23 mei 2024, 13:33:36

Yeni's vriendjes...

Gestart door Anja, 4 februari 2006, 15:17:42

« vorige - volgende »

Ann

Hey Anja

Weer wat bijgelezen en ik kom weer tot dezelfde conclusie...

PRACHTIGE (douche)foto's. Echt tof om te zien. Doe zo verder ;D.

Groetjes
Ann :)


The sincerest form of flattery is to be pooped on by a Cockatiel

Centje bijverdienen?
http://gpt-ptc.goedbegin.nl

Anja

Hoi Mara,

Dat gaat er vanzelf af. ik kan poetsen en wassen wat ik wil maar het moet er af slijten.
Wel leuk om nu valkjes te hebben met een oranje snavel.

Hoi Monique,

Fijn dat je er van hebt kunnen genieten en ik ben blij dat ik je toch even heb kunnen laten glimlachen.

Hoi Caroline,

Ze zijn vanochtend mee geweest in de douche maar het blijft er op zitten. Lekker een keer zonder foto's want ze moeten niet het gevoel krijgen dat ze in de douche moeten voor de foto's.

Hoi Tamara,

Ik heb in je boekje en bij spoed geantwoord. Ik weet het ook niet zo goed hoe dat komt. Dan woon je lekker dicht bij mij ja.

Hoi Ann,

Fijn dat je komt lezen en dank je voor het compliment.

Groetjes Anja

Anja

Hoi allemaal,

Weer wat foto's van de 8 Y-tjes.


3 op een rij.


Kijk eens wat Yeni kan.




Alle 8 op de foto.


Weer 3 op een rij.


Yara en Yobi.


Yella.


Yunah komt eens kijken wat ik in mijn hand heb.


Yara.

Groetjes Anja

Rob S

Hey Anja

Mooie valkjes heb je hoor :D. En bijna allemaal verschillende mutaties. Leuk dat je voor ze allemaal een naam hebt bedacht met de Y. Zal straks wel lastig worden als er nog meer valkjes komen ;)

Groetjes Rob

Anja

Hoi Rob,

Dank je wel voor het compliment. Nou voorlopig blijft het bij 8 valkjes. En er zijn genoeg namen die beginnen met een Y  ;D ;D ;D ;D




Hallo allemaal,

Misschien hebben jullie het al gelezen in het Peelneutje maar wij hebben er een nieuwe aanwinst bij.
Nee geen valkje maar een puppie.
Ze is een kruising Yorkshire Terrier met Shi Tzu.
Ze heet Doggy. Hieronder een paar foto's.










hier kan je zien hoe klein ze is vergeleken met de tv gids.

Groetjes Anja

Joy4ever

Hoi Anja,

Wat een lieverd!!!!!
Jammer genoeg hebben wij echt geen tijd voor een hond anders had ik het wel geweten..... Maar ja, als we nu een hondje zouden nemen, gaat dat van de tijd voor de valkjes af en dat wil ik niet.

Groetjes Joyce


Lees alles over mijn lieverds in
Gipsy & Pucky

Mara

Hoi Anja

Zoals ik al in mijn dagboekje gezegd heb, wat een lieverd zeg!! Echt een schatje. Haha, nu heb ik nog meer om naar uit te kijken.

Mara

Romy

Hoi Anja

Ik heb eens de eerste pagina's van je dagboekje gelezen en het is echt verbluffend hoe Yeni veranderd is! Het is echt een prachtig valkje geworden!! Dat geeft mij moed voor Flupke  ;)

Ook let ik nu natuurlijk op valkjes die dezelfde mutatie hebben als Flupke. En Yara lijkt er erg goed op! Het streepje wit vanaf haar oogje is echt heel mooi!

En wat een snoezig hondje hebben jullie! Puppy's zijn altijd wel snoezig, maar jullie hondje straalt toch echt iets héél lief uit! Ik hoop dat jullie er erg veel plezier zullen aan beleven

Groetjes
Romy

Bello

Hee Anja en ton,

Wat zie ik nu ?
Een nieuwe aanwinst erbij??
Wat een scheetje ;D

Hoe vind Pukkie het?

Dus dat is dan:


Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

*Petra*

Hoi Anja,

Oh wat een lief klein schatteke!!
Wij hadden vroeger, thuis, ook een yorkshire die Pukkie heette.
Ben ook benieuwd of het klikt met Pukkie.

Veel plezier ermee!

