Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Jullie moeten nog even wachten op de foto's....Heb er gisteren geen gemaakt en vanmorgen was mijn petekindje hier dus moest ik babysitten.

Maar ik heb nog een paar foto's die ik nog niet eerder geplaatst had. Verder zal ik morgen in elk geval foto's maken van de voliére die nu helemaal af is, nouja, morgen wordt de voliére helemaal klaargemaakt. Vandaag is het zonnescherm er boven gekomen en morgen wordt de goot eraan gemaakt. Yes yes, dus laat de visite maar komen.  ;D

Mara

Mara

Hoi hoi

Een kleine special van Pino, als voorproefje op de foto's die ik van de week ga maken.

















Groetjes

Mara

lynette

Hoi Hoi

Ik kom ook weer even gluren  ;D en je houd me gelijk in de spanning met zo een mooie voorproef met fotos van Pino  ;D

Groetjes Lynette


Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dierenfreackske

Hoi Mara , wat een prachtige vogel toch die Pino he !
Mooi kleurrijk toch he ! Grtjs Ann



Kimm

hoi mara,

wat een mooie vogel is pino! al die mooie kleuren, helemaal geweldig!
is hij ook tam?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Ik ben benieuwd naar de rest.... als deze al om te smullen is.... wat zal de rest dan wel niet worden.....
Ik kijk er in ieder geval naar uit!  ;D

Mara

Hoi iedereen

Sorry dat er nog geen foto's zijn, mijn hoofd staat er heel even niet naar. Het loopt niet zo heel erg lekker op het moment en ik ben momenteel ook erg weinig op internet, normaal ben ik wel elke dag of avond online, maar dat was dus deze week niet zo. De foto's houden jullie van mij te goed.

Groetjes

Mara

Dierenfreackske

Hoi Mara ...0.. mooi mooi mooi waren de foto's ....he , de foto's hebben we nog te goed he meiss ! Hihihi , ik hou je eraan he ! hihi  ;D ;D lol  ! Grtjs Ann



*Manon*

Hoi Mara,

Doe het maar rustig aan meis en zorg maar dat je zelf eerst goed te pas bent ;)

Wilma1

Mooie kleuren, de rosella van zo van dichtbij  :D

:) Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Bello

Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Mara , hopelijk kan je een beetje genieten van het mooie weer he ! Wat is het toch zalig zo ! Grtjs Ann ;D ;D ;D ;D ;D ;D



Carin

Hoi Mara,

Super foto's weer! Denk aan jezelf en geniet van je vogeltjes en het mooie weer!

Groetjes!

Dierenfreackske

Hoi Mara ....ik hoop dat alles goed is daar , en veel geluk met de bevruchte eitjes , ik hoop dat er iets moois uit komt voor je ! Grtjs Ann



danielle

Hoi Mara,
Ik kwam even hallo zeggen.
Gaat het weer een beetje met je?
Wel warm he!
En hoe gaat het met de vogeltjes.
Mooie foto's van Pino  :)

Groetjes van Danielle