Santpoortsevalkjes ik heb een nieuw boekje geopend.

Gestart door Anke, 2 mei 2007, 10:54:19

« vorige - volgende »

carco

Lief  :-*

Die gaat al snel de wijde wereld verkennen.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Dierenfreackske

Hoi Anke ....wat lief dat Beau komt piepen ook ! Nog even en hij vliegt al he ! Ik ben benieuwd , wat mooi he ! Grtjs Ann. ;D ;D ;D

Wilma1

Eveneen blik de wijde wereld in  ;D Ziet er grappig uit  ;) Als ze eenmaal uitvliegen gaat het zo snel  :)

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Anke

Hallo allemaal,
Met de jongen gaat alles goed, behalve dan dat Chico ineens kuifjes plukt >:( >:(
Verder komen de jongen niks te kort Het viertal van Chico en James zit allemaal rond de 95 gram.

De twee jongen van Beauty en Macy wegen ongeveer 100 gram.
Ook Beauty plukt nog steeds >:( >:(

Ik heb op alle koppies en kuifjes een lekker klodder vaseline gedaan. Het ziet er niet uit, maar hopelijk helpt het wat.

Morgen weer foto's :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ,hoi ....Anke ...haha , vaseline , ja , hopelijk helpt het wel he , maar dat is niet zo erg dat het er niet zo leuk uit ziet , maar dan gaan ze het niet zo lekker meer vinden denk ik , en dan is het gedaan met plukken ....en ze groeien wel weer aan he !  Grtjs Ann

irma

Hoi Anke,

Wat leuk ook jou valkjes gaan de wereld verkennen.
Al duurt het bij mij wel lang ze zitten al 4 dagen met hun lijfje door het gat en denken zullen we....nee toch maar niet. ::)
En dat gepluk daar word ik ook :censuur van.

groetjes Irma :)

Gloria en Lujo

*Manon*

Nieuw soort gel Anke, ben benieuwd hoe stoer of dat staat  :)

Wilma1

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Dierenfreackske

Hallo Anke ...hoe is het met de donsjes ? Wat leuk dat Nottie ook al kwam piepen hoor !
Hoe is het met Altje ? Ik vind het super dat ie mee naar hier komt met Nottie en Luna , haha ! Grtjs Ann ;D

•=Bonnie=•

jeeeemig wat gaat dat toch hard he...  :o

Anja

Hoi Anke,

|Ik kom ook weer even piepen.

Die Beau..............wat leuk zeg heb er van genoten.

Jammer dat de ouders zo plukken maar 1 troost......de veertjes groeien weer aan.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi ...Anke ...hoe is het daar met de donsjes ?
Ik hoop dat ze met de gel aan hun kuif een beetje minder geplukt worden he !
Ik ben al benieuwd naar de naam voor Aaltje , zet je msn eens aan , of je bent er niet ?  Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Het gaat hier allemaal goed :)
Kleine Beau heeft meerdere keren lange tijd door het "raam"naar buiten zitten kijken
Maar naar buiten springen is nog veeeel te eng :)

Helaas geen foto's vandaag. De batterij was leeg en ik was vergeten de stekker van de oplader in het stopcontact te doen :-[
Dus de reserve batterijen waren ook niet opgeladen.....
Morgen weer een nieuwe poging ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi  Anke ....he, geen foto's ,  ?? :P :P  jammer Anke ...
de volgende keer niet vergeten batterijen op te laden he meiss !Grtjs  ;D ;D ;D knuffie aan Aaltje en Nottie maar ook aan de andere hoor ! Ze zijn zooooooooo lief ! Grtjs Ann

Anke

Hallo allemaal,
Nottie heeft de grote stap gewaagd en is de wijde wereld in gesprongen ;D
Stoer zit hij op de bodem van de voliere en stapt rond alsof de wereld van hem is :)
Ik heb hem zelfs al met de trosgierst bezig gezien.
Pa voert Nottie op de grond gewoon verder.

Ook Lilo (abino) heeft vandaag voor het eerst in het uitvlieggat gezeten.
Als er 1 valkje over de dam is....

Chico en James wipwappen weer :o
Blijkbaar vinden ze het tijd voor een nieuwe ronde nu het eerste jong is uitgevlogen.
Ik twijfel nog of ze een tweede ronde mogen doen.
Ze hebben namelijk wel erg hard moeten werken met 5 jongen.
Maarja.... ze krijgen ook wel erg mooie jongen :)
Het voordeel is wel dat alle jongen uitgevlogen zullen zijn als de eerste eitjes uitkomen.
Wat zouden jullie doen?

Aaltje en Stich zitten nog veilig in hun blok en lijken er niet aan te denken om eens naar buiten te kijken
Nu zitten zij ook wel wat lager en er is geen "trappetje" naar het invlieggat.
Bovendien zit Macy vrijwel de hele dag in het blok op haar nepeieren te broeden.

Groetjes Anke