9 juni 2024, 07:57:11

*--*Huize valkjespret*--* Foto's!

Gestart door Christine, 23 augustus 2006, 13:39:40

« vorige - volgende »

Christine

Citaat van: Rianne op 11 december 2006, 13:28:25
Hoi Christine,

het gaat goed hoor, met Maxime. Ik had Wilma aangeboden om op de sephora valkjes te passen, maar wist niet dat ik inmiddels ook een schoonzoon had haha ;D Dus Stacy mocht haar vriendje meenemen te logeren. Ik zal de komende maanden nog wel foto's in mijn dagboek plaatsen dus als je wil weten hoe je lieverd er uit ziet, kun je daar kijken. :)

Ik heb het gelezen in Wilma's dagboekje en was best geschrokken... Ik wist van niets... Maar ik wist wel dat ik een schoonzusje had! Dat is al enorm vlug... Volgens mij heeft Maxime het karakter van Jazzy ;D Die had ook heel vlug een vriendinnetje gevonden!


We (Nancy en ik) zitten nu in school! We mochten van onze leerkracht op internet. De meeste zitten op msn ;)
Verder met Valko en Minka gaat alles goed, ze zijn van de zolder naar beneden in de gang verhuist en doen het daar enorm goed! Minka bijt nog altijd van haar af maar ze eten samen. Dus dat gaat al heel goed! Zelfs snoepstaafjes eten ze samen! ;D Ik ben fier op Valko ;)
Ik heb gevraagd aan Nancy of ze hier ook iets zal posten en hoop dat ze het ook gaat doen.
Normaal gezien moeten we aan ons GIP werken... Alles staat thuis op de pc dus we kunnen daar ook niet aanwerken op dit moment. Ik moet nog eens dringend foto's plaatsen ;)

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi christine

Hoe gaat het daar bij jou? en met je dieren?

Groetjes Trienke

Christine

Hier gaat alles zijn gangetje. Met mij gaat het redelijk, vorige week maandag ben ik mijn handtas verloren op de trein... Alles zat er in, bankkaart, sis-kaart, identiteitskaart etc... Maar ja zo een dingen gebeuren nu eenmaal. Ondertussen heb ik nog altijd niets terug dus loop nu met een papier van de politie rond als mijn voorlopige identiteitskaart. Ook mijn sis-kaart daar heb ik een papier van... Nu hopen dat er toch iemand gaat zijn die alles terug brengt...

Met de valkjes gaat alles goed..
Ze zijn nog altijd even lief en krijsen nog altijd wanneer er een hele hoop kraaien voorbij vliegen. Al men jongen zijn weg dus nu heb ik er 8. Wat natuurlijk meer dan genoeg is. Ik heb vandaag foto's gemaakt maar die plaats ik morgen wel.

Ik heb wel iets nieuws...
Ik ben nu in bezit van twee cavia's, beiden zijn ze vier weekjes oud, ze waren twee weken toen ze hier kwamen. Jammer is de moeder gestorven op een weekend wanneer Kevin (eigenaar van de cavia's) niet thuis was, op het moment dat hij thuis kwam en ging kijken naar de cavia's zag hij de moeder dood liggen. Hij had toen in paniek naar mij gebeld, we hebben lang zitten na te denken over onze beslissing. Ik alles afgesproken met men ouders en dan de cavia's naar hier overgebracht. Eerst met melk en spuit groot brengen, nu drinken en eten ze zelf. Ze zijn zo lief en aangezien Kevin geen kweekjongen mag houden blijven ze hier. In de lente gaan ze dan ook naar buiten in een groter kot.
Hier een foto van hun.


Groetjes
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Balen van je handtasje. Hopen dat iemand het meld en jij je spulletjes terug krijgt.

Gelukkig gaat alles verder goed daar bij jou. DE cavia's zien er leuk uit ;)

En de foto's van je valkjes ga ik dan morgen bekijken

Veel liefs Trienke :-*

Wilma1

Oei naar van je tasje...hopelijk lopen er nog goede mensen rond, die het terug brengen waar het hoort.

Het gaat goed met Maxime, hij zit samen met zijn vriendin bij de moeder van Rianne. Helaas dat ze zo vreselijk snel weg moesten bij mij....

Een mooie foto van een volle voliere staat als mijn bureaublad  :D Bizar dat ie Donderdag leeg zal staan  :'( :'( :'(


Zo heeft Maxime hier gewoont in zijn huis met Stacy en de andere vriend(inn)en....het zal een mooie herinnering blijven deze foto.... :)

Fijn dat je al je jongen hebt kunnen plaatsen, ze zullen vast een goed huisje hebben.

;) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

hoy Christine
Leuk dat je er weer bent, ik heb je gemist.
En wat een mooie cavia's heb je zeg.
de volgende keer niet meer zo lang weg blijven hoor.
Groetjes Riny :D

Christine

Citaat van: Riny op 24 december 2006, 02:16:39
hoy Christine
Leuk dat je er weer bent, ik heb je gemist.
En wat een mooie cavia's heb je zeg.
de volgende keer niet meer zo lang weg blijven hoor.
Groetjes Riny :D


Ik ben altijd aanwezig, lees veel (soms ook als gast ;) ), volg ook dingen maar heb soms niet de moed om iets te zeggen. Er is zoveel slecht nieuws geweest overal...
Ook als mijn verhaal helemaal vanonder staat heb ik weinig zin om die terug tot boven te halen. Ik weet de laatste tijd weinig te zeggen. Misschien ook omdat alles zo rustig gaat met de valkjes. ;)




*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Net als bij mijn verhalen dagboekje dus.

:-*

Wilma1

Citaat van: Christine op 24 december 2006, 10:13:09
Citaat van: Riny op 24 december 2006, 02:16:39
hoy Christine
Leuk dat je er weer bent, ik heb je gemist.
En wat een mooie cavia's heb je zeg.
de volgende keer niet meer zo lang weg blijven hoor.
Groetjes Riny :D


Ik ben altijd aanwezig, lees veel (soms ook als gast ;) ), volg ook dingen maar heb soms niet de moed om iets te zeggen. Er is zoveel slecht nieuws geweest overal...
Ook als mijn verhaal helemaal vanonder staat heb ik weinig zin om die terug tot boven te halen. Ik weet de laatste tijd weinig te zeggen. Misschien ook omdat alles zo rustig gaat met de valkjes. ;)






Dan hijsen wij af en toe wel  ;) ook Trienke heb ik laatst ff gehesen  :-\.....gelukkig zij jullie niet zo zwaar ....tja soms is er weinig te schrijven he over de valkjes , als het maar goed gaat dat is belangrijk!!
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 24 december 2006, 10:39:25
Citaat van: Christine op 24 december 2006, 10:13:09
Citaat van: Riny op 24 december 2006, 02:16:39
hoy Christine
Leuk dat je er weer bent, ik heb je gemist.
En wat een mooie cavia's heb je zeg.
de volgende keer niet meer zo lang weg blijven hoor.
Groetjes Riny :D


Ik ben altijd aanwezig, lees veel (soms ook als gast ;) ), volg ook dingen maar heb soms niet de moed om iets te zeggen. Er is zoveel slecht nieuws geweest overal...
Ook als mijn verhaal helemaal vanonder staat heb ik weinig zin om die terug tot boven te halen. Ik weet de laatste tijd weinig te zeggen. Misschien ook omdat alles zo rustig gaat met de valkjes. ;)






Dan hijsen wij af en toe wel  ;) ook Trienke heb ik laatst ff gehesen  :-\.....gelukkig zij jullie niet zo zwaar ....tja soms is er weinig te schrijven he over de valkjes , als het maar goed gaat dat is belangrijk!!
:D Wilma

goed gaat het wel,
heb wel schrik voor morgen, morgen gaan we een dag weg en het is exact een jaar geleden dat er volle paniek was in de kooi en dat tosca gewond was aan haar vleugeltjes + monty dat gewond was... Gordijnen dicht doen heeft toen niet geholpen. De gebuur naast ons moest percee gaan kijken of alles inorde was en heeft zo de schrik in de valkjes gejaagd. Nooit met klein lampje van buiten af naar binnen lichten  :-\

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Riny

Hoy Christine en Trienke
Ook ik heb buiten het broedseizoen weinig te vertellen over de valkjes.
Dat komt natuurlijk ook omdat ik ze allemaal buiten heb zitten,
daarom ben ik zo blij met mijn Peelneutje.
Als jullie graag iets willen vertellen, wat niets met valkjes te maken heeft mogen jullie daar ook altijd schrijven hoor.

Christine ik hoop dat je morgen een fijne dag hebt
Groetjes Riny :D

Mara

Hoi Christine

Wat een mooie cavia's zeg! Echt lief.

Ik wens jou en iedereen bij je thuis hele fijne Kerstdagen toe en een gezond en gelukkig 2007.

Liefs

Mara

Monky

Hi Christine,

Ik wens je een hele fijne kerst en een heerlijke 2007  :)



Groetjes,
Monique

Valerie




Riny

Hallo Christine
Ik wens voor jou en alle mensen,
de vervulling van veel stille wensen.
Fijne kerstdagen Riny,