4 augustus 2025, 00:24:54

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Lin

En als ze samen mee gaan odner de douche dan kan je Indy op de stang zetten van het gordijn misschien?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

Dat zou op zich wel kunnen, maar ik vind het niet helemaal veilig....  :-\ De verlichting aan het plafond is namelijk niet beschermd met een kap oid... dus stel dat ze daar tegenaan vliegen...

Inge88

Zo, is alweer een tijdje geleden. Ik schaam me ook dood dat ik zo weinig nog hier ben. Ik lees nog wel hoor, ik reageer alleen heel weinig.

Paddy en Indy doen het goed... het gaat gewoon z'n gangetje. Ik heb laatst een bestelling gedaan bij valkparkiet.net en daar ook dunne wilgentakjes besteld, hier zijn ze echt dol op... lekker slopen!

Paddy en Indy kroelen elkaar nog steeds niet.. gaat het nog komen, ik betwijfel het. Wel jammer...
Paddy heeft geen wip-pogingen meer gedaan bij Indy...

Afgelopen zondag toen ik weer naar mn kamer ging, begon Paddy in de bus opeens heel agressief te doen naar Indy... ik merkte al dat hij zich wat macho ging gedragen en overal op zat te tikken, maar toen haalde hij opeens een paar keer uit naar Indy, dus werd er in de box opeens heel hard heen en weer gelopen. Ik schrok me kapot... gelukkig stopte Paddy er al snel weer mee en keerde de rust terug.

Indy:

Paddy en ik: (Indy wilde uiteraard niet met mij op de foto)

Anja

Hoi Inge,

Schaam je diep hoor ;D ;D ;D
Nee hoor grapje.

Wat is dat nu opeens? Machogedrag. Je zult idd wel geschrokken zijn.

Leuke foto's van je birdies en jezelf natuurlijk.
Een gezicht bij je naam das wel fijn.

Groetjes Anja

Rianne

Hoi Inge,

wie weet wat er gebeurd als je een blok bij Paddy en Indy hangt. Hoe oud zijn ze eigenlijk? :)
Ik heb een koppel wat wel paart en bevruchte eieren legt, maar nooit kroelt. Liefde is raar ;D

Inge88

Hi Anja,

Ik ga direct je boekje lezen  :P

Hi Rianne,

Paddy is nu 9,5 maand en Indy 8 maanden... Als ik een blok zou ophangen en er zouden straks eitjes komen enzo... dan heb ik straks jonkies op mijn kamer. Dat lijkt me niet helemaal ideaal. Ik wil dus eigenlijk wachten tot na mijn studie... dat duurt dus nog 1,5 jaar. Maar wie weet eerder...

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Romy

Hoi Inge

Je hoeft je helemaal niet te schamen hoor! Voel je vrij om te schrijven en te lezen  :)

Fijn dat het goed gaat met Paddy en Indy. Het is wel een beetje jammer dat ze niet samen kroelen, maar ze komen anders toch wel overeen he?
Wel een beetje vreemd dat Paddy ineens zo agressief deed  :o Gelukkig duurde het niet lang!

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Heykes ....leuke foto's en die van jou met Paddy is supergaaf hoor !!! Wat kruipt ie lekker dicht tegen jou aan zeg !!!
Grtjs

Inge88

Hey,

Bedankt!

Paddy en Indy hebben van de week weer een poging gedaan. Nu zag ik Indy ook duidelijk kippetje zitten... maar uiteraard mislukte het weer, Paddy kwam er niet op haha.

Ze zitten nu nog vaker ook op de kast en lampen, waar ik ze dus niet wil hebben. Het lijkt wel of ze het erom doen dat ik dan achter ze aan "ksssttt".

Verder hebben ze nog steeds helemaal geen problemen met het reizen denk ik. Want als ik ze er thuis of hier uithaal dan weten ze gelijk waar ze zijn en vliegen gelijk naar hun vaste plekjes.

Leeuwarden bevalt mij echt goed om te wonen  ;D

Romy

Hoi Inge

Fijn dat Paddy en Indy al gewend zijn aan het reizen! Met Flupke heb ik daar ook nooit problemen mee gehad.

En dat ze zitten waar ze niet mogen... Jah, daar heeft Flupke ook iets van mee  ::) Blijkbaar is het verbodene toch heel verleidelijk  ;D

Groetjes
Romy

Anja

Hoi Inge,

We wensen jou - en hen die jou omringen
het allerbeste voor het nieuwe jaar
geluk in grote en in kleine dingen
maar bovenal: gelukkig met elkaar!

Caroline

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
Hele fijne feestdagen!!

Liefs van Ed, Caroline, Sanne,
Thomas, Jasper en Sophy.
°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Wilma1

OH OH  ::) ... IK MOET OMHOOG  :P

ZO  :D ... IK ZIT  ;)

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda

Hoi Inge

Liefs, Gerda