## Binky's friends deel 2. ## ** 01-10-2006 t/m 01-10-2008 **

Gestart door Caroline, 1 oktober 2006, 00:01:44

« vorige - volgende »

Anja

Helemaal mee eens Yvon.
Ik zou gewoon lekker doorgaan met dit dagboekje.

Groetjes Anja

Gerda

Hoi Caroline,

Wat een geweldige fotoserie!

Wat een grappig gezicht die kleurverandering van Spongebob. Het lijkt net of de ontbrekende geelfactor op zijn lijfje er later toch gekomen is, dus nu blauw+geel=groen.

Je kunt toch ook een nieuw dagboekje beginnen als Cartier bij jullie is?
Je kunt meteen deze fotoserie als intro gebruiken  ;D ;D

Maar van mij hoef je geen nieuw dagboekje te beginnen. Ik heb alles hier bijgehouden  ;)
Tot en met het liefste kleine vogeltje Sophy!

Liefs, Gerda

*Esther*

Hahaha Caroline,

Een nieuw dagboek beginnen..... en je had toch niks te doen. :o

Maar er zijn de laatste tijd wel veel nieuwe leden bijgekomen dus wat dat betrefd...

Anders begin je toch een nieuwe als je met de kweek begint?

gr Esther

Anke

Hoi Caroline,
Leuk toch zo'n groot dagboekje :)
Nu kan je nog eens leuk terugkijken. Enne het kost je geen extra tijd om jezelf, je gezin en je dierentuin voor te stellen ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Caroline

Gewoon doorgaan met dit boekje, gezellig toch!

En ik denk inderdaad dat je grasje haar babyjurk nog aan had. Pipo is ook heel erg veranderd sinds dat hij volwassen is qua kleur hoor.

Mara

Wilma1

De "voedertijden" van je bijzondere vogeltje zijn wel zeer speciaal om te doen en geniet daar maar héél lang van, voor je het weet, doet ze het zelfstandig!  ;)

Wat een beautiful up date....  :D schitterend!

Tja en veel stofzuigen en afstoffen, dat deed ik ook, volgens mij zaten de stofzuiger, zwabber en stofdoek aan me vastgeplak  ::) want ik leek er de hele dag mee rond te lopen  ;D  :P maar ja dát weet je met dieren en zeker met vogels!

Het is een trots voor jezelf, dat je aan anderen kunt laten zien, dat je met veel vogels geen zootje in je huis hoeft te hebben  :D ;)
:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

ManjaV

Hoi Caroline,

Ik heb echt genoten van de foto's die je er nog bij geplaatst hebt.
Die foto van Unique en Fleur is echt heel leuk en grappig om te zien.
En wat is Kouros toch een mooi valkje.  :-* :-*

Wat mij betreft kun je dit dagboekje ook gewoon aanhouden hoor. ;)
Ik weet alles nog en volg het ook heel graag.

En dat stofzuigen he. Ik herken mij wel in jouw verhaal. Ik pak ook zeker twee keer per dag de stofzuiger. ;D En ook de stoffer en blik komt er aan te pas.

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Peggy

Hoi Caroline,  hè hè ben ook weer bijgelezen  ;D  wat een update zeg,  geweldig! Je hebt weer vele hele mooie foto's geplaatst. Cartier ;  in één woord ; prachtig!
maar ook je andere valkjes;  het zijn één voor één allemaal plaatjes. Daar mag je terecht heel trots op zijn  :D
En ja dat je valkjes door alle drukte enzo minder tam zijn geworden is heel herkenbaar hoor..ik merk dat ik ook niet zoveel tijd heb om ze echt tam te maken dan toen met Nikkie maar zoals je zelf ook al zegt;  ik geniet ook enorm van ze als ze gewoon hun ding doen.  Belle is trouwens wel erg tam,  je mag haar bijna altijd kroelen maar als ze los is,is ze toch het liefste bij haar soortgenootjes.  Nikkie vloog  altijd meteen naar mij toe maar dat doen deze valkjes helemaal niet en dat is ook niet erg.  ze zien er gelukkig uit en ik geniet heel erg van ze.  en ik krijg ze allevier zonder problemen weer terug in de kooi  ;D
en zo tussen de bedrijven door probeer ik ze weer wat extra aandacht te geven.

Ben blij te lezen,dat het weer wat beter met je gaat en dat de kids zich ook weer beter voelen. en natuurlijk vind ik het superrr  om je mega updates te lezen  ;D  Ik moet toegeven dat ik volgens mij bij iedereen enorm achterloop met bijlezen maar ik doe mijn best,zal ik maar zeggen  ;)

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

*Manon*

Had ik net een update geschreven hoe het met lizzy ging.... gaat ze op het toetsenbord zitten en weg is het.....  ??? :'(                                 

carco

Heeft Kirsten je nog niet verteld dan dat we Cartier ontvoerd hebben ???
Die heb ik meegesmokkeld in mijn jaszak :P
Nee hoor: maar het is inderdaad een hele lieve en forse vogel :-*

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

;D ;D ;D ;D

Toen ik hoorde van Kirsten dat jullie zaterdag bij haar kwamen om een valkje op te halen had ik het leuk gevonden om ook die dag te komen en jullie weer een keer te zien, helaas ..... Ed had net de nacht ervoor afgesproken zaterdag een middagdienst over te komen werken.  :-\ Nu gaan we Cartier waarschijnlijk aankomende vrijdag ophalen. (moeten nog definitief afspreken met Kirsten  ;) )

Ik ben reuze benieuwd naar haar of hem.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

carco

Wat lees ik in Anja's dagboek?
Heb je de koppels al apart gezet?
Dan ga je weer een spannende en leuke tijd tegemoet.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Caroline

Voorlopig alleen pas tijd gehad voor de kooi van Amor & Diégah, vrijdag heb ik weer wat meer tijd en gaan ook Eros & Chica en Unique & Fleur apart. De laatste krijgen nog geen blok, die krijgen ze pas als de andere 2 koppels "klaar zijn".

Eigenlijk wilde ik Armani & Princess apart zetten, met de 2 andere koppels, A & D en E & C maar omdat ze toch wat angstiger zijn, hou ik die liever in de drukke huiskamer en mag het supertamme koppeltje U & F in de bijkeuken.  :D

Maar .... 4 kweekkooien, inclusief de kooi voor Cartier, ontsmetten, inrichten en zo neemt toch wel wat tijd in beslag.  :-\ Vandaag heb ik er 1 af gekregen en de 2 grote kooien verschoond. Morgen en donderdag heb ik teveel te doen, maar vrijdag weer wat minder en Ed is thuis dus kan zich bezighouden met op en neer rijden naar school en de jongens die vrij zijn.  ;)

Maar langzaam aan wordt het een feit, eindelijk kan ik weer uit gaan kijken naar genieten van donsjes, tenminste dat hoop ik.  ::)

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

*Petra*

Hoi Caroline,

Nou, weer mooie dingen om naar uit te kijken!
Spannend voor jou én voor ons!
En ach, alle voorbereiding is al leuk, toch?

Groetjes Petra  :D.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !