Mara's Bonte Vogelparadijs - Dit boekje wordt gesloten

Gestart door Mara, 9 april 2006, 20:26:41

« vorige - volgende »

Caroline

Leuk, foto´s uit de oude doos.  :D

Veel plezier mrogen in Etten-leur.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

ManjaV

Hoi Mara,

Leuk om eens wat foto's van 'vroeger' te zien. Wat lief dat je Druppel hebt meegenomen. Zo zielig dat hij op een zolder zat.  :'( Sommige mensen zijn toch zo gemeen en onnadenkend he. Druppel was vast en zeker heel blij dat hij met je mee mocht. Leeft Druppel nog?

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

Mara

Hoi Anke

Ja leuk he, om die ontwikkeling te zien. We zijn begonnen met een voliere van ongeveer 4 meter en dat is ondertussen 7 meter geworden....

Hoi Anja

;D ;D ;D ;D ;D Ik hoop nog wel dat je nog iets zag met de zonnenbril op binnen.  ;D ;D ;D ;D

Hoi Marlies

Het zijn prachtrosella's en ik heb er 5 van. Twee oude en drie jongen van een jaar en een paar maanden.

Hoi Caroline

Wat leuk dat je er aan gedacht hebt dat ik naar Etten-Leur ben geweest. Hihi, het was heel erg gezellig. Heb mijn haar lekker geknipt en weer leuke highlights erin gezet (die vriendin is thuiskapster).

Hoi Manja

Sommige mensen.....die zouden nooit vogeltjes mogen hebben....

Druppel hebben we niet meer, Druppel/ Ik mis je zo. Hij is helaas overleden, de reden dat ik hier terecht ben gekomen.

Mara

Randy

hee mara 8)

leuk die fotos van vroeger ;D dan zie je ook zelf hoe het toen was en wat je allemaal nieuw hebt :P

en echt goed dat je druppel mee had genomen,zo zielig helemaal alleen........
maar die eigenaars gaven dus ook niks om hem??

ik zie nu nog wel eens ergens hele kleine kooitjes waar dan valkjes inzitten echt zielig,,
ik was jaar terug bij de camping bij me oma en daar stond op een tafeltje bij de receptie twee valkjes in echt een kooitje nog kleiner als mijn reiskooi :(

maarja we kunnen niet alles tegen gaan kwa dierenleed, als we maar zelf goed voor onze beestjes zijn is dat tenminste al iets!!
Wanna see my Diary??
CLICK HERE

Mara

Hoi Randy

Wat leuk dat je even komt buurten hier. Die mensen gaven niets om Druppel, jammer genoeg. Druppel kon geen trosgierst, echt helemaal niets van al dat lekkers. Dat hebben we hem hier lekker leren eten. En inderdaad, we kunnen niet al het dierenleed tegen gaan.

Ik wilde net de voliere in gaan om nog wat foto's te maken....Hihi....

Mara

Sally

Hallo mara,

Leuk die oude foto's.
Je zit echt het verschil!
Toen was het precies wat rustigere dan nu :).

groetjes

Mara

Mara

Hoi iedereen

Wat foto's van gisteren....Ze hebben wilgentakken gekregen...

En de foto's van vandaag.

Mara

Sally

Hallo mara,

Hele mooie foto's weer!.

Hoeveel valkjes heb je eigenlijk in totaal. Toch ook een hele boel precies :).

groetjes

Mara

Hoi Sally

Dank je wel. Ik heb iets van 14 valkjes buiten en eentje binnen. Verder heb ik binnen nog een grasje zitten en dan buiten nog heel wat andere vogels.

mara

Anja

Hoi Mara,

geen zondag en toch foto's. Da's boffen voor ons. Ze zijn weer prachtig hoor.

Groetjes anja

Mara

Hoi Anja

Ach ja, ik dacht, ik heb vakantie en laat ik jullie nu maar eens extra verwennen  ;D. Ik hoop dat je ze leuk vond.

Mara

Anja

Hoi Mara,

jou foto's vind ik altijd leuk.

Groetjes Anja

Monky

Valkjes en rosella's om en om.... prachtig... en de kleuren steken zo mooi af  :-* :-* :-*

Leuke foto's hoor Mara... Mag van mij best vaker hoor... ik heb er geen problemen mee... ik word graag verwend  ;D

Groetjes,
Monky

Mara

Hoi Anja en Monique

Haha, ik zal het proberen om zo vaak mogelijk foto's te maken, maar ik beloof niets.

Mara