4 mei 2025, 19:22:10

de vier musketiers

Gestart door sweety34, 16 augustus 2006, 11:19:33

« vorige - volgende »

sweety34

hoi allemaal we zijn terug van ziek zijn.
ondertussen gaat het kei goed met de vier musketiers figaro-sinty-rebel en kinda ze fluiten al aardig wat deuntjes alleen rebel lijkt soms wel een kip die tokt en kinda die doet het liefste een kanarie pietje na maar al met al hebben we nu vier pracht valken en binnen kort krijgen we de vijfde ja ja de valkparkieten virus is hier duidelijk toegeslagen.
we moeten alleen nog een naam verzinnen voor hem of haar maar ook dat gaat goed komen.
we hebben ondertussen een nieuw huis gekregen en patrick is daar dan ook druk mee bezig zodat we over twee weken over kunnen huizen en als het dan allemaal een beetje mee zit hebben we volgend jaar zomer een buiten voiliere staan en kunnen we onze hobby uitbreiden.
zo gauw als ik gonnie spreek zal ik vragen of ze wat foto's wil plaatsen van onze vier musketiers en onze toekomstige vijfde
groetjes wendy patrick en de kids

gonnie

Hoi Wendy Patrick en kids
Gelukkig dat alles weer in orde is bij jullie , het werd dan ook wel tijd, als jullie wat gesetteld zijn komen we een kijkje nemen , en wie weet komt jullie niewe schat dan ook gelijk mee , maar ja dat is nog even afwachten , daar hebben wij niks over te vertellen, tot snel
houdoe Gonnie

angelina

Hey luitjes, ;D

Eindelijk weer lekker op de been he?! ;)
\En gelijk druk in de weer met een nieuwe woning. Hoop dat alles voorspoedig verloopt. :)
En leuk dat je weer actief bent hier op valkparkiet.
Tot snel weer. ;)

Greetz angelique

Love birdies

sweety34

:Dja ja we zijn weer aan de gang alleen heeft gisteren onze kim de kleinste hier der enkel gebroken op school dus die zit nu in het gips  :'( maar ook dat komt goed.

volgende maand krijgen we onze nieuwe valk van gonnie ze heeft hier al foto's erop gezet en de naam word sweety want zeg nu zelf het is toch een snoepje om te zien.

nou ik ga mijn dochter verzorgen en een beetje knutsellen met haar want alleen maar met je been omhoog liggen als je net vijf bent is ook niets .

groetjes

Marianne

Hoihoi,

Beterschap voor je dochter haar enkel.
Als je 5 bent valt stilzitten niet mee dus verwen haar maar lekker.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

sweety34

dank je wel marjan
ach ik houd ze bezig met spelletjes en knutsellen en heb de vogels dicht bij haar neer gezet kan ze buurten met ze en de valkparkieten vinden het geweldig.
;D

Riny

Hoy Kim
Jou kom ik even beterschap wensen met je gebroken enkel.
Mama zal jou wel lekker verwennen, en jij kunt de valkjes kunstjes leren.
Groetjes Riny :D

angelina

Hey Kim

Wat vervelend dat nu je enkel hebt gebroken. En dan dat stil zitten he das helemaal vervelend. :(
Mama en de valkjes zullen je wel bezighouden. Of jij je moeder en de valkjes hihihi. :P ;D
Als mama tijd heeft moet ze vanmiddag maar even kijken in de mailbox. Jij moet wel meekijken dan hoor als dat gaat want daar staat iets in voor jou. ;)

Greetz angelique

Love birdies

sweety34

hoi daar het is even geleden dat ik iets geschreven heb maar we zijn eindelijk verhuisd naar onze droom woning 8)
maar wat er gebeurde op de dag van de verhuizing zul je niet geloven, we hadden vier valkjes twee witkopjes een lutino en een grijs witte met een grote gele kuif maar bij de laatste lossing van onze spullen kwam er op eens een valk over mijn hoofd aanvliegen een wildkleur geparelde hele maal nat en uitgeput :( geen ringetje om zijn pootje maar ik heb hem dan ook meteen gevangen en hem appart in een klein hokje gezet, toen zag ik het het was nog een baby nog heel klein ;) ik had wat voer in het hokje gezet in de hoop dat die ging eten en dat deed die meteen ;D hij heeft ruim een week nodig gehad om bij te komen alleen wat me opvalt is dat die totaal niet fluit hij probeerd het wel maar er komt geen geluid uit :P maar hij eet voor tien en trosgierst vind die super :D hij doet het prima dus nu hadden we er vijf en gisteren een berichtje van gonnie sweety onze bestelde valk eet zelfstandig dus vanaf vanavond hebben we ZES VALKJES YEAH ;D ;D oja de gevangen valk hebben we de volgende naam gegeven: MAZZEL want zeg nu zelf hij kon het toch niet beter treffen om hier in huis te komen met vier bijna vijf vriendjes dus al met al heeft die echt mazzel gehad ;D

Rianne

Hoi Wendy,

heeft er dan niemand gereageerd op evt advertenties over het gevonden valkje? Als het zo tam is, moet het wel gemist worden.

sweety34

nee we hebben in de winkels in de buurt folders gehangen maar niemand die hem mist en tam was die niet heb nu nog pijn aan mijn pink want die had die dan ook tussen zijn snavel misschien dat die hoopte dat ik hem los zou laten maar dat deed ik dus niet hahahaha
maar nee echt helemaal niemand die hem als vermist heeft opgegeven en niemand die op onze briefjes gereageerd heeft.

Rianne

Vreemd hoor! Maar gelukkig is hij goed terechtgekomen. :D

sweety34

ja gelukkig dat die deze kant op is gevlogen hij zit nu bij de lutino figaro en de wit grijze met de grote kuif sinty in de kooi en figaro die zorgt echt voor hem die wijkt niet van mazzel zijn zeide ;D

angelina

FOTO'S , FOTO"S, FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S, FOTO'S

WIJ WILLEN FOTO'S ;D

Greetz Angelique

Love birdies