## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Monky

Ah... je gaat Cartier waarschijnlijk ophalen... Kan ik met jou mee ???  ;D Nee hoor... ik ga wel een andere keer  :P

Dat duur dus niet zo heel lang meer... overmorgen om precies te zijn  ;D Gaaf hoor. Ik hoop dat je de tijd kan vinden om wat kiekjes te plaatsen van je nieuwe aanwinst  :D

Enne... als je er vrijdag bent, zou je dan Dara een knuffeltje van mij willen geven?

Ook jij weer in de voorbereidingen voor de kweek... spannend allemaal hoor. Het vorig seizoen had je schitterende jongen... ik verwacht dit jaar niet anders  :D

Ik zat trouwens te denken .... misschien heeft Zowie de stembanden van Pablo gekaapt... heb beestje wil zijn koppie echt niet dicht houden 's avonds... Hij doet de zang ook na van de andere mannetjes... dus je krijgt eerst een echo effect en later gaat het in canon  ::) ;D Maar het blijft een schatje  :-*

Veel plezier alvast met de voorbereidingen  :D

Groetjes,
Monky

*Manon*

Hoi Caroline,

Spannend hoor dat je Cartier op gaat halen... het is ook een erg mooie valk!
Is het een jong of is ie al wat ouder?

En wat leuk om te lezen dat je de kweek weer aan het voorbereiden bent... tja.. dat zullen ongetwijfeld weer erg mooie valkjes uitkomen.... ik hou het wel in de gaten, want ik ben helemaal op dreef nu... hahahahha  ;D

Groetjes Manon :-*

Caroline



Even hier wat antwoordjes geven.  ;)

Ik heb min of meer besloten om maar gewoon door te gaan met mijn dagboekje. Eigenlijk heb ik toch geen tijd om een nieuwe te beginnen, aangezien ik deze altijd van te voren al voorbereid om een leuke inleiding te maken.  ;)
Op dit moment ben ik nog steeds aan het doorbladeren in alle dagboekjes hier om alle achterstand in te halen en ze echt allemaal lezen gaat niet eens.  ::)

Misschien maak ik wel een keer een update, en plaats de link als aanvulling op de eerste bladzijde. Op die manier kan iedereen lezen hoe het 1 okt. 2006 hier was en hoe de situatie hier nu is. Misschien ook een leuk idee en .... ze kunnen als ze willen ook nog terug gaan naar mijn eerste dagboekje wat ik 1 okt. 2005 gestart ben.  :D

Maar .... bedankt allemaal voor het meedenken.  :D

°°°°°°°°°°°°°°

Cartier!!!!

In principe zou ik Cartier morgenmiddag na schooltijd (half 4 aanrijden) op gaan halen met het hele gezinnetje. Alleen .... ik kreeg vanmorgen een berichtje van Jan, de man van Kirsten, dat Kirsten al vanaf maandag ziek op bed ligt.  :-\ Erg vervelend voor Kirsten dus, zeker als moeder van 2 kindjes komt het nooit uit om ziek te zijn.

We hebben nu afgesproken dat ik Kirsten morgenochtend eventjes bel om te kijken of het verstandig is dat we morgen komen of dat we beter een andere dag af kunnen spreken, zowel voor Kirsten als natuurlijk voor ons. Ik weet niet wat ze precies heeft maar wil ook geen risico's lopen met onze kindjes. Sanne is van de week alweer verkouden uit school gekomen, ging net goed  :-\ , ook Thomas snotterd al iets en gisteren nieste Sophy enkele keren en hoeste 1 x.  :-X Voor de laatste wil ik eigenlijk "gezond" houden, a.s. dinsdagochtend krijgt ze namelijk haar eerste prikje en als ze ziek is krijgt ze die niet.  :-\

Dus .... Cartier komt bijna .... maar wanneer .... ik hou jullie op de hoogte.  :D

Groetjes van Caroline

PS. Manon, Cartier is nog jong hoor, geboren 14 augustus (dacht ik), dus nu 11 weken. Zij is door Kirsten tam gemaakt voor me, is al lang zelfstandig en zit bij haar in huis. I.v.m. mijn gordelroos is zij langer bij Kirsten gebleven dan normaal, daarna waren hier de kindjes grieperig, toen werd Demi, het dochtertje van Kirsten, geopereerd aan neus en keel aan amandelen en nu is Kirsten ziek.

Maar nu komt hij/zij bijna thuis, het geslacht weet ik nog niet, Kirsten heeft een voorgevoel dat het een popje is, we zullen zien. Als het een ventje is zal Cartier zijn pareltjes gaan verliezen.  :'(
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Hoi Caroline

Wat jammer dat Kirsten ziek is, natuurlijk voor haarzelf maar ook voor jou. Ik snap wel wat je bedoeld en het heerst nu echt heel erg. Ik heb ondertussen ook alweer voor de tweede keer binnen een paar weken een verkoudheid.

Ik ben benieuwd wanneer je Cartier mag gaan halen.

Mara

*Manon*

Hoi Caroline,

Jammer joh dat er zoveel dingen tussendoor komen voordat jullie Cartier in jullie huis kunnen opnemen!
Maar goed, wat in het vat zit verzuurd niet hé!
Maar het is toch wel moeilijk om zo lang te wachten.
Ik hoop dat het wachten niet lang meer duurt en dat Cartier snel bij jullie is.

Groetjes Manon

Anja

Hoi Caroline,

Jammer als het morgen niet door zou gaan maar idd geen risico lopen met je kids.

We gaan duimen dat Cartier snel naar jullie toe mag.

Groetjes Anja

Bello

Hoi Caroline

We moeten dan maar ff rustig wachten totdat Cartier naar huis komt.

Ja maar hij/ zij komt er wel hoor.

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Caroline,

Ach, het zal niet lang meer duren. en als ik jou was zou ik ook zeker geen onnodig risico lopen...
Hopelijk, ook voor haarzelf, is ze morgen lekker een stuk opgeknapt.

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

•=Bonnie=•

Ik mag binnenkort ook naar Kirsten om de broer van Cartier te halen :) Ik wacht nog even tot het jong dat ze bij mij gereserveerd heeft helemaal zelfstandig is, neem ik die meteen mee :)

Rianne

Pfff... Wat een toestand met al die zieken! Ik hoop dat jullie gauw een datum en tijd af kunnen spreken. :) Je hebt Cartier al een hele tijd niet in het echt gezien zeker? Of heb je die helemaal nog niet 'live' gezien?

carco

Hé ik zie dat het toch door gaat vandaag :D
Eindelijk dan kan je je droom ophalen.
doe ze de hartelijke groetjes van me.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




*Petra*



Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Rianne

Ben ik nu zo in de war? Ik dacht dat jullie gisteren om half 4 Cartier zouden halen maar is dat dan toch vandaag? Dat zou wel gaaf zijn! :D

*Manon*

Hey Caroline,

Gaat het dan toch gebeuren vanmiddag!
Super zeg!
Heel veel plezier bij het ophalen van Cartier en geniet er maar lekker van dat jullie hem/haar eindelijk bij jullie thuis hebben!

Groetjes Manon

Monky

Hi Caroline,

Veel plezier vanmiddag en doe Kirsten maar de groetjes van mij  :D En vergeet niet Dara een kroel van mij te geven  :D

Groetjes,
Monky