-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

trienke

wat een leuke jongen :D Ik heb er van genoten, en vond het geweldige foto's ;)

groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Citaat van: *Yvon op 22 april 2008, 13:55:57
Hoi hoi

Zooo,het gaat goed hier !!  :D
Wat een stel schitterende jonge valkjes heb je weer !!  :-*
En ze kunnen nu nog alleen maar mooier worden.  :D
Ben al benieuwd naar je aankomende donsjes.

Groetjes Yvon

Yep het gaat wel lekker hoewel ik nog wel meet een vraagstuk omtrend een aantal eitjes zit. Enne, ik ben ook heeeeeeeeeel erg benieuwd :)

Citaat van: *~Jeanine~* op 22 april 2008, 15:00:26
Hoi Bonnie,

Gefeliciteerd met het eerste donsje van Extran en Extreme.
Kan je nu ook al zeggen of het een poppetje of een mannetje is?
Heb op je site gekeken echt super mooi. Mijn complimenten :D

Dank je wel :)  De mutaties die eruit kunnen komen staan erbij he, ik kan nu nog niet zien of het mannen of popjes zijn, straks als ze in de veren komen wel, want de popjes worden cinnamon-opaline bont met eventueel gele wangen en de mannen gewoon bont :)

Citaat van: trienke op 22 april 2008, 16:36:23
wat een leuke jongen :D Ik heb er van genoten, en vond het geweldige foto's ;)

groetjes Trienke

Dank je wel voor de complimentjes, al vind ik de foto's zelf behoorlijk prut :)

kimmie

Hoi Bonnie,

Ik vind het mooie foto's...!!

Ik heb ook even op je site gekeken...
Die is echt mooi en overzichtelijk...

Wat liggen er nog veel eitjes die uit moeten komen...
Heb net even de eierstand bekeken...

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady

•=Bonnie=•

Citaat van: kimmie op 22 april 2008, 21:20:07
Hoi Bonnie,

Ik vind het mooie foto's...!!

Ik heb ook even op je site gekeken...
Die is echt mooi en overzichtelijk...

Wat liggen er nog veel eitjes die uit moeten komen...
Heb net even de eierstand bekeken...

Groetjes Kim

Hoi Kimmie :)

Dank je wel voor de complimentjes ;)
Er liggen inderdaad heel veel eitjes maar lang niet alles komt uit hoor. Ze zijn allemaal aan het doorleggen geweest en van de jonge koppels broeden de mannen niet mee, dus dat wordt voor een groot deel niets deze ronde.  ::)

--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb de eitjes van Bingo & Belle in het blok van Mork & Mindy gelegd vandaag... Die hebben zelf nog geen eitjes maar eergisteren heb ik er een handvol neppers in gedaan en ze gingen er braaf op broeden  ;D

Het zijn vier eitjes van Bingo & Belle en het laatste ei van Extran & Extreme dat ik nog had bewaard. Dit is de enige kans voor de eitjes, buiten ze naar iemand anders brengen uiteraard. Maar eerst maar zo proberen, ik heb ook geen idee of ze bevrucht zijn maar dat moet ik nu over vier dagen weten.

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ...schitterende koppeltjes heb je hoor ! Ik vind je website super !
Grtjs Ann

trienke

Anke

Hoi Bonnie,
Hoe is het met alle valkjes, eitjes en donsjes? :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Gerdy

hoezo prutfoto's  ik vind het mooie foto's en heb er heerlijk van zitten genieten.

gr gerdy

•=Bonnie=•

Omdat jullie ze zo leuk vinden... vandaag maar weer nieuwe foto's gemaakt :D

Jong 2, witmasker man. (jong 1 zit er vandaag niet bij, da's ook een witmasker man)

Jong 3, bont, soms denk ik gepareld en als dat zo is, dan is het een pop, anders is het een man.

Jong 4, in het zonlicht zie ik een rood lensje... als het een cinnamon bontje blijkt is het een popje :)

Jong 1. Ik zie parels? :)

Jong 2. Ook parels?

Jong 3. Geen parels en volgens mij ook geen cinnamon, dit zou dus een man moeten zijn.  :)

----------------------------------------------
Dat waren ze weer voor vandaag, iedereen bedankt voor de leuke reacties op de vorige serie. En Anke, het gaat goed met de donsjes hoor, Mork & Mindy broeden op de eitjes van Bingo & Belle :D Morgen verwacht ik eigenlijk weer een donsje bij Pim & Roos.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Wederom schitterende foto's.
Wat worden die kleintjes toch snel groot zeg.
En mooi om te zien die ienimini kuifjes.
Om te  :-*

irma

Hoi Bonnie,

Die foto's zijn prachtig en schattig hoe die kleine van Quapo en Ino zijn vleugeltjes spreid.
Die achtergrond van je foto's zijn altijd zo mooi zwart, waardoor je valkjes er mooi in uit komen.
....geheim van de smid 8)

gr,
Irma

Gloria en Lujo

•=Bonnie=•

25 april 2008, 07:41:54 #461 Last Edit: 25 april 2008, 07:43:28 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: *~Jeanine~* op 24 april 2008, 22:55:29
Hoi Bonnie,

Wederom schitterende foto's.
Wat worden die kleintjes toch snel groot zeg.
En mooi om te zien die ienimini kuifjes.
Om te  :-*

Hoi Jeanine :)

Dank je wel, deze keer vind ik ze zelf ook okay :)

Citaat van: irma op 24 april 2008, 23:32:34
Hoi Bonnie,

Die foto's zijn prachtig en schattig hoe die kleine van Quapo en Ino zijn vleugeltjes spreid.
Die achtergrond van je foto's zijn altijd zo mooi zwart, waardoor je valkjes er mooi in uit komen.
....geheim van de smid 8)

gr,
Irma

Hey Irma :)

Niets geheim van de smid hoor, er hangt om de kooi van Robin & Robijn aan de voorkant een donkerblauwe deken om ze wat rust te geven aan die kant. Daar heb ik de jongen gewoon voor gehouden met aan de andere kant het raam. Geen flits of trucjes gebruikt :)

•=Bonnie=•

Hun eerste jong is er... een cinnamon-opaline-lutino popje. En nu wordt het spannend, komen er witmasker donsjes bij hoef ik geen wangen te turen maar anders...  :D

------------------------------------------------------

Verder gaat het hier helemaal niet geweldig. De eitjes van Jelle en Beauty heb ik net even bekeken en ze zijn alle drie bevrucht maar volgens mij afgestorven. Ik laat ze lekker liggen want ik wil ze niet in een tweede ronde haasten. Dat zoeken ze maar lekker zelf uit.

Verder lijken Mork & Mindy er toch niet in te trappen dus de eitjes van Bingo & Belle daar leggen zal wel niet lukken.

Dus sja... dat schiet niet op deze ronde. Vette pech voor de kabauters. Volgende x beter, nu eerst maar eens zien wat er nog bij Extran & Extreme gaat gebeuren en wat er bij Bauke en Suprise uit het ei gaat kruipen.  :)

☺ Pita ☺

Oow wat een liefjes , en jha ze komen prachtig uit op die donkere achtergrond.
Groetjes Petra.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Jammer dat het niet allemaal zo voorspoedig loopt :-\

Mork en Mindy dus iets te slim. Sneu dat je de eitjes van Bingo en Belle niet daar kan leggen.

Kan je ze dan ook niet aan iemand anders geven. Zo toch sneu zijn als ze bevrucht zijn en ze worden niet uitgebroed.

En tuurlijk gefeliciteerd met het eerste donsje van Bauke en Surprise :D