Groetjes Petra  :D


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

tamara

hoi anja,

wat een super lief snoezig hondje zeg!!
Echt geweldig! :D :D
De fotos van de valkjes zijn ook weer super. Ik zou graag willen dat mijn valkjes ook al los mochten vliegen maar ze zijn gewoon nog niet tam genoeg.
Met amigo en tequila gaat het wel al wat beter(zie mijn dagboek). Ik mag ze alleen nog steeds niet aaien en overal liggen veertjes van amigo.  :P
Terwijl ze pas 4 maanden is dus dat is nog wel erg jong voor de 1e rui.
Misschien komt dat omdat bij mij altijd de verwarming aanstaat of heeft er dat niks mee te maken?? ???

groetjes tamara en tequila en amigo

kimmie

Heey Anja,

Wat een leuk dagboek heb je!!
Hele mooie valkjes.

En wat ziet doggy er schattig uit!!

Ik kom zeker vaker langs om even te kijken.

Groetjes Kim
Groetjes Kim, Karel en Lady


Wilma1

Hoi Yanja  ;D

Hoe vind Yukkie dat Doggy er is ??? Tis een hele verandering ineens....en reageert Doggy op de valkjes ???

Een onrustig nachtje gehad, maar dat hoort bij een pupje.....ff wennen....en uit het nest weg.....dat is best "eng"....ze zal het snel naar haar zin hebben bij jullie  :D
:D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mara

Hoi Anja

Hoe is Doggy de nacht doorgekomen? En natuurlijk jullie?

Liefs

Mara

Anja

27 januari 2007, 14:30:47 #989 Last Edit: 27 januari 2007, 14:37:22 by elfelfje
Hoi Joyce,

Dank je wel hoor ze is echt kei lief. de valkjes komen niets te kort hier. De aandacht die ze hadden die blijven ze gewoon krijgen.




Hoi Mara,

Jij zult ze ook heel lief vinden hoor.




Hoi Romy,

Dat met Yeni is helemaal goed gekomen. Ik ben er van overtuigd dat het met Flupke ook helemaal goed komt.
Als Flupke op Yara lijkt dan is het een witmasker.
Puppies zijn idd allemaal lief maar Doggy is echt superlief hoor en we beleven er nu al plezier aan.




Hoi Dorothé,

Dank je wel. Pukkie moet nog wel wat wennen. Als Doggy ergens ligt dan gaar ze wel elke keer kijken. De valkjes zijn erg onrustig, het lijkt haast wel of die er ook aan moeten wennen.




Hoi Petra,

Tot dusver gaat het goed. Pukkie loopt wel de hele dag rond en als ze de kans krijgt dan eet ze al het eten van Doggy op.




Hoi Tamara,

Dank je wel. Geduld hebben Tamara. Jou tijd komt ook hoor en dan kan er met volle teugen van genieten. Ik heb in je boekje geantwoord. Ik denk dat ze veertjes verliest omdat ze te dicht bij de verwarming staan.




Hoi Kim,

Leuk dat je in mijn boekje komt lezen. Dank je wel voor het compliment.




Hoi Wilma,

Het gaat wel goed met die twee hoor. Puk loopt de hele dag rond om te zien of ze iets voor Doggy kan doen. Als ze de kans krijgt dan eet ze het voer van Doggy op.
Vannacht wordt het hoop ik beter. Doggy wil met de valkjes spelen maar de valkjes willen niets van haar weten. Die moeten ook wennen denk ik.




Hoi Mara,

Wij zijn de nacht redelijk door gekomen. Ik had Doggy in een mand met warme dekens gelegd maar ze bleef maar piepen. Pukkie lag bij ons op bed. Ik vond dat niet eerlijk dus Doggy ook op bed. Het piepen was meteen over. Wel heeft ze veel in mijn nek gelegen, aan mijn oor gesabbeld, in mijn arm liggen bijten, met haar pootjes in mijn gezicht geslagen enz. Ze heeft vannacht helemaal niets binnen gedaan en toen ik haar vanmorgen buiten liet heeft ze meteen geplast en gepoept. Als ze dan weer binnen komt dan zeg ik Goed zo grote meid en dan is ze helemaal blij. Ze kwispelt dan ook.
Vanmorgen ben ik met haar naar de dierenarts geweest om alles te laten controleren. Ze heeft vanuit het nest mijten meegenomen en daar hebben we zalf voor gekregen. Ook heb ik worm tabletjes meegekregen en ze heeft een spuit gehad tegen het bloeden. Ze kan bijna niet poepen en nu is het van achter gaan bloeden. Moet haar een theelepeltje sla olie geven wat ik onder de brokjes mag doen zodat de darmen goed gaan werken.
Straks ga ik douchen met de valkjes en foto's maken natuurlijk en die worden dan zsm geplaatst. Kan ik morgenvroeg lekker blijven liggen.

Groetjes Anja