8 juni 2024, 22:00:03

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Wilma1

Niet te veel van al die verleidelijke dingen  ;D

Fijne dagen
;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Gerda


Mara

Hoi Christine

Ik wens je fijne Kerstdagen en een gezond en gelukkig 2007.

Bedankt voor je kerstwensen in mijn verhalenboekje.

Liefs

Mara

aad


Ann

Hey Christine

Ook voor jou fijne feestdagen en een gezond 2007 vanwege:

En natuurlijk ook nog van Alpha en mij ;D.

Groetjes
Ann
:-* :-* :-*


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Christine

Even hier foto's plaatsen. Is al heel lang geleden ;D













































*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke


Wilma1

Hoi Christine,
Fijne kerst gehad ??? Thuis bij de valkjes of elders ???
:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 29 december 2006, 10:52:32
Hoi Christine,
Fijne kerst gehad ??? Thuis bij de valkjes of elders ???
:) Wilma

Ik had dit jaar kerstmis anders verwacht.
Leuk met de hele familie cadeautjes uitpakken... Nee men broer wilt dat we wachten tot oud en nieuw... We kwamen gisteren thuis (hij was al thuis) en zei ineens 'ik heb veel cadeautjes gehad', daar begon het al... Ik kwaad omdat hij al iets heeft gehad... Onze kerstcadeautjes liggen daar nog...
Waarom? Simpel, zijn vriendin heeft "bijgelegd" voor de cadeautjes dus ZIJ moet daar bij zijn! Tenslotte... volgens hem ben ik degene die aan het overdrijven is.. Elk jaar maken wij de cadeautjes open op kerstdag zelf.. Dit jaar mag het gewoon niet omdat we het nog eens niet mogen :-\
Sorry wou even mijn hartje luchten. :-[ Had kerstmis anders verwacht. Ook bij men oma ging het niet zo best. De hele tijd discussie's aan tafel en over andere mensen hun misserie praten waar wij nog eens geen zakes mee hebben... :-\

Even geciteerd uit het peelneutje ;D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

NOU IK kan me dat heel goed voorstellen, dat dat niet leuk is  >:( juist met kerst is het fijn en gezellig onder de boom kado's uit te pakken met de familie en IK zou ook boos en eigenlijk meer teleurgesteld zijn met de "handeling" van je broer.

Oudere mensen kunnen vaak wat doorzeuren over andere mensen, omdat ze weinig anders meer om handen hebben dan te kijken en te oordelen HOE de mensen hun leven indelen.....wat ze niet bevalt....ze zouden het liefst de "regie" overnemen...

Wel erg jammer voor je...kerst hoort zo vreedzaam en rustig te zijn!!!!

Misschien ga je iets leuks doen met oud een nieuw ??? Of doen ze dat bij jullie niet, stappen (uitgaan) me een groep vriend(inn)en en dan lekker het jaar "uitknallen" in een disco?!!
Lekker met je eigen leeftijdgenootjes die NIET zeuren en klagen  ;D ;)
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny



Hallo Christine
Ik wens je een jaar vol vreugde
en zonneschijn,
waarin verdriet en zorgen
2 onbekenden zijn.
Fijne jaarwisseling !
Groetjes Riny


Wilma1




HEEL VEEL LIEFS,PLEZIER EN VOORAL GEZONDHEID VAN PIET, WILMA EN AL ONS DIERBAARS IN 2007


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Christine



Mag 2007 een jaar worden vol liefde, geluk, gezondheid en gezelligheid met al onze geliefde dieren.

Mara

Christine

Hier is 2007 alvast slecht begonnen bij de valkjes :-\ Gisterenavond toen we terug kwamen van de familie, het eerste wat ik doe is kijken of alles inorde is. Heel veel bloed... Op de trapladder etc. Kijk ik even naar de bodem, zag ik het kwartelvrouwtje ineens niet meer... (er staat een badje op de bodem waar ik zand in doe) daar zat ze dus in. Ik wil kijken en draai het bakje en ze springt eruit. Al de valkjes weer verschoten en krijsen van de schrik. Eerst even Ricky en Tosca opgepakt, niets te zien. Dan even verder kijken bij Flutty :o Al zijn vliegpennen kwijt en een wondje op zen poot. Het bloedde nog even en wou hem niet wat meer stress geven dus had het zo even gelaten. Een kwartiertje daarna is het toch gestopt (het was al bijna gedaan met bloeden.) Ik kijk gewoon al de valkjes af, Nicky aan één kant alles kwijt, juist het zelfde als Miko. In de andere kooi ook Jazzy en Luna veel pennen kwijt...
Daarna willen we Monty binnen roepen (kat) blijkt dat die iets aan zijn pootje heeft. Hij mankt een beetje maar hoop wel dat het niet erger wordt, anders moet ik weer eens naar de da gaan met hem. Alles herhaalt zich weer zoals een jaar geleden maar dan bij kerstmis  :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi christine

Wat vervelend wat er nu weer is gebeurd. Ik hoop dat je valkjes er snel weer boven op zijn

En hoop dat monty er niet veel van over houd :-* :-*

Groetjes trienke