allemaal bevrucht. Ik ga er twee aan Extran & Extreme geven als er vier jongen zijn en de eitjes ze op kippen staan. Als die het goed doen krijgen ze ei drie ook. Dan wordt het niet zoveel voor ze, Bauke en Suprise zijn ook beiden van 2007 dus nog erg jong.

En dan zie ik wel verder, ze gaan niet na deze ronde meteen weg, daarvoor zijn mijn eigen koppels nu veel te onvoorspelbaar.




Citaat van: Anke op 25 april 2008, 20:48:56
Hoi Bonnie,
Ik heb genoten van je foto's. Ze zijn echt prachtig de kleintjes!!
Wat jammer dat de eitjes van Jelle en Beauty afgestorven zijn.
Nu maar duimen dan voor de jongen van Extran en Extreme ;)

Gefeliciteerd met je witmaskertje ;D
Het voordeel is dat je je tijd nu nuttig kan besteden inplaats van naar wangen te turen ;D
Groetjes Anke

Ja da's heel erg jammer van Jelle en Beauty, dat koppel kijk ik zelf het meest naar uit en wil ik graag een geelwang popje van. Maar het jaar is nog vroeg, en als ze geen jongen groot hoeven brengen mogen ze nog wel een ronde proberen.

*grinnik* en ik had zooooooooooooooooo graag wangen getuurd... maja. Er ligt 1 donsje van Extran & Extreme dus wie weet...  ;)



kimmie

Hoi Bonnie,

Het is lijkt net een soap bij je ;D

Mork & Mindy die niet in je plannetje trappen...
Jelle en Beauty hun eitjes die waarschijnlijk niet uitkomen...

En dan hoef je bij het andere koppel (sorry weet niet alle namen ;) ) geen wangen te kijken omdat ze "helaas" split is voor witmasker...

Ik hoop voor je dat de eitjes van Jelle en Beauty toch nog uitkomen, en dat Mork en Mindy door gaan met broeden...
ben toch stiekem benieuwd wat er uit die eitjes komen...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


•=Bonnie=•

@ Kimmie, ja ik hoop dat natuurlijk stiekem met je mee maar die eitjes van Jelle en Beauty gebeurd in elk geval niets meer in. Die van Bingo & Belle heb ik nog niet opgegeven. Misschien gaan Mork & Mindy er toch nog mee door.

-------------------------------------------------------------

Gisteravond en van ochtend weer twee donsjes geboren. Eentje bij Extran en Extreme en eentje bij Pim en Roos :)

Bij Bauke en Suprise piepen twee eitjes dus vanavond of morgen zal daar ook wel weer uitbreiding zijn.

Nu verder, ik ga weer een workshop hondenfotografie geven in Nieuwendijk dus ben de hele dag verder zoet :)

Mara

Hoi Bonnie

Jammer dat het zo ver weg is, anders had ik me opgegeven voor de cursus hondenfotografie, lijkt me wel leuk want ik heb een fotomodel in huis hoor....Zo, dat was even off topic. Nu weer on-topic.

Ik volg je verhalen wel, maar reageer heel erg weinig. Dus niet denken dat ik niet wil reageren, maar weet soms ook gewoon niet wat ik moet zeggen....

Succes met de donsjes en de eitjes.

mara

trienke

Hoi Bonnie

Wederom prachtige foto's ;) En mooie jongen.

Groetjes Trienke