4 augustus 2025, 08:09:49

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Mara

Hoi Inge

Spannend hoor...al zenuwachtig?

Mara

Romy

Hoi Inge

Zoveel aankopen  :o Dat wordt inderdaad moeilijk kiezen wat je kan aantrekken  ;D
Alvast heel veel succes vandaag!

Groetjes
Romy

Inge88

Hey Anja, Mara & Romy,

De film gaat dus niet door vanavond.  :-\ Hij smste vanmorgen dat hij gezakt is voor zijn rijexamen en dat hij ook nog eens te horen heeft gekregen dat zijn ogen zijn verslechterd en hij dus een bril moet voor het autorijden. Eerst zei hij dat hij niet met dit rotweer naar de film wilde (30 minuutjes fietsen voor hem) maar later kreeg ik dus een sms dat hij me moest teleurstellen, omdat hij gewoon even nergens zin in heeft momenteel. En ja teleurgesteld ben ik wel. Snap hem ook niet goed meer hoor... dan is een date toch juist een opkikker. Afgelopen zondag had hij ook al afgezegd omdat hij "stress had". Als ik hem dan vraag of hij uberhaupt nog wel wil afspreken ofzo, krijg ik het antwoord: natuurlijk! en dat zeg ik toch niet?
Vaag...
En ik ga heel erg off-topic.

Paddy & Indy zijn echt onwijs actief nu. Ze zijn aan het klimmen, spelen en knabbelen. Paddy heeft vanmorgen mee gedoucht, Indy mag een volgende keer.
Erg grappig was te zien hoe Paddy & Indy een touw dat aan de buitenkant van de kooi hangt naar binnen trokken  :P

Anja

Hoi Inge,

Erg jammer dat het niet door gaat. Ik zou er vraagtekens bij plaatsen maar ik zou hem nog wel 1 kans geven.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Inge

Ik sluit me bij Anja aan. Vervelend zeg, die teleurstelling van het afzeggen. Je zou inderdaad zeggen, dan is een date toch een opkikker.

Mara

Inge88

Hi Anja en Mara,

Ik snap het ook niet, maar ik krijg nu al meerdere smsjes dat hij zich nogal down voelt, maar dat dit niet komt door het autorijden, maar door veel meer... en nee hij wil er niet over praten  ::) En hij wilde even rust. Nou die rust kan hij krijgen. Ik laat niet meer van me horen voor hij dat doet in elk geval.

Mara

Hoi Inge

Ik zou inderdaad zeggen, laat hem zich melden. Zo heb ik ook iemand die mij heel erg aardig vond maar ik heb al heel lang niets meer van hem gehoord, heb op mijn sms'jes niets terug gehoord. Dus nu heb ik zoiets van, meld jij je eerst maar.....

Ik hoop dat hij gauw iets laat horen over het hoe en waarom.

Mara

Romy

Hoi Inge

Het klinkt inderdaad allemaal een beetje vreemd van die jongen... Ik zou reageren net als Anja en Mara denk ik. Gewoon afwachten en er zelf niks meer van verwachten, zo word je niet teleurgesteld.

Fijn zeg dat Paddy met je gedouchet heeft!
En dat ze beide zo actief zijn, zal zeker te maken hebben met het feit dat ze zich heel goed voelen bij jou op de kamer!

Groetjes
Romy

Bello

Hoi Inge,

?? Nou meid dan niet, laat hij de volgende zet maar zetten, doe lekker zelf niets hoor.

Geniet maar van je "vrije" leventje.

Een jongen of man moet je nooit achterna lopen, laat hun het werk ook maar eens doen (is in de natuur ook dus.....).

iedereen heeft goede en slechte momenten, maar smoesjes verzinnen no thank you!! rechtuit zijn is veel belangrijker.

Dorothé

ps Fijn dat het goed gaat met Paddy en Indy ;D
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Inge88

Hi Caroline,

Ja het is rustig hier  :P
Weet ook soms echt niet meer wat te schrijven.
Maarrrr...
Paddy en Indy, jeetje wat een actievelingen de laatste tijd zeg. Ze vliegen heel veel en ze blijven me bezig houden als ze eruit zijn. Want ze vliegen constant op de hanglampen en plankjes waar ze dus NIET op mogen. Iemand een tip om ze dat af te leren?
En volgens mij zag ik gisteren dat Paddy een poging deed om op Indy te gaan zitten! Dat lukte hem ook, maar hij viel er al gauw af  ::) Maar volgens mij vond Indy het ook niet echt prettig ofzo  :-X

Het bussen gaat erg goed. Ze zijn dan erg rustig en maken praktisch geen geluid. Kreeg laatst al een opmerking van een vrouw: "wat zijn ze rustig! Toen ik vroeger van die beesten had, konden ze hun kop niet houden"  ::)
Zodra ze dan ook weer uit hun vervoersbox mogen, gaan ze echt heel hard vliegen en schreeuwen en na een paar minuten keert de rust weer terug...  :P

Romy

Hoi Inge

Fijn dat alles goed gaat! Vooral op de bus, want dat was toch even afwachten he.

Ik zou echt niet weten hoe je een valkje kan afleren om ergens op te gaan zitten... Ik vrees dat er niks anders op zit om alles valkjes-vriendelijk te maken...

Bevalt je grote kamer je nog steeds?

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Inge,

Fijn te lezen dat het goed gaat. Hihihihihihihihihi die Paddy.................maar aldoende leert men ;D ;D ;D

Net als Romy denk ik dat het moeilijk is om ze dat af te leren.

Groetjes Anja

Lin

Jammer dat de liefde niet zo loopt. Ik wil dat ook wel doen met de valkjes hier douchen maar wordt geen succes denk ik. Riepen ze niet naar elkaar dat ze uit elkaar waren of waren ze samen bij de douche? Ik zat er net aan te denken zou Paddy al pogingen doen bij Indy. Ik zie namelijk eros en Grisha al en nu ook Golde met een ei... :D Maar ja Tinco moet ook nog steeds en Indy is nog jong. Hoe oud is Indy?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Hi Linda,

Achja, niks aan te doen... het komt wel weer, hoop ik  ::)

Ik heb na Paddy 1x mee te hebben genomen onder de douche hier in Leeuwarden, niet meer met ze gedoucht... het werkt ook niet echt. Indy riep (lees: schreeuwde) wel om Paddy, maar andersom niet  :P
Indy is van 26 Maart, dus ze is straks 8 maanden oud. Paddy is al 9 maanden oud. Paddy heeft trouwens verder geen pogingen meer gedaan.