Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

Caroline

Ik heb hem wel eens beter zien eindigen, toen stond hij nog op een andere plaats in de handtekening, links.

Misschien is er tijdens de verhuizing iets vervallen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Citaat van: Lin op 16 mei 2006, 07:47:03
Hey ik zie trouwens dat hij niet 100% eindigt. Was dat al zo toen ik hem stuurde?

??? ??? ???
Ikke niet begrijp wat jij bedoelt...

Groetjes, Sanna

Rianne

Ze bedoeld vast de animatie. :)

Sanna

Pfff, gisteren een afschuwelijke dag gehad :-\.

Gistermorgen om 7.00 uur ontdek ik in allebei Nina's vleugels net zo'n veer als Jamey had... :o :o Oh nee!!! NIET m'n Nina!!!!! Niet dat ook nog!!!

Twee afgrijselijke uren doorgeworsteld op m'n werk voor ik Feld kan bellen. Om 9.00 kan ik eindelijk bellen: Annie (natuurlijk, wie anders??! >:(). Nee, Feld is vrij op maandag. Nee, hij is niet te bereiken, zelfs niet voor Annie. Maar ik kan wel de volgende dag komen. Dan maar een afspraak gemaakt voor 10.40 uur. Toen moest ik die hele lange dag nog doorworstelen. De vage hoofdpijn waarmee ik ben opgestaan wordt alsmaar erger. Stik! Ook nog een vergadering waar ik nog geacht wordt in mee te denken; ze zullen me wel stil gevonden hebben. Ik stort me op m'n werk en kom er sneller doorheen dan anders. Laatste uur nog even wat aan intranet doen, dan gaat de tijd ook altijd lekker snel. Om 16.00 kan ik gelukkig eindelijk naar huis. Nina ziet er gelukkig niet ziek uit ofzo. Ze is alleen wat rustiger omdat ze nu zo in de rui is. Ik heb haar die ochtend een bakje brinta met roosvisee en osteovit gegeven, een beetje rul gemaakt zodat het net op stukjes brood lijkt. Gelukkig, daar is van gegeten. Ze kan nou elke goede voeding gebruiken. Ik heb te veel hoofdpijn om nu nog verder naar de winkel te gaan, brocoli koop ik morgen wel. Met knallende koppijn ben ik naar bed gegaan, het duurde twee uur voordat ik eindelijk in slaap viel.

Vanmorgen met m'n ouders afgesproken dat ze om 10.00 bij mij waren om me naar Amersfoort te brengen. Daar aangekomen ben ik gelukkig vrijwel meteen aan de beurt. Feld bekijkt haar goed, bekijkt de veren met een loep....

GELUKKIG!!!!!!!! Het zijn NIET dezelfde veren zoals Jamey ze had, ze zien er heel anders uit. M'n hart klopt met vreugdesprongetjes - ik heb me voor niets zulke zorgen lopen maken. Ik kan die man bijna wel zoenen :-*.

Goed doorgevraagd, want bij Jamey dacht hij eerst ook dat Jamey er zelf aan geknaagd had. Nee, deze veren zien er echt heel andres uit. Ze heeft gewoon wat wild zitten poetsen. Tja, nu hij dat zegt... Nina zit wel af en toe lekker te gillen als ze haar veertjes poetst; heeft ze van haar moeder. Kaily deed dat ook altijd, die had nl. ook zo'n lange scherpe punt aan haar snavel. Niet dat Nina's snavel te lang is, maar hij is vrij spits en scherp en ze gebruikt hem nou niet bepaald erg subtiel. Nina gaat altijd recht op haar doel af, of er nou tranen in je ogen springen of niet ;D.

Sjonge jonge, het was me het dagje wel. Terug in de auto krijg ik meteen honger, want ik had nog niet ontbeten. M'n moeder ook trouwens. De arme schat heeft zich net zo veel zorgen lopen maken. Daarom het ik haar pas gisteravond verteld, toen ik om de auto vroeg. Ik ken haar wel een beetje ;). En ik begin m'n spieren in rug en nek goed te voelen. Geen wonder, heb de hele dag zitten te hyperen. Nou ja, heeft de fysiotherapeut weer wat te doen morgen.

Met een knuffel van m'n kleine boef:

Liefs, Sanna

Sanna

Citaat van: Rianne op 16 mei 2006, 15:15:23

Ow dat! Nou begrijp ik het denk ik. Ik dacht al dat de vogeltjes eerst scherper waren, toen ik de eerste versie kreeg, maar toen dacht ik dat dat kwam omdat hij nu groter was...

Rianne

Ik schrok me rot toen ik je bericht je las :o Ik begon al onwijs te balen! Gelukkig is Nina gezond. :) Alleen voel jij je niet zo lekker nu begrijp ik. :-\

Rianne

Citaat van: Sanna op 16 mei 2006, 15:30:32
Citaat van: Rianne op 16 mei 2006, 15:15:23

Ow dat! Nou begrijp ik het denk ik. Ik dacht al dat de vogeltjes eerst scherper waren, toen ik de eerste versie kreeg, maar toen dacht ik dat dat kwam omdat hij nu groter was...

Ik had m al gezien voor hij in je handtekening stond. Ik dacht al dat Lin de valkjes iets had veranderd. Maar idd, misschien komt het wel door het uitvergroten. :)

Riny

Hoy Sanna
Je zou voor minder in de stress schieten.
Ik kan me goed voorstellen dat je heel erg schrok.
Had die Feld toch een lekkere knuffel gegeven.
Misschien was die man daar wel heel blij mee geweest.
Hopelijk heeft die jou helemaal gerust kunnen stellen.
Groetjes Riny :D

Caroline

Hoi Sanna,

Wat zul je geschrokken zijn joh.  :o

Gelukkig was het helemaal niks.

Geniet lekker van je schatje.

Groetjes!!

PS. de animatie, dit schreef ik al eerder  ;)

Citaat van: Caroline op 16 mei 2006, 09:10:34
Ik heb hem wel eens beter zien eindigen, toen stond hij nog op een andere plaats in de handtekening, links.

Misschien is er tijdens de verhuizing iets vervallen.

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Ja, daar had ik hem heel even staan. Maar toen zag ik dat hij helemaal niet tot z'n recht kwam omdat het daar veel te klein is. Toen heb ik hem onderaan m'n handtekening gezet.

Liefs, Sanna

*Petra*

Hoi Sanna,

Maak je net een nieuw begin, schrik je je weer rot!!
Nou, gelukkig is het allemaal goed afgelopen, en gaat het
snel beter met de veertjes van Nientje, en met jou natuurlijk  ;).

Groetjes Petra.

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

• SH0RTY •

Lieve Sanna...

Tjééééé! Wat een gedoe weer! Ik schrok ook even toen ik "Pfff, gisteren een afschuwelijke dag gehad"!

Maar gelukkig is er niets aan het handje! (veertje)

Kun je vannacht weer heerlijk slapen :)

Liefs,
Roxanne

Sanna

Ow Rox, je hebt geen ideeee!!! Ik ga echt een gat in de dag slapen morgen... alleen jammer dat ik weer om 7.30 weer op m'n werk moet zitten ::). Maar ik neem zo nog even een borrel om het te vieren en dan ga ik slapen als een prinsesje ;D.

Liefs, Sanna

• SH0RTY •

Citaat van: Sanna op 16 mei 2006, 22:34:07
Ow Rox, je hebt geen ideeee!!! Ik ga echt een gat in de dag slapen morgen... alleen jammer dat ik weer om 7.30 weer op m'n werk moet zitten ::). Maar ik neem zo nog even een borrel om het te vieren en dan ga ik slapen als een prinsesje ;D.

Liefs, Sanna

Lief prinsesje,

Ik wens je een goede nachtrust toe, en neem je ook een slok voor mij? ;)

liefs,
Roxanne

carco

Hoi Sanne

Wat kan ik me goed voorstellen dat jij ontzettend geschrokken bent. Gelukkig is er niets aan de hand en kan je rustig slapen vannacht.
Welterusten alvast !
groetjes: CAroline.
Klik op het plaatje voor onze site!