2 augustus 2025, 16:50:45

Mijn schatkamer

Gestart door Ivy, 25 april 2007, 14:06:34

« vorige - volgende »

Mandy

Wat jammer dat je nog niks van Dizzy hebt vernomen. :-\
Wel goed dat Hope terug is gevonden! :D
En vervelend dat die briefjes weg zijn, misschien zijn het gewoon baldadige kinderen geweest joh. Gewoon terug ophangen en wie weet, duim nog hard mee hoor. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Ivy

Tja... ik weet wel wat met de briefjes gebeurt. Gisteren ben ik de hele dag gebeld door zo'n rotjog, die zei dat ie hem gevonden heeft. Ik helemaal blij, maar al gauw kwam ik achter dat hij grapjes maakte. Hij heeft me in totaal echt iets van 10 keer gebeld... zijn moeder geeft hem te veel beltegoed denk ik.  ::)

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Caroline

Wat een  :censuur jong.  :( :-\
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Jeetje zeg, wat een etterbak!! Daar zit je nou helemaal niet op te wachten.... Ik blijf doorduimen voor je hoor!

Liefs, Sanna

Kaatje

Hoi Ivana,

Wat een ontzettende waardeloze grap heeft dit kind met je uitgehaald .... de opvoeding die sommige ouders geven, grrrr ik kan er echt boos om worden !

Ik hoop werkelijk dat Dizzy alsnog snel gevonden wordt en er in ieder geval niet meer onnodig opgebeld gaat worden, want ze weten niet eens wat er op dat moment bij iemand omgaat  :(

Ik blijf voor je duimen en houd moed !!

Groetjes, Karin

Anja

Wat een  :censuur streek zeg. Dan denk je yes ze is terecht en dan blijkt het een grap te zijn.
:censuur  :censuur  :censuur

Hoop dat je haar snel terug vind. Sterkte meid.

Groetjes Anja

aad

hoi Ivana

Ik wist niet eens dat je een nieuw dagboekje was begonnen  :-\
*schaam*
En ik hoorde zojuist pas van je dat Dizzy de kuierlatten heeft genomen !
Hoop dat hij nog terug komt,maar neem je zelf niets kwalijks he .. :-\

Dikke :-* aad

Ivy

Hoi jongens!
Bedankt voor jullie berichten... Ik kan er mee omgaan (ben al dertig hehe), maar het is natuurlijk niet leuk... Gelukkig was ik er al snel achter dat het om een geintje gaat. 

Aadjuh, ik heb geen nieuwe boekje hoor, alleen heb ik de naam veranderd. Maar dat geeft ook niet.

Ik heb thuis wel een andere vondelingetje... Een vriendin van mij kreeg van haar buurvrouw een grasparkietje die ze in de tuin heeft gevangen. Die is nu bij mij, want bij Aleandra was het een beetje te druk... Niemand heeft zich gemeld, het beestje staat al twee weken op amivedi. Ze stond op het punt hem naar dierenambulance te brengen maar dat vind ik ook een beetje zielig dus hij blijft eerst een tijdje hier en als niemand zich meldt dan zal ik hem weer proberen te plaatsen. Hij lijkt heel erg op Buffy hehe, alleen is het dus een mannetje.
Zo vliegt er eentje weg en eentje aan... Tja.

Ik ga nu even van de zon genieten... het weer is schitterend, dus ik hoop dat Dizzy nog leeft. De hoop zakt natuurlijk al... het is alweer een week geleden dus de kans dat hij nog bij me terug komt is minimaal. Maar wie weet.

Groetjes,
Ivana

Hermien

Ik leef met je mee hoor. Maar ja, heb blijven natuurlijk toch dieren hè? Die gaan op hun instinct te werk en niet af op de vertrouwde luchtjes van thuis. Toch blijf ik duimen dat  hij er vandaag of morgen ineens weer is!
Sterkte!

Sanna

Arme Ivana, je vindt wel vogeltjes... alleen niet die van jou :-\.
Maar het feit dat je niks meer van Dizzy hoort wil niet zeggen dat hij het niet overleefd heeft hoor! Als hij zich heeft kunnen aansluiten bij een groep wilde vogels kan hij daar ook gewoon oud worden. Denk maar eens aan de kolonie's agaatjes, halsbandparkieten en weet ik wat nog meer die vrolijk in het Vondelpark leven. En volgens mij zit daar ook een stel ara's al jaren te broeden. Vooral met die goede weer heeft Dizzy uitstekende kansen buiten. Maar het allerleukste zou natuurlijk gewoon zijn dat hij uiteindelijk weer bij jou terecht komt. Geef de moed niet op, je weet nooit hoe een balletje rolt.

Liefs, Sanna
:-*

Lisa

Hoi Ivy,

He wat een  :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur :censuur kind zeg. Dat zijn echt geen leuke grapjes iemand blij maken om niks :'(

Hopelijk vind je je lieve Dizzy nog :-*

Liefs Lisa

Kimm

hoi ivy,

ik wil nog even zeggen dat ik nog steeds voor je duim hoor, ook al is het een week geleden. meid je weet maar nooit en geef de hoop nog steeds niet op.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Ivy

Hoi!
Tijd voor een kleine update...
Van Dizzy helaas geen nieuws... Ik heb nu ook nog advertentie in de krant laten plaatsen in de hoop dat iemand hem toch heeft zitten, maar ik heb de hoop wel al een beetje opgegeven.

Vanmiddag kwam ik thuis, was ik nog eentje kwijt. Ik schrok me dood! Ik tellen, kon Leia nergens vinden. Maar goed, haar achtergrond kennende ging ik even alle donkere hoekjes bekijken, ja hoor... zat ze onder de kachel helemaal in een hoekje met een ei naast d'r. Kan ook niet anders met legbatterij moeder. Was ik de hele tijd nog eierloos, zelfs Nicky en Makker hebben nog niks geproduceerd, gaat zij zelf lekker een broedplek zoeken. Ze heeft niet eens een partner! Ws heeft ze wel met Sammy stout zitten doen.
Tja, ze moeten nu allemaal nog even geduld hebben, maar de nieuwe schatkamer komt er al aan! Ik krijg morgen mijn sleutels en dan ga ik zo snel mogelijk het appartementje opknappen en verhuizen. De voggies krijgen weer een eigen kamertje, ook al wel een tikkie kleiner, maar met een raam die wel normaal open kan... Het zijn schuiframen en ik wil aan de buitenkant gaas bevestigen, zodat ik in de zomer het raam helemaal open kan zetten zonder risico's. Zal ook erg lekker zijn voor ze de hele appartement is op het zuiden, dus hele middag zon - erg heet in de zomer met gesloten ramen.

Als we helemaal verhuisd zijn, dan pas mogen ze eventueel een rondje doen.

Het grasje is alweer herplaatst, krijg binnenkort een vriendinnetje.
En we hebben weer drie logeetjes, mijn twee ex-babies Binky en Bobby samen met hun vriendinnetje Bonnie zijn weer op visite voor drie weekjes.

Ik heb even geen nieuwe foto's, maar als we straks verhuisd zijn zal ik veel meer tijd hebben voor het forum en voor foto's, dus jullie geduld voor nu wordt later zeker beloond!

Groetjes,
Ivana en de schatjes

aad

;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
Ja precies mams  ;D ;D ;D ;D

En Ivana .. ik had nog geen Luuk ..... was er ook een ei ineens  :P
Dus misschien een loos ei  8)

Groetjes aad

Monky

Hi Ivana,

Fijn dat je alles een beetje op de rail weet te zetten.
Jammer dat je van Dizzy niets gehoord heb. Maar de kans is vaak ook klein. Ik hoop voor je dat ze bij een goed baasje is terecht gekomen.

Fijn trouwens dat het gelukt is met je appartementje. Wanneer wilde je gaan verhuizen?

Succes met het opknappen van je huisje en met het verhuizen.

Groetjes,
Monique