Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Anke .. yes , Nottie is uit het blok gevlogen , wat gaaf he ! Ik denk ook wel dat de andere valkjes Nottie zullen na komen nu !
En ze wipwappen alweer ook , ja ...ik denk dat het de tweede ronden waarschijnlijk nog beter zal gaan dan de eerste keer ?
Ik weet het niet natuurlijk he !
Ik zou het wagen , hihi , maar ik heb makkelijk praten vanuit mijn luie stoel hier he !
Natuurlijk is het weer werk he en hopen dat alles goed gaat he meid !
Eigenlijk heb je wel veel geluk ook , van de zoveel donsjes hebben het er maar 2 niet gehaald he , en al de rest wel he , dat is bij velen niet zo de eerste keer he als ik dat zo hoor !
Je hebt altijd meer kans op mislukken de eerste keer , dus omdat het bij jou niet zo was , zou het nu nog beter kunnen gaan , he ! Jij beslist, haha !

Ik ben benieuwd wie de volgende gaat zijn die uit het blok komt na Nottie , hihi ! Grtjs Ann



Anke

Kijk eens hoe stoer ik ben :)



Hee komen jullie ook nog?


Ja hoor, ik wil wel maar het is zo hoooog


Joehoe... mag ik ook mee doen?


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Hoi Anke,

Wat geweldig zeg dat Nottie is uitgevlogen en Lilo nu ook nieuwschierig wordt ;D
Wat zijn het toch ook een nieuwschierige aagjes hé, maar lijkt mij heel leuk om dat zo te zien gebeuren allemaal.
Ik heb me slap gelachen om je tekst bij de foto's.... zo zal Nottie zich ook echt voelen hé... zo van: Nou eruit jullie, zo moeilijk is het niet  ;)
Wat een bink!!

En ja... een tweede nestje of niet... is natuurlijk altijd leuk en ik denk ook dat een tweede nestje beter zal gaan dan een eerste, maar ja, je zegt dat ze het zwaar hebben gehad met vijf jongen. Als ik jou was, zou ik bekijken hoe de conditie is van Chico en James en vanuit daar bepalen of ze nog genoeg energie  hebben voor een tweede nestje!

Succes met het nemen van een beslissing! ;D ;D ;D

Kimm

hoi anke,

wat leuk dat nottie is uitgevlogen! geweldig. en wat een super leuke foto's heb je gemaakt.
op naar de 2e ronde?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Anke .....jaaaaaaaa  heel leuke en mooie foto's met de leuke tekst er bij , ik heb wel gelachen hoor !
Zo van , nou , komen jullie nog ?   Hihihi !
Heerlijk om te zien ook hoe de valkjes zo de wijde
wereld in gaan trekken he ! Alles is zo nieuw uit dat blok he  voor hen , echt super stoere valkjes zijn het al , en wat worden ze mooi !  Grtjs Ann



Caroline

Gaaf, Nottie uitgevlogen .... dan worden ze echt groot.  :D

Leuke foto's ook, Beautje is prachtig!!

Wat betreft je beslissing .... in principe is het inderdaad hard werken, 5 jongen, maar .... een tweede nest moeten gezonde ouders makkelijk aan kunnen. Desnoods zou je zelf de touwtjes in handen kunnen nemen en ze maar de helft van de echt eitjes uit laten broeden en de rest verwisselen voor neppertjes.  ;)

Succes met je keuzes.  :D

Fijne zondag!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Anke

Citaat van: Caroline op 13 juli 2008, 11:54:40
Gaaf, Nottie uitgevlogen .... dan worden ze echt groot.  :D

Leuke foto's ook, Beautje is prachtig!!

Wat betreft je beslissing .... in principe is het inderdaad hard werken, 5 jongen, maar .... een tweede nest moeten gezonde ouders makkelijk aan kunnen. Desnoods zou je zelf de touwtjes in handen kunnen nemen en ze maar de helft van de echt eitjes uit laten broeden en de rest verwisselen voor neppertjes.  ;)

Succes met je keuzes.  :D

Fijne zondag!!


Hoi Caroline,
Wat jij zegt, zat ik zelf ook al aan te denken.
In iedergeval geen 5 eitjes meer.
Wat ik nu bedacht heb is het volgende.
Komen er geen eitjes voordat alle grote jongen zijn uitgevlogen, dan haal ik het blok weg, en is er geen 2e ronde.
Legt Chico al eitjes als er nog een jong in het blok zit, dan mag ze er 3 uitbroeden, de rest ga ik vervangen.
Dat lijkt me een mooie tussenweg :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Gefeliciteerd met de eerste uitvlieger.

Ben benieuwd of er een 2de ronde gaat komen hoor.

Groetejs Anja

Anke

Hoi Anja,
Stoer is Nottie he ;D
Chico en James menen het serieus, ze waren net alweer aan het wipwappen ::)
Groetjes Anke

Hallo allemaal,
Ik hoorde net vleugel gewapper uit het blok van B&M komen.
Dus.... heb ik daar aan de binnenkant ook een stokje gemaakt.
Ik heb nu al twee keer een koppie bij de opening gezien :)

Beau hangt zo ongeveer de hele dag uit het blok.
Hij gaat steeds verder hangen. Er komt een moment dat hij er gewoon perongeluk uitduikelt ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Fototijd :)

De jongen van Beauty en Macy
Helaas met kale koppies :'(

Nottie (beetje veraf, maar probeer maar eens scherp te stellen met 1 hand ::) )


Stich


Sonny


De jongen van Chico en James
Ook deze met kale koppies :'(

Beau
Had geen zin meer om in het mandje te zitten en ging de kamer eens ontdekken :)


Lilo


Bertje


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anja

Hoi Anke,

Wat een knapperds allemaal. Zijn net minigiertjes met die kale koppies ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hey Anke , wat een lieve en mooie foto's zijn het en wat een lekkere koppies heb en ze ,  gelukkig komen er  terug veertjes op na de rui he ! Dan hebben ze allemaal mooie en nieuwe veren . Nottie is echt een stoere bink hoor !
Sonny is echt een lief snoetje zo he !
Iets minder hevig dan Nottie ?  Of net hetzelfde ?
Ben echt super benieuwd hoe het gaat zijn als ze hier tussen mijn kanjers zitten he ! Ga je een nieuwe ronde laten met Chico en James ?   Ben benieuwd hoor ! Grtjs Ann 



Anke

Hoi Ann,
De veertjes groeien gelukkig wel weer eerder aan dan na de rui hoor :)

Chico en James mogen een tweede ronde doen als Chico eitjes legt voordat de grote jongen zijn uitgevlogen.
Zijn er geen eitjes als de laatste grote is uitgevlogen, dan haal ik het blok weg, en komt er geen tweede ronde.

Chico en James hebben er zin in hoor, ze zijn flink aan het wipwappen ::)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Anke

Hallo allemaal,
Ga ik net ff bij de valkjes kijken..... zit Nottie weer op het touwdraad voor het blok :o
Wahahah het is dat ik zelf gezien heb dat hij is uitgevlogen ;D

Ik heb helaas niet gezien hoe Nottie daar is gekomen.
Gevlogen, geklommen???
Ik vind het wel heel knap!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

irma

Hoi Anke,

Wat leuk ze zijn bij jou ook bezig met vliegles ;D
Als ik dat bij mij ziet vind ik dat ze het aardig doen, ach ja daar hebben ze ook vleugels voor. ;)

groetjes Irma


Gloria en Lujo