Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Mara,
He wat gezellig, er zijn weer foto's ;D
Ik heb er weer van genoten.
En deze... (Pino neem ik aan??) Dat is toch om te vreten ;D

Ga zo door Mara verwens ons maar lekker met foto's ;D

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Dat is niet Pino maar een van zijn zusjes. Ze lijken op elkaar maar een rosella pop is wat doffer, ik kan het niet zo goed beschrijven, maar als je goed oplet dan zie je duidelijk het verschil. Het rood op de kop van Pino is ook veel feller....

Eens kijken of ik een foto kan laten zien....

De linkse op de foto is Pino (mijn lekkere knuffelbeer) en de rechtse is een popje.

Mara

Anja

Pino is de fleurigste van het stel.
Als je die ziet dan krijg je meteen goede zin.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Anja

Dat is inderdaad waar. Ik heb nog een andere mannetje, Pino's pappa, maar die is niet zo sprankelend als Pino. Al moet ik wel zeggen, soms kijken ze je zo aan (ook de valkjes) en dan moet je meteen lachen. Echt geweldig gewoon.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik vind al je rosela's gezellig en vrolijk om te zien :)
Ik dacht dat het pino was omdat ie er zo eigenwijs bijzat en volgens mij is Pino bij jou wel de meest bijdehandte ;D, toch?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Anke

Van de 5 rosella's is Pino de cleverste, echt wel. Die weet precies wanneer je komt met wat lekkers voor hem. Bij de valkjes zijn dat Truus en Krullenbol en ook wel Adsila, die wilt ook wel bij je komen maar die durft dat niet zo goed.

Rosella's zijn heel erg mooi, maar ze hebben soms best wel een gebruiksaanwijzing hoor. Maar goed, hier is Pino de 'baas' in de voliere, bij ruzie zit hij er meteen tussen om alles te sussen. Zo leuk om te zien. En als hij gealarmeerd is door iets, dan reageren de valkjes en de rest ook meteen zo van hij merkt iets, dus we moeten op onze hoede zijn.

Mara

Wilma1

Wat een mooie foto van de rosella's en de valkjes, zo lekker kleurig  :D
:) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Wilma1

Ik ben nu even terug gebladerd, dáár werd het vannacht te laat voor  ::) :P

Mooie foto's en leuk terug te kijken naar hoe het was  :D met deze vele kleurencombinatie's is het wel sprekender en dat is wel erg letterlijk gezegd, denk ik  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

jolandaW

Hoi Mara,

Nou zoals beloofd ben ik weer naar je foto's komen kijken.
Mooie foto's en je hebt me op een idee gebracht met die takken dus ik ga straks ff bij de buren kijken of ik daar een tak van de boom kan halen.
Buurman heeft van het voorjaar de boom kaal gesnoeid dus ik weet eigenlijk niet hoe de stand van de boom op dit moment is ;D.
En mijn boom moet nog groeien wand dat was een stek van zijn boom afgelopen voorjaar. Daar zit nog weinig tak aan op dit moment.

groetjes Jolanda

Mara

Hoi Wilma

Haha, dat is inderdaad heel erg letterlijk genomen.

Hoi Jolanda

Ik heb deze takken ook van een kennis gekregen, tenminste, mijn broer heeft die meegebracht. Dat vinden ze hier geweldig. Ik ben benieuwd of je buurmans boom genoeg gegroeid is.

Mara

Anke

Hoi Mara,
Ik kwam weer ff neuzen :)
Alles goed?
Groetjes Anke

Mara

Hoi Anke

Met mij gaat alles zijn gangetje. Vandaag een beetje een dipdag. Vanmorgen naar de tandarts geweest, moest daar lang wachten en ik ben al niet zo'n held bij de tandarts. En vanmiddag op visite bij geweest bij een goede kennis van ons die in een hospice ligt...was best wel zwaar en moeilijk maar ze was blij om ons te zien. Daar was ik wel blij om.

Ik las dat Max thuis is? Leuk zeg. Wanneer krijgen we foto's te zien?

mara

Anke

Hoi Mara,
Oeh de tandarts...... dat is ook niet mijn favoriete hobby ::)
Tja en familie bezoeken die in een tehuis zitten dat is altijd zwaar, maar vaak zijn ze wel blij met wat extra aandacht.
Foto's van Max? Die staan al in mijn boekje ;D
Groetjes Anke

Mara

Hoi Anke

Die mevrouw was heel erg blij om ons te zien. We hebben haar ook al een tijdje niet gezien. Is mijn schuld hoor, want ik durfde niet zo goed en mam is afhankelijk van mij of van pap om ergens heen te gaan. Want mam kan niet autorijden....en vandaag had ik zoiets van, ik ga.

Mara