Pepper†, Kaily†, Jamey†, (Milan,) Nina† & Cleo†

Gestart door Sanna, 24 september 2003, 13:00:32

« vorige - volgende »

*Petra*

Perfect !!    :D   xx

Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Ivy

Здравствуй Санна!
Ik heb het gevonden! Ik gebruik voor Russisch meestal Visual Keyboard van Microsoft :D

Leuk dat je een nieuw dagboek begonnen ben. Natuurlijk vergeet je je babies nooit, maar het is toch een teken dat je het een plekje heb kunnen geven en nu ga je verder met je leven. Een nieuw begin is precies wat je nu doet.

Wat voor mutatie Freggel wil je voor Nina? (Ga je hem ook Freggel noemen :D - op zich wel een leuke naam ;D)
Ik heb ook op haar gestemd - want als dat niet bij Knuffelen past... ze geniet echt van je knuffel, met oogjes dicht!

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

Sanna

14 mei 2006, 22:45:40 #737 Last Edit: 14 mei 2006, 22:50:25 by Sanna
Haha, Nina wist wel dat ze op je kon rekenen Ivana! ;) :-*
Хорошо нашла!

De nieuwe freggel is cinnamon bont split voor witmasker {X2 gepareld}. Nageslacht gaat er dan zo uitzien:

vader: pC/wP
moeder: LP/p

Zoons:
1/8: N/pCLP
1/8: p/CLP
1/8: N/pwCLP
1/8: p/wCLP
1/8: P/pCL
1/8: pP/CL
1/8: P/pwCL
1/8: pP/wCL

Dochters:
1/8: C/p
1/8: pC
1/8: C/pw
1/8: pC/w
1/8: CP/p
1/8: pCP
1/8: CP/pw
1/8: pCP/w

Overigens blijft hij geen Freggel heten ;). Ik zit te twijfelen tussen 4 namen:

Bruno (= de bruine)
Mauro (= met een bruine huid)
Marlon (= wilde valk)
Brandy (= warm en troostend)

Maar gelukkig heb ik nog alle tijd ;D ;D. Voorlopig zijn het nog gewoon 3 freggels van Rox en heb ik nog geen idee of er überhaupt een jochie tussen zit ::) ...

Liefs, Sanna

Sanna

Citaat van: Ivy op 14 mei 2006, 22:37:41
Ik heb ook op haar gestemd - want als dat niet bij Knuffelen past... ze geniet echt van je knuffel, met oogjes dicht!

Ooooowww.... Ze staat nou helemaal bovenaan zie ik.... Zou ik dan toch ook eens een keertje de fotowedstrijd winnen?? :o :o ;D

*Petra*

Tuurlijk win je de wedstrijd!!
Enne, mag de foto dan ook onder je naam komen staan??
Is wel heel lief en vrolijk, toch??

Liefs Petra
ps, neem het me niet kwalijk als je het (nog) niet wilt.

Sanna

Uhhh...?? ??? Misschien is het al laat, maar ik begrijp even niet precies wat je bedoelt... (of misschien ben ik gewoon blonT ;D)

*Petra*

Ik bedoel eigenlijk dat onder je naam, in je nieuwe dagboek, ook een leuke foto van Nina mag komen staan. een vrolijke, lieve foto van je mooie valkje. Zoals bijvoorbeeld die foto van de wedstrijd, of zo iets.
Maar misschien bemoei ik me wel ergens mee, wat ik helemaaaaal niet moet doen  ???.   

Sanna

Ooooooooww, bedoelde je dat. No worry's, je hebt helemaal gelijk. Weet je wat? Als Nina de wedstrijd wint, komt die foto onder mijn naam te staan. Deal? :)

(En nou iedereen STEMMEN hahahaha ;D ;D ;D)

Liefs, Sanna

*Petra*

DEAL !!! Maar alleen als je het zelf ook wil hoor !!

Ik heb zojuist gestemd  ;)

Caroline

Hoi hoi!!

Mooi gemaakt hoor van Lin.

Ik had hem hier en daar al gezien in je handtekening.  :D

Echt heel apart.

Groetjes van Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sanna

Ja klopt, ik had hem ook meteen in mijn handtekening gezet ;). Eigenlijk wilde ik hem eers onder mijn naam zetten (waar Nina dus komt ;D), maar dan wordt hij zo klein dat je niet meer ziet wat het is. En dat is zonde. Dus nu maar gewoon in de handtekening. Ik heb wat moeten passen en meten, maar uiteindelijk kon ik alles kwijt in de handtekening; ik heb not 2 karakters over... :P.

Liefs, Sanna

Gerda

Citaat van: Sanna op 14 mei 2006, 22:54:36
Citaat van: Ivy op 14 mei 2006, 22:37:41

Ooooowww.... Ze staat nou helemaal bovenaan zie ik.... Zou ik dan toch ook eens een keertje de fotowedstrijd winnen?? :o :o ;D

hahaha, je staat een puntje boven mij!!
En ik moet nog stemmen!!  :P

Maar je weet dat ik nooit op mezelf stem  :-*

Liefs, Gerda

Sanna

Hihihi.....
Gerda lief.... ;D ;D ;D
::)

Roosje

Weet je Sanna, ik vind Nina een erg lief een mooi valkje en kijk er echt naar uit dat ze hier komt logeren :D

Leuk dat je een nieuw dagboek bent begonnen, en nu doen we gewoon alleen nog maar aan positieve dingen :D

Lin

Hey ik zie trouwens dat hij niet 100% eindigt. Was dat al zo toen ik hem stuurde?

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)