5 juni 2024, 20:41:01

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Monky

Hi Ivana,

Wat ontzettend erg  :'(
Ik hoop heel erg dat je jouw Dizzy weer terug vind... maar ik weet ook dat de kans heel klein is.

Beschuldig jezelf niet van een slecht baasje zijn. Niemand is perfect en we maken allemaal wel eens fouten (helaas). Dat is wat ons mens maakt.

Heel veel sterkte de komenden tijd.
Ik heb wat foto's van Yaro en Yara geplaatst. Misschien brengt dat weer een kleine glimlag op je gezicht  :)

Liefs,
Monique

Mara

Hoi Ivy

Ow wat erg meid. Maar ga jezelf nu niet beschuldigen van slecht baasje zijn of zo.....

Ik hoop dat je Dizzy gauw terug vindt.

Ik denk aan je.

mara

Anke

Hoi Ivana,
Oh wat naar dat Dizzy is weggevlogen :'( :'( :'(
Ik sluit mij aan bij de vorige sprekers, jij bent een heel goed baasje!!
Ongelukjes gebeuren en daar kan je niks meer aan veranderen.
Je leert ervan en zal nu zorgen dat je niet weer in dezelfde situatie terecht komt.

Ik duim heel hard voor je dat Dizzy weer bij je terugkomt.
Het geluk is dat het mooi weer is.
Ramen staan open, misschien vliegt hij ergen naar binnen.
Heel veel sterkte!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

sandy

ik hope dat jij ook dizzy vind

dank zij jou krijg ik hope terug bedankt voor alles
ik ga haar straks ophalen ik ben even de kluts kwijt maar ik ben heel blij

Caroline

Heel veel sterkte met het terug vinden naar je Dizzy .... 't is wat, .... zoek je je eigen valkje, vindt je het valkje van Sandy terug.  ::)

Hopelijk wordt ook jouw Dizzy netje naar de Dierenbescherming gebracht.

Ik duim voor je, en meis .... niet aan je zelf twijfelen hoor!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Kaatje

Hoi Ivana,

Afschuwelijk wat je overkomen is, door jouw bericht in Sandy haar boekje ben ik hier terecht gekomen ! Ook ben ik bij het begin begonnen en lees gewoon elke dag wat bladzijdes ! Ik ben erg onder de indruk van je intro en je hebt ook echt prachtige foto's van je koppels !

Meid, ik hoop werkelijk dat Dizzy ook gevonden wordt, het is gelukkig aangenaam buiten .... eerlijk gezegd heb ik goede hoop dat Dizzy ook gevonden wordt, probeer je hier aan vast te houden !

Oja, één ding wil ik nog even kwijt en dat is dat ik heel zeker weet dat je een superbaasje bent, twijfel hier alsjeblieft niet aan, hopelijk helpt de lokvogel, mijn duimen draaien !!

Knuffel, Karin

Kimm

hoi ivy,

ik las net dat hope terug is, nou ik hoop voor jou dat je dizzy ook terug vind. dat zou ik zo geweldig voor je vinden!
geef de moed nog niet op, het kan nog. meid ik duim voor je hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerda

Lieve Ivana,

Je weet al wat ik ga zeggen, en dat is: niet aan jezelf twijfelen. Iedereen weet dat je een goed baasje bent!

We blijven duimen voor Dizzy!

Hopenlijk is Dizzy snel terug en kun je aan het gelukkige deel van 2008 beginnen!!

Liefs, Gerda

Saar

Heb je al wat vernomen van Dizzy???

Ivy

Helaas helemaal niets. Ik zag ook vanochtend dat veel van mijn briefjes al weggehaald zijn... mensen kunnen niet afblijven...  >:(
Maar fijn, ik heb genoeg geprint en ga ze gewoon terug plakken.




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Agnes

Gut Ivana,

Wat balen!

Niet aan jezelf twijfelen: een ongeluk zit inderdaad in een klein hoekje.....in dit geval achter het gordijn ;)

Het is me vorig jaar ook overkomen.
Doordat de hond de kamerdeur opendeed, vloog Peppie de kamer uit... zo door de gang naar buiten.

Had ik maar een hordeur moeten plaatsen :-\

Hopelijk krijg je Dizzy terug :-*

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Hermien

Tja,.....hum....dan hèb je een hordeur en vliegt er een valkje tegenaan, komt vervolgens met zijn nagels in het gaas vast te zitten, begint wild te fladderen waardoor de hordeur los schiet, de vogel los schiet en dan is -ie nóg foetsie! Dat gebeurde vorig jaar voor Pinksteren met mijn Gompie! Dus, ongelukken en gevaren blijven er gewoon bestaan hoor. Al doe je er álles aan om dit te voorkomen. Enige oplossing zou zijn dat je je valkjes dus gewoon nóóit meer uit de volière haalt. Tja, dáár heb ik ze niet voor.

Monky

Hi Ivana,

Nog niks van Dizzy gehoord, hè?

Ik wilde je even zeggen dat Yaro de bouwvakkersfluitje in zijn hoofd heeft zitten  ;D Hij komt dat zo dicht mogelijk bij me tegen de tralies aan zitten en fluit het op de mooiste manier... de bouwvakkers zouden er jaloers op zijn  :D

Groetjes,
Monky

Rianne

Ach, wat lees ik nu? :o Wat erg Ivana... Ik hoop dat men de briefjes niet heeft weggegooid, er zal vast wel een deel zijn wat er iets mee doet, hoop ik.
Ik hoop dat je Dizzy weer gauw terugkrijgt, het mooie weer vergroot zijn overlevingskans, en de kans weer gevonden te worden. Ik duim met iedereen mee